Jump to content

Passat 3BG cu motor 2.0 TDI 136CP


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

la mine nu a ramas aprins

Modificat de marius11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.9 cu dpf, citeste codurile puse de mine mai sus. Pe cutia axului erau codurile de motor compatibile cu axul de BGW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) Greu de crezut ce spui tu aici. Am sa-ti pun niste intrebari, raspunde doar daca stii sigur raspunsul:

 

marius11, ai pe masina DPF/filtru de particule? ai completat cu uree vreodata? ai vazut macar 1 singura data sa apara martorul de regenerare in bord?

 

 

Daca ai DPF off normal ca nu-ti mai trebuie ax cu came pentru filtrul de particule, insa daca este functional ai nevoie de ax dedicat, care furnizeaza anumite temperaturi necesare regenerarii filtrului de particule, avem topic-uri pe forum cu colegi care au pus pe 1.9 DPF ax de 1.9 PD cu catalizator, si nu intelegeau de ce nu isi face regenerarea.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtru de particule este functional.

Am completat si aditiv si isi face si regenerarea.

 

Acum nu stiu ce ax au pus baietii de la service ca nu i-am intrebat cod sau alte detalii.

Dar ideea este ca mi-au pus un ax second de pe un motor normal de 1.9.Ca motoare de 2.0 litrii din start mi-au zis ca nu au.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Deenman, la mine a fost asa: murit ax cu came inainte de DPF Off, schimbat cu unul nou, luat de pe seria de sasiu. Cel din codul de mai sus. La echivalente apar modelele de mai sus: BXE, BKW si BRB. Axul a venit cu holograma si tot ce trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg ce legatura spui ca este intre axa cu came si dpf si ce temperaturi creaza axa cu came si mai stiu eu ce zici pe acolo. Daca omul a zis ca a pus si merge .....inseamna ca merge....eu am pus cumnatului meu chiulasa de awx si merge fara probleme nu vad de ce nu ar merge si axul cu came. Dpf nu are legatura cu axa el are doi senzori care masoara gradul de umplere cand este plin se injecteaza lichidul din rezervorul special si se arde funinginea depusa si cu asta basta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Serios? ia citeste ce s-a intampla cu iulianman. Eu nu-s mecanic, da incep sa stiu mai multe decat mecanicii de la noi.

 

http://vwforum.ro/topic/44032-filtru-diesel-de-particule-dpf/page-12

 

Temperatura în filtru de particule ajunge în jurul valorii de 800 – 1000 °C , temperatura respectiva este produsa de ceva, intreaba-te de ce? de ce trebuie sa mergi in a3a la 2500rpm cu motorul cand iti face regenerarea? si sa ai motorina in rezervor?:)

 

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și eu am Anulat filtrul de particule ( DPF), din punctul asta de vedere nu ar fi probleme! Sper sa găsesc un ax cu came second pentru motorul meu, dacă nu voi încerca cu unul de pe 1.9 TDI. Dacă cineva are cunoștință despre un asemenea ax îl rog să mă contacteze. Mulțumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

De curand am avut o problema cu masina plecand de acasa dupa aproximativ un km a inceput sa isi faca regenerarea si a inceput sa scoata fum mult ca niciodata era negru in spatele  meu aprox 2 min .Dupa alti 100 km camd dau sa intru intr-o depasire cade pedala masina nu mai trage deloc , apare in bord spirala si werkstat motors .Intr-un final ajung acasa dupa mult chin peste 2000 rpm nu mai urca .Am  fost la tester si apare urmatoarea eroare "valva recirculare gaze probleme debit " oare care sa fie cauza ? Cei de acolo au zis sa e gata EGR ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deenman nu vreau sa intru in polemica cu tine ...eu nu am zis ca se potriveste , am zis ca omul a spusca a pus si merge deci noi ar trebui sa il combatem cu argumente ...nu sunt mecanic am cu totul alta meserie deci departe de mine gandul sa iau apararea , dar e bine ca atunci cand afirmam ceva sa si argumenta ca atunci nu suntem cu nimic mai presus decat mecanici aceia pe care ii blamam cu toti...deci daca vroiai sa fii mai presus decat mecanici care fac dupa ureche si nu au deschis o carte putei sa ii spui omului ca este posibil sa nu se potriveasca axa deoarece camele la cele cu filtru au alta geometrie pt ca in momentul in care se face regenerarea se face o i iectie (postinjectie)de combustibil in afara combustiei dupa PMS sau afterTDS pentru a creste temperatur EGT si a elimina (oxida) funinginea acumulata in dpf. Asa daca dam raspunsuri vagi gen nu mrrge ca e o legatura intre axa si temperatura gazelot ca sa mascheze ca stim ceva dar nu stim tot .... Deci o legatura directa nu este intre axa si temperatura caci ,u sti ca startul injectiei si durata injectiei este stabilita de ecu in functie de senzorul care masoara rotatia arborului cotit , problema apare ca aceste calcule sunt facute pt o anumita geometri a camelor s daca punem alt ti de cama ii dam peste cap calculele nemernicului de ECU. Apropoo sunt si mecanici buni, eu am intalnit o gramada

