Jump to content

Passat 3BG cu motor 2.0 TDI 136CP


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

Ce ulei folositi pentru acest model? Texaco 5W30 e bun?

Modificat de laurentiun
se poate sterge postarea.. am mai intrebat o data desi nu am primit raspuns daca pun 5w30 sau 5w40
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am aflat de la un service ca pt acest model, se foloseste ulei cu codul:  504 507 00. Folosind Google, am gasit la Emag 

"Lubrifiant 100% sintetic conceput pentru Grupul VAG cele mai noi automobile (Volkswagen, Audi, Skoda, Seat), echipate cu motoare EURO IV si EURO V care necesita lubrifianti cu cenusa scazut sulfatata, fosfor scazut si rate scazute de sulf. Ulei special conceput pentru noile motoare EURO 4 VW/ Audi EURO-4, benzina sau Diesel, pentru care VW/ Audi necesita un ulei cu normele VW 504.00, 507.00 si intervale de schimb flexibile.Compatibil cu filtre de particule diesel (DPF). Intervale flexibile de scurgere."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut!

Astazi am reusit sa pun aditivul in rezervorul de la roata de rezerva. Nu e mare smecherie. Am gaurit un dop de la un bidon de aditiv, am pus in el o valva de roata, am pus doua furtune de  8mm  si am alimentat cu aditiv. Ca sa curga mai repede am intepat bidoanele in  fund. Am scapat de o problema. Passat il am de 5 ani si a implinit 100000 de km la mine. E prima oara cand alimentez cu aditiv. Imi aprindea spirala, intermitent, si la diagnoza mi-a dat ca e gol rezervorul.

DSCF2311.JPG

DSCF2313.JPG

DSCF2314.JPG

DSCF2315.JPG

DSCF2317.JPG

DSCF2319.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut! Stiti cumva daca motorul asta s-a pus si pe touran? Problema cu pompa de ulei este existenta si in cazul lui sau numai la cele de 140 si 170cp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acest model nu are probleme cu pompa de ulei,este pompa clasica la fel ca si la 1.9

 

Dupa toate cheltuielile care le am avut cu aceasta masina dupa ce am refacut practic tot motorul nu findca era ciupita garnitura de chiulasa si din cauza termoflotului revin cu alte probleme in sarcina intre 2000-3000 rpm incepand din treapta 3-a masina vibreaza foarte urat,a mai intalnit cineva aceasta problema?Eu tin sa dau vina pe planetara 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut bereholschi problema cu trepidatul o aveam si eu la viteza de 100km/h -125 km/h,la masina me a articulatia dinspre roata dreapta   era uzata caraia la viraje .fata de tine mie a mi trepida si pe liber am suspectat rulmentul an consecinta am schimbat articulatia vaselina si burduf tripoda plus rulmentii ambelor roti st.dr.am facut ieri o testare pe sosea si nu mai am acele trepidatii mai ramane sa echilibrez rotile aseara era anchis la service.o alta problema ar fi bucsele ,bratele ,eu o sa le schimb mai tarziu din motive financiare .an cazul tau verifica cauciucul sa nu aiba o problema si dupa sa treci la schimbat planetara etc.          revin mai tarziu dupa ce echilibrez rotile 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa iau un Touran cu motor de 2.0 tdi de 136cp(11.2003) si ma gandesc ca ar fi acelasi motor. Gresesc sau am dreptate? Stiti ceva despre asta? Multumesc!

Modificat de cosminwon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut bereholschi problema cu trepidatul o aveam si eu la viteza de 100km/h -125 km/h,la masina me a articulatia dinspre roata dreapta   era uzata caraia la viraje .fata de tine mie a mi trepida si pe liber am suspectat rulmentul an consecinta am schimbat articulatia vaselina si burduf tripoda plus rulmentii ambelor roti st.dr.am facut ieri o testare pe sosea si nu mai am acele trepidatii mai ramane sa echilibrez rotile aseara era anchis la service.o alta problema ar fi bucsele ,bratele ,eu o sa le schimb mai tarziu din motive financiare .an cazul tau verifica cauciucul sa nu aiba o problema si dupa sa treci la schimbat planetara etc.          revin mai tarziu dupa ce echilibrez rotile 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut cosminwon nu am anteles la ce te referi daca faci comparatie ant re motorul 1,9 tdi de 131cp si cel de 136 cp nu e acelasi motor e un pic mai mare nu stiu exact cum e amplasat cel de 1,9 dar cel de 2.0 /136 cai la mine e longitudinal .chiar daca e la fel diferenta e marime a /cota pistoanelor sau a camerei de ardere 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trepidatul nu era de la jante,inca nu am aflat cauza dar s a diminuat foarte mult, am acel trepidat acum doar intre 1900-2100rpm dar au venit altele un consum de motorina foarte mare,un mixt de 9.5,la 90 km/h in trapta 5-a am un consum de 7,5 foarte mare,ceva sfaturi ?ce pot sa verific de unde sa incep pe testar nu apar erori si valorile din cate vad eu sunt destul de normale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt probleme de consum cred ca indicat ar fi un log in mers si sa postezi log-ul in topicul respectiv, sigur vei afla raspuns acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfat terminatoru am revenit cu un log in treapta 3 si 4 nu sunt expert in loguri e prima data cand fac unul.Legat de topic ar fi bine sa il postez in care topic cel cu Consum marit sau care?

