Jump to content

Passat 3BG cu motor 2.0 TDI 136CP


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

Salutare domnilor,

 

De 2 zile ma confrunt cu o problema cu passatul din semnatura si anume o bataie care se aude in filtrul de aer.

Initial cand am auzit bataia din masina am suspectat volantul care in ultimele 2 saptamani a inceput sa bata mai tare decat de obicei (pana acum o saptamana trepida la rece la primele 2-3 plecari de pe loc, dupa care mergea normal fara nici cea mai mica problema), sa transmita trepidatii in pedala de ambreiaj si sa trepideze masina violent la fiecare plecare de pe loc. 

Dupa ce am deschis capota sa aud mai bine motorul, am constatat ca se aud un fel de duduituri (asemanatoare cu un saxofon de esapament spart) din zona filtrului de aer. Am demontat priza de aer si tubulatura de la filtru spre turbina si se aude foarte clar cum ca bataia vine dinspre admisie.

Dupa multe filmulete si rasfoit forumul, am vazut ca pot fi cauze multiple: valva egr, ax cu came, tacheti, supape. Totusi motorul porneste la sfert de cheie ca si inainte de bataie, nu trepideaza mai mult ca inainte, ralanti stabil, consum instant 0,6l, doar a aparut bataia asta din senin fara nici o prevestire (dimineata a mers normal 20 km pana la locul de munca al sotiei, a stationat acolo 4 ore, iar la plecare spre casa a inceput sa bata inca de la pornirea motorului).

Acum din punctul meu de vedere e clar ca volantul si kit-ul de ambreiaj trebuie inlocuite urgent, dar in schimb ce-a de-a doua problema ma framanta cam tare. 

Apropo, valva EGR la motorul asta e actionata electronic, nu este cu capsula vacumatica ca la 1,9.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai umblat la tacheti? Si eu am aceeasi problema, dar eu am planat chiulasa din cauza garniturii si am schimbat si tachetii. Nu i-am pus OEM (foarte scumpi) si cica din cauza asta se aude acea bubuiala. Lumea spune ca daca-i punem OEM se rezolva problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am umblat la nimic pana acum, doar distributie si consumabile la timp, are 223000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, stie cineva daca se potriveste la modelul asta teava dintre turbo si intercooler de la un passat de 131 cai?A mea e fisurata, arunca ulei pe la intercooler si tocmai mi-a aparut eroare emission workshop si ramane check engine aprins, oare e problema daca mai circul 40-50 km?

De curand am schimbat volant, Luk, e normal sa imi tremure schimbatorul si sa simt oarecare vibratii in volan?La service mi-au spus ca e diesel si sunt normale, eu stiu sigur ca nu facea asa, poate aveti o sugestie sa le spun unde sa verifice, acum parca imi pare rau ca am schimbat-o!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piese AM de calitate zero.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Teava de care spui tu nu se potriveste de la modelul de 131cp. Codul piesei e 3B0 145 828 K si sa o cumperi OEM costa cam 1000-1100lei... Am si eu aceeasi problema ca si tine insa am gasit ceva din turcia dar nu stiu sigur daca piesele lor sunt de calitate sau nu... Mi-as da comanda si eu dar nu prea stiu ce sa fac... Nu stie nimic despre aceasta firma: http://www.turbohortum.com/passat-turbo-hose-3b0145828k.html ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aflasem si eu pretul, asta fiind si motivul pentru care ma gandeam la varianta din dezmembrari, merci pt raspuns si varianta asta Turceasca e bine de stiut!!

Dar planetarele se potrivesc de la cea de 131cai?Tocmai ce am schimbat un cap planetara, LUK, nu in service autorizat, si in 500 km bate deja mai tare ca si cel schimbat...

Modificat de lospaa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare domnilor,

 

De 2 zile ma confrunt cu o problema cu passatul din semnatura si anume o bataie care se aude in filtrul de aer...

 

...si deznodamantul a fost urmatorul:

- un tachet la cilindrul 3 spart

- ax uzat pe cama corespondenta tachetului spart

 

Piese au fost inlocuite cu:

- tacheti kolbenschmidt (40 lei/buc)

- ax came kolbenschmidt (1000 lei)

- cuzineti ax glyco (100 lei)

- simering ax came victor reinz (50 lei)

- garnitura pompa tandem (50 lei)

 

Si in vreo 2 - 3 luni ma pregatesc sa schimb si volantul si kit-ul de ambreiaj. Se pare ca cea mai buna alegere pentru volant ar fi cel original, intrucat cele AM (tot LUK, dar fara holograma) nu au viata prea lunga, ca bat din nou dupa scurta vreme. Kit-ul de ambreiaj se pare ca e ok LUK after market. Problema e ca ma va scutura de vreo 4000 lei, numai volantul e 2500 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Aceeasi problema ca si userul LOSPAA am avut-o si eu acum 2-3 ani. Nu stiam de ce se tot infunda DPF-ul ... Era de la furtunul ala fisurat. In cele din urma furtunul a cedat de tot dar a cedat si DPF-ul. Eu am pus furtun original, era in jur de 780 roni,,, Am anulat si DPF-ul. Resoftarea a costat 1000 roni si elininarea fizica 200. Cam asta e de facut! De aunci nu am avut nici o problema. Multa bafta!