Modificat de ioanidis84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt mecanic si nu stapanesc termenii sau functionarea unui motor, nici nu ma intereseaza aceste aspecte, ii las pe cei care au meseria asta. Eu doar am spus tare si raspicat, stiind ca am dreptate, ca nu se potriveste ax cu came de pe 1.9 tdi non DPF pe 2.0 BGW cu DPF (daca ai filtru dpf anulat, asta este alta discutie).  Pe forumul asta nu se vorbeste prea mult in termeni tehnici pt ca vezi tu, ca si mine sunt si o mare parte din utilizatorii acestui forum, nu suntem interesati de detaliile tehnice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai vezi tocmai asta este problema ca spui ca incepi sa te pricrpi mai bine decat mecanicii de pe la noi...si te contrazic asta esta este rolul unui forum tehnic, oameni pasionati discuta pe teme diverse, se sfatuiesc in cunostinta de cauza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la generatiile mai vechi, unde au existat motoare cu si fara DPF, exista axe cu came diferite, pentru cele cu DPF

 

Buna ziua,

De curand am avut o problema cu masina plecand de acasa dupa aproximativ un km a inceput sa isi faca regenerarea si a inceput sa scoata fum mult ca niciodata era negru in spatele  meu aprox 2 min .Dupa alti 100 km camd dau sa intru intr-o depasire cade pedala masina nu mai trage deloc , apare in bord spirala si werkstat motors .Intr-un final ajung acasa dupa mult chin peste 2000 rpm nu mai urca .Am  fost la tester si apare urmatoarea eroare "valva recirculare gaze probleme debit " oare care sa fie cauza ? Cei de acolo au zis sa e gata EGR ! 

dupa eroarea stocata, asa pare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua. Va multumesc tuturor pentru ajutor. Am schimbat in cele din urma axul cu came cu unul original din dezmembrari, de pe acelasi tip de motor. Tachetii si suruburile de strangere la axul cu came le-am luat noi. Un tachet era crapat iar altul doar infundat. Mecanicul a spus ca si axul prezenta uzura in special la camele de pe capete... Acum masina merge foarte bine, porneste insa cam scuturat la prima pornire din zi , presupun ca bujiile sunt de vina! Imi pare rau ca nu le-am schimbat si pe  astea ...Cred ca saptamana asta le vine si lor randul! Va doresc toate cele bune tuturor!

Modificat de fmarius2000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica valoarea avansului axei cu came

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, azi eram la semafor si cand sa dau sa plec dupa loc masina a cam patinat (nu au scartit rotile) si a plecat cam greu. Dupaia intrun sens giratoriu sa virez la stanga a luato umpic spre dreapta. Parca sa auzit si un zgomot in curba. Sa fie de la ambreiaj sau vreo planetara. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau mam gandit ca poate sa fie din cauza placutelor daca sunt uzate. De vreo 2 luni am aprins martoru de uzura placute. Sa fi ramas vreo una blocata cand am vrut sa plec dupa loc si dupaia in curba sa nu fi putut vira normal. Daca cineva a mai patit ceva asemanator, va rog sa ma ajutati si pe mine. Multumesc. 

Sau mam gandit ca poate sa fie din cauza placutelor daca sunt uzate. De vreo 2 luni am aprins martoru de uzura placute. Sa fi ramas vreo una blocata cand am vrut sa plec dupa loc si dupaia in curba sa nu fi putut vira normal. Daca cineva a mai patit ceva asemanator, va rog sa ma ajutati si pe mine. Multumesc. 

3 hours ago, vladtolea said:

Salut baieti, azi eram la semafor si cand sa dau sa plec dupa loc masina a cam patinat (nu au scartit rotile) si a plecat cam greu. Dupaia intrun sens giratoriu sa virez la stanga a luato umpic spre dreapta. Parca sa auzit si un zgomot in curba. Sa fie de la ambreiaj sau vreo planetara. 

 

Sau mam gandit ca poate sa fie din cauza placutelor daca sunt uzate. De vreo 2 luni am aprins martoru de uzura placute. Sa fi ramas vreo una blocata cand am vrut sa plec dupa loc si dupaia in curba sa nu fi putut vira normal. Daca cineva a mai patit ceva asemanator, va rog sa ma ajutati si pe mine. Multumesc. 

3 hours ago, vladtolea said:

Salut baieti, azi eram la semafor si cand sa dau sa plec dupa loc masina a cam patinat (nu au scartit rotile) si a plecat cam greu. Dupaia intrun sens giratoriu sa virez la stanga a luato umpic spre dreapta. Parca sa auzit si un zgomot in curba. Sa fie de la ambreiaj sau vreo planetara. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

plecarea de pe loc - pare sa fie de la ambreiaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Di cauza uzuri placutelor sa nu fie legatura, adica sa fi ramas vreo placuta blocata si masina nu putea sa plece dupa loc. Oricum o sa merg in service sa vedem ce ar putea fi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor. Ce cutii de viteze sunt compatibile cu, cutia de viteza cu codul HHQ? Mai exact ce cutii merg puse pe motoarele BGW? Se pot pune si cutii de la motoarele de 131CP?

Modificat de danutz08
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal a schimbat cineva alternatorul sau fulia de la alternator ? Vreau sa stiu cum se demonteaza daca trebuie data fata jos sau cum se poate da jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 07/02/2016 at 4:22 PM, danutz08 said:

Chiar nu stie nimeni?

Nu se potriveste din pacate am intrebat azi un mecanic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt schimb fulie alternator nu trebuie data fata jos,ci doar alternatorul,daca  cauti in topicul cu DIY din aria Passat B5 cred ca gasesti un DIY cum se demonteaza/reconditioneaza alternatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!