Jump to content

Passat 3BG cu motor 2.0 TDI 136CP


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

Salut,

 

La un passat 2.0 tdi 136 cp cod motor BGW cam la ce interval de km rulati intervine curatarea DPF-ului?

Eu am observat ca regenerarea se face la aproximativ 200 km dupa schimbarea distributiei dar inainte de aceasta operatie, nu sunt sigur, dar cred ca se facea regenerarea undeva intre 400-500 km rulati.

Am citit in  posturile voastre anterioare despre rezervorul cu lichid  pt. curatarea filtrului.

Este cineva care si-a completat/schimbat lichidul de curatare si poate sa faca o recomandare pt. aceasta in zona Ploiesti-Bucuresti?

 

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 200 de km e cam repede. Deja te indrepti spre situatia mea :)

Eu zic sa nu mai amani inevitabilul si sa scapi de 2-3 din intrebarile tale de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

LA UN PASSAT DIN 2004 2.O DIESEL COD MOTOR BGW CE ULEI SA BAG?

CASTROL EDGE 5W 40  PD SAU CASTROL EDGE 5W30 PD??

VREA DOAR CASTROL

MENTIONEZ CA ARE DPF

MULTUMESC

 

Moderator: nu mai scrie cu majuscule!

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Liqui moli :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LM/Motul/Ravenol/Fuchs/ sau Vw original cu norma 507 pt dpf.  Incearca si altceva inafara de arhicunoscutul Castrol/ Mobil.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut ,

Iti multumesc pentru raspunsul anterior,dar se pare ca mai am nevoie de ajutor.

Dupa ce am mai parcurs 2500 de km,frecventa regenerarilor s-a marit astfel:din 200km in 200km a scazut la 150 km iar de ieri a inceput la 100km sa se curete filtrul.Mentionez ca drumurile parcurse au insemnat trafic mai mult extraurban si lungi ca nr. de km.

Asa ca zi-mi te rog unde anume ai facut DPF OFF si daca mai retii costurile operatiunii.

Despre comportamentul masinii tale am citit in posturile tale anterioare si mi se par acceptabile.

Eu am acum 227.000 km si in cazul meu a fost schimbat prima data aditivul ala in Germania la 116.500 km fiindu-i completat cu 4 l de satacen 25 (codul corespunde cu cel scris de voi).Despre filtrul propriu zis nu am in istoricul masinii nici o mentiune si nici nu stiu daca se schimba dupa un anume nr. de km.

Consumul in perioada asta a fost normal, spre exemplu ultimul de 350 km media a fost de 6,4l/100 km(cu regenerari din 100 in 100 de km si durau, cred 10 km parcursi)

Daca mai ai nevoie de detalii,cu placere.

Multumesc.

Modificat de bbcalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog imi zice si mie cineva unde se afla senzorul g2 la acest passat 3bg??

vreau sa l schmb la un prieten , mi a dat pe diagnoza.

poate inluienta relantiul??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da. Tot acolo, ca la toate PD-urile de pe B5.5 - sub pompa tandem, in dreptul EGR-ului.

 

este vb de G62 - cumparati Hella sau OEM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut baieti, am si io un passat 3 BG 2.0 TDI 136 cp cod BGW si de aproximativ 15 zile mi se tot aprinde si stinge martorul galben de bujii incandescente. Dupa ce am vazut pe forum si mam mai interesat am vazut ca se poate sa fie ori de la vreo bujie dusa sau vreun bec pe frana ars sau vreun switch. Becurile le am verificat in timp ce aveam martorul apris si merg toate dar bujiile nu le am verificat. Acum vreo 3-4 luni am schimbat 2 buji. Si am mai observat ca acul de la temperatura de la motor oscileaza din cand in cand ( coboara la 50-60 de grande si din nou iara urca la 85-90). Ma puteti sfatui si pe mine daca ati mai avut aceasta problema. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este foarte simplu, trebuie sa faci o diagnoza mai ales ca la modelul tau bujiile sunt monitorizate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum, de la bujie arsa, nu se aprinde martorul cu spira - problema este in alta parte....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut acum 5 ani aceeasi problema, la mine la pornire se stingea si dupa 2 Km incepea sa se aprinda intermitent, am facut o diagnoza si aveam rezervorul pentru DPF aproape gol.

 

Oricum totul se verifica cu diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit la fel si era de la aditivul pentru dpf, dar cel mai sigur verifici facand o diagnoza :)

Modificat de danutz08
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum, de la bujie arsa, nu se aprinde martorul cu spira - problema este in alta parte....

Eu am gasit la modelul asta martorul de bujie aprins din cauza .....unei bujii arse. E EDC16 :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am EDC16, aveam 3 bujii moarte/arse din 4 si nu s-a aprins niciodata martorul despre care vorbiti. eu cred ca a fost coincidenta sau problema este in alta parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai ai aditiv pt filtru, la fel se aprindea si la mine, 340ron litrul am cumparat eu, emission workshop mi-a aparut mie cand aveam eroare bujie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut diagnoza si am rezervoru de la DPF gol. Dupa cum mam informat lichidul se afla sub presiune si pentru completare este nevoie dusa la reprezentanta. Ma puteti ajuta cu aceasta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie

ii sub roata de rezerva. trebuie sa urci masina pe un elevator osa vezi o protectie rotunda ii prinsa cu 3 suruburi . dupa ce dai jos protectia dai jos si rezervorul lichid dpf deschizi busonul de la rezervorul de lichid dpf si completezi . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si aveti idee cati litri intra, dupa ce imi aminesc parca erau 2 litri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

buna ziua , 

 

 Am un vw pasat din 2004 136 cai, bgw si am o problema cu furtunul de la intercooler de pe partea drapta e spart am tot cautat si numai nu il gasesc socond ca nou e foarte scump ma poate ajuta cineva cu ceva informati . Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel de pleaca din turbo?


Apar si eu cu patania mea de astazi: Ajuns in service dupa ce mi s-a spart vestitul "S" ce iese din turbo si se duce in teava de plastic. Zic ok, hai sa-l cautam. La BGW e 3B0 145 828 K, care costa nu mai putin de 950 RON. WOW!!! Am Ferrari? In fine, incep sa caut echivalente si patanii similare si dau de o discutie de pe forumul american. Acolo scria ca merge si furtunul de AVF/AWX, asa ca ii cautam pretul: 200 de RON, singurul pe stoc in Calarasi, asa ca l-am luat, montat si deja isi face treaba cu brio. Asa ca, cei cu BGW, pentru 700 RON in minus, luati furtunul cu 3B0 145 828 G, nu cu K. Diferenta e ca nu are acel amortizor de sunet in capat, dar nici ca-i vad diferenta la sunet.


O singura rugaminte am: Se poate uita un coleg cu ETKA si sa spuna daca difera codurile la garniturile furtunului de AVF, fata de cel de BGW?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Mishutz de informatie o sa caut si eu acest model cel cu G nu cu K daca zici ca sunt compatibile pentru cal cu K nu doar ca este foarte scump dar si il gasesti foarte greu ...

 

 

Furtunul cu codul 3b0145828k acesta e furtunul cu pricina 

Modificat de tomus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il am pe masina de 2500 km, pe putin. E pentru cel de 131 de CP, dar se potriveste. Am gasit si eu informatia pe un forum american si acolo erau date ca echivalente. Merge brici, crede-ma!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!