Modificat de fmarius2000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scapat, nu e furtunul, e chiar teava sparta(merge sudata) si niste oringuri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate spune si mie cineva procedura pt dpdf off la un passat 2005 tdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o faci tu… o dalta si un ciocan :))

Daca o faci la o firma specializata pe resoftari ( cip tining ) ti-l anuleaza fizic ( il da jos ) si din soft ; cred ca te costa ~ 300€ ;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doresc sa o fac eu sa il anulez fiizic dar si din soft

Fizic stiu cum mai ramine sa o fac si din soft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
 

Salut! Teava de care spui tu nu se potriveste de la modelul de 131cp. Codul piesei e 3B0 145 828 K si sa o cumperi OEM costa cam 1000-1100lei... Am si eu aceeasi problema ca si tine insa am gasit ceva din turcia dar nu stiu sigur daca piesele lor sunt de calitate sau nu... Mi-as da comanda si eu dar nu prea stiu ce sa fac... Nu stie nimic despre aceasta firma: http://www.turbohortum.com/passat-turbo-hose-3b0145828k.html ??

 

 

Salutare!

Pentru furtunul dintre turbina si intercooler (cod 3B0 145 828 K) eu am cumparat de aici (http://www.pieseauto.ro/furtun-intercooler-turbo/vw/passat-b5/furtun-turbo-passat-golf-produs-nou-316753037.html) pentru ca cel original era foarte scump.

Il folosesc pe asta de mai bine de 1 an si nu am probleme cu el. 

Modificat de 6Xplode9
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doresc sa o fac eu sa il anulez fiizic dar si din soft

Fizic stiu cum mai ramine sa o fac si din soft

Ce cod are motorul? BGW? Ai cu ce citi fila de pe masina? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare revin si eu cu o problema. De cateva zile cand pornesc masina la cald, adica daca merg cu masina mai mult de 10-15 km si o opresc, la repornire se aude ca un bubuit si persista pana accelerez masina cu pedala la fund pana la 3500-4000de ture de cateva ori in mers pe liber nu isi revine, daca pun mana pe furtunele de la aer se simte ca trimite aer cu intreruperi. Am facut o scanare cu vagu si imi da urmatoarele erori:

 

 
 
                Adresa 01: Motor       Eticheta: 
                    Numar VAG: 
   Componenta si/sau versiune: 
                  Codare soft: 
                Numar atelier:   
                      VCID: 55ABEAA1ACE4FBB6975
3  coduri de defecte 
 
17057 - Cilindru 3 circuitul bujiei de preanc.-Q12- defect electric 
            P0673 - 000 - 
             împrejurari cod 
                    RPM: 0 /min
                    cuplu: 184.0 Nm
                    viteza: 0.0 km/h
                    sarcina: 0.0 %
                    tensiune: 11.78 V
                    valori binare: 00001100
                    temperatura: 1.8*C
                    valori binare: 00110000
 
18263 - Bus de date tren rulare 
            P1855 - 000 - control soft - intermitent
             împrejurari cod 
                    RPM: 0 /min
                    cuplu: 0.0 Nm
                    viteza: 0.0 km/h
                    sarcina: 0.0 %
                    tensiune: 12.31 V
                    temperatura: 25.2*C
                    temperatura: 52.2*C
                    temperatura: 36.0*C
 
16791 - Potentiometru -G212-pt. recirculare gaze evacuare 
            P0407 - 000 - semnal prea mic
             împrejurari cod 
                    RPM: 0 /min
                    cuplu: 0.0 Nm
                    viteza: 0.0 km/h
                    sarcina: 0.0 %
                    raport: 99.2 %
 
 
Starea -Gata de functie-: N/A
 
 
Maine o sa fac un log in mers si poate reusesc si o inregistrare la sunetu ala
 
 
 
 
Si inca o problema cu AC, am incarcat freonul dar nu baga aer rece deloc, vagu imi da urmatoarea eroare:
 
  Adresa 08: Clima automata       Eticheta: 3Bx-907-044.lbl
                    Numar VAG: 3B1 907 044 J
   Componenta si/sau versiune: CLIMATRONIC B5GP    0006
                  Codare soft: 17000
                Numar atelier: WSC 05311  
                      VCID: 28559355C816B65EFC3-5196
1 cod a gasit 
 
00792 - Presocontact clima -F129- 
            35-00 - -
 
Modificat de danutz08
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am un Passat  3BG cu motor 2.0 TDI 136 CP, care de o perioada imi baga gaze in abitaclu cand dau drumu la ventilator(clima), gazele intra doar atunci cand stationez.

M-am uitat pe la motor si pare ca vin gaze de la catalizator/evacuare (iese ca un fum alb dar fara presiune si nu este vizibil mereu) , in bord nu am nici o eroare, curatarea o face normal si nu am nici o problema cu motorul.

 

A mai patit cineva o problema de acest gen si care ar putea fi cauza?

 

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi  baga gaze(mai ales cand stationam) pt ca aveam racordul elastic fisurat, daca ai  sa constati aceasta defectiune, racordul e 80ron parca, sa ai grija unde faci operatiunea, mie cand mi l-au sudat mi-au prajit senzorul pt gaze reesapate(parca asa-i spune) si am mai dat 550 pe senzor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"recirculate" :p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai baga si cand teava de inox e fisurata. Cea de pe langa EGR, cam deasupra turbinei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. cat de normal este un consum de 12 l prin bucuresti, se intelege aglomerat? ce sa spun de regenerari ale dpf-ului si de 2 ori pe zi. solutii pentru un consum mai mic in oras? merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ii modifici avansul, ii faci ecotuning, chestii de genu'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!