Jump to content

Relanti Neregulat


adumitrachy
 Share

Postare recomandată

Tocmai mi-am adus zilele astea din germania un audi 89, motor 2.0, 85kw. Problema e ca dupa ce se incalzeste, cam in 75 % din cazuri la relanti imi variaza relantiul, uneori oprindu-se si motorul. Am inteles ca ar fi vorba de un motoras pt relanti, sau despre un senzor de temperatura.

Tind sa cred ca este vorba despre a II a varianta, deoarece dupa ce nu am mai pornit masina vreo 3-4 zile, am observat ca porneste grelut. Ce ziceti?

Modificat de adumitrachy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

In afara de senzorul respectiv, eu zic sa mai verifici si furtunele de pe acolo, in special cele care duc la vacuumuri. Aceeasi problema am avut-o si eu cu un Jetta 84 si era de la un "furtunete" :)

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat. Nimica. M-am uitat sa vad daca nu este vre-unul neinfipt, nimica :study:( Ma gandesc totusi ca este vreo sonda. Cineva, ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

E destulk de greu sa rezolvam problema pe mess. daca vrei eu Sunt din Bt si putem rezolva problema .Trebuie curatat actuatorul de relanti in prima faza , apoi trebuie vazut exact sa nu ai locuri pe unde trage aer fals. Ai nr meu pe PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salut

Adresez o intrebare pentru un prieten care are un Audi 100 din 93 cu motor de 2,3. Are o problema cu relantiul... Porneste motorul, turatia sta putin la ~800 rpm si pe urma incepe sa se tureze pana pe la 1300-1500 rpm dupa care revine la ~800...si tot asa in continuu.

Ma puteti ajuta sa-mi spuneti de la ce ar putea sa fie?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa curete clapeta de acceleratie cu spray de curatat carburatoare sau ceva echivalent. Sa nu dea cu spray asa simplu, ci sa o curete temeinic cu carpa, si pe fata si pe dos cel mai bine prin demontare.

La mine asa s-a rezolvat problema de ralanti instabil, dar varia 500-800. Daca urca pana la 1500 sa se uite si pe la furtune sa nu traga aer fals.

Ce am zis este pentru motoare pe benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Ebi. Asa ma gandeam si eu ca ar putea sa fie ceva aer fals pe la vreun furtun de vacuum.

Motorul este pe benzina... o sa incercam cu clapeta, Daca dau cu spray de frane e ok? degreseaza foarte bine si se evapora repede.

Numai bine si multumesc pentru sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Dupa o curatare a clapetei totul a revenit la normal. Nu era foarte multa mizerie pe ea dar revenea greoi la zero grade.... era lipicioasa ca sa zic asa.

Multumesc pentru sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!