LOG-01-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Bereholschi

Dupa ceva cautari si prea multi litri de motorina arsi cred ca am gasit problema si anume injectoarele si anume la injectorul numarul 3 o cantitate foarte mare de motorina,sa schimb doar injectorul cu numarul 3?Se potriveste injectorul si de pe alt cod motor pus pe a4 sau b6,cum ar fi BPW?

32732033_1763454287049390_7282378558041751552_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Nu. Doar acest motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am acelasi tip de mașină. 

După ce parcurg aprox. 15-20 de km, intra greu in viteza mai exact in marsarrier sau treapta 1, în celelalte trepte de viteză intra normal.

Aveți idee ce anume trebuie schimbat?

Dacă trebuie sa dau cutia de viteze jos?

Multumesc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Un service pentru cutii de viteze te-ar putea ajuta. In orice caz, trebuie demontata cutia si identificat problema in ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bereholschi

sunteti de parere ca testul cu vag com pentru injectoare poate sa fie incorect,spun asta deoarece am sunat la Buzau la un centru de reconditionat injectoarele si mi au spus ca trebuie refacute toate 4 injectoarele sau mai grav sa trebuiasca si chiulasa bucsata,tin sa precizez ca nu am motorina in ulei,masina porneste foare bine doar ca consuma foarte mult si cand ii dau brusc pedala intre 2000-2300 rpm are o mica intrerupere care cred eu ca vine de la prea multa motorina 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bereholschi

Adaug si un log facut la injectoare,am gasit undeva la bucuresti un set de injectoare cam la jumatate din pretul pietei la 1000lei tot setul din cate am vazut sunt cam rare si destul de scumpe aceste injectoare intre 600-800 lei bucata.

log injectoare.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua, sunt posesorul unui vw passat b5.5 3bg bgw 2005 2.0 tdi 136 cp. As dori sa stiu cum se face umplerea/completarea cu aditiv filtru particule si daca sunt aftermarketuri (eu am gasit de la marca Walker unul si s-ar spune ca e bun/compatibil https://www.pieseauto.ro/aditiv-filtru-particule/volvo/s60/aditiv-filtru-particule-eolys-dpx176-1l-generatia-1274938046.html ) va rog daca se poate sa imi confirmati acest fapt. Am scos roata de rezerva si am gasit 2 "valve" de la bazinul pt aditiv; prin care se face umplerea ? se face sub presiune ? Va rog explicati-mi. Daca nu e deranj v-as ruga sa imi raspunde-ti cat mai repede posibil pt ca azi ajunge curierul cu aditivul susmentionat si sunt nevoit sa plec de urgenta din localitate.

Va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Dupa ce am reusit sa rezolv problema consumului si a lipsei mari de putere vinovatul fiind un injector infundat si teava care face legatura intre egr si racitorul de gaze am mai ramas cu o problema,masina cand ii dau talpa are un mic trepidat ca si cum s ar ineca pentru o perioada scurta dupa care isi revine si o lipsa de putere sa zicem ca trage cam de 90 de cai,la relantii nu se aude nimic ciudat la motor dar cand ajung pe la 1500rpm se aude un tacanit in motor sa fie dus axul cu came sau astept alte variante

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ar trebui sa faci un log in mers si sa-l postezi in aria dedicata interpretarii log-urilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Poi atunci cand ai dat capacu jos si ai remediat problema la injector nu ai vazut uzura axului? Sau mai exista posibilitatea,  ca la interventia de schimbarea a injectorului sa nu fii strans suruburile, sa nu fii reglat injectorul calumea, sau a sarit dopul tehnologic si nu ai ungere buna.. cine stiee.. dai capacu jos si verifici

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

operatiunea s a facut la un mecanic in ianuarie am schimbat garnitura de chiulasa iar atunci am scihmbat si tachetii ,cei de pe evacuare erau praf,cuzinietii,oringuri etc,inafara de axul cu came care zicea mecanicul ca este ok,masina a mers ok dupa aceea o perioada scurta,cam 2-3 luni apoi a inceput sa tacane 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor! Tocmai mi-am achiziționat un vw passat 2.0 de 136 CP din 2004. Doresc sa ii fac schimbul de ulei. Autoturismul are 154 mii km verificați. Am întrebat în stânga și în dreapta. Unul imi zice sa pun 5w30 altul 5w40. As opta pt. 5w30 Castrol având în vedere km si faptul ca a funcționat doar cu tipul acesta de ulei. Va rog o parere legata de sch de ulei si eventual daca cunoașteți si ati folosit filtre mai bune ca MANN.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma am reparat partial problema.Am desfacut capacul motor si am dat jos injectoarele,am constatat urmatoarele.Mizerie in locase,garniturile de bronz din cap cazute la 3/4 injectoare(aststea au sapat putin in chiulasa) s a rezolvat prin frezare ,schimbat oringuri si puse inapoi in alta ordine.La pornire masina mergea prost se auzea o bataie,pus testerul s a constata ca un injector este blocat, l-am schimbat cu alt injector cu cod diferit si masina merge bine dar pe viitor o sa reconditionez injectorul vechi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!