Jump to content

Passat 3BG cu motor 2.0 TDI 136CP


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

Dupa ce am reusit sa pun cam 8litri de benzina si facut apoi plinul cu motorina, am intampinat probleme la pornire,am schimbat filtru motorina am consumat motorina la un drum lung etc masina si-a reluat mersul, porneste la sfert la -18, trage ok, nu scoate fum, dar am observat ca nu mai  trece de 170 km/h desi in treptele 2-3 imediat se duce in 4000 ture si la relantiu acul de la turometru nu sta fix, chiar si pe display consumul fluctueaza(cand e frig afara) 0.5-0.6-0.7-0.5etc inainte era 0.5 fara consumatori si 0.7 cu clima pornita etc si ajungea usor la 190km/h dupa care 200 mai greu un pic dar ajungea...

Ar trebui sa ma ingrijorez?

Modificat de lospaa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua , as avea si eu o intrebare referitoare la EGR, e electronic si l-am schimbat pe masina si am inteles ca trebuie activat sau asa ceva.....puteti sa ma ajutati cu un sfat ceva o rezolvare, trebuie activat sau el functioneaza automat ca cel vechi.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iospaa...data viitoare cand faci amestec benzina cu motorina vezi sa nu mai depasesti 5% benzina in moto...luand in vedera ca rezervoru de la Passat e aprox 70 litrii...tu ai avut peste 10% benzina.La motoarele de generatie veche si eu mai puneam benzina inrezervor...dar sincer la asta nu prea am tupeu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La carte zice 72+8 rezerva. Deci are 80L.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu odata am lasat sa segoleasca de tot rezervoru...evectiv pana dadea semne ca mai merge pe vapori de moto si nu am reusit sa pun mai mult de 73L,dar poate la 4motion e un pic mai mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

off topic: în carte spune cantitate carburant 62l si rezervă 8litri, iar în realitate nu încape mai mult de 72l .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze 62+8. Pe gatul de umplere este o supapa ce scoate aerul din rezervor. Ai apasat-o in timpul umplerii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara!

la un passat b5 2.0pdtdi 136hp am urmatoarele erori :( :

 

                Address 01: Engine       Labels: REDIR FAIL!

Control Module Part Number: 038 906 016 K    HW: 028 101 114 5

  Component and/or Version: R4 2,0L EDC 0000SG  5996

           Software Coding: 0000072

            Work Shop Code: WSC 31259 141 56847

                      VCID: 1C33D043A46B

2 Faults Found:

 

16791 - EGR Potentiometer (G212): Signal too Low 

            P0407 - 000 -  -  - Intermittent - MIL ON

             Freeze Frame:

                    RPM: 0 /min

                    Torque: 0.0 Nm

                    Speed: 0.0 km/h

                    Load: 0.0 %

                    Duty Cycle: 99.2 %

 

18434 - Particulate Trap Bank 1: Efficiency Below Threshold 

            P2002 - 000 -  - 

             Freeze Frame:

                    RPM: 1449 /min

                    Torque: 46.0 Nm

                    Speed: 36.0 km/h

                    (no units): 0.0

                    Duty Cycle: 65.3 %

                    (no units): 142.80

                    Temperature: 9.9°C

                    Time: 0.0 s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Legat de anularea DPF-ului unde îmi recomandați sa fac acest lucru? Am căutat pe net dAr nu știu ce sa aleg pt ca nu am găsit motorizarea de 136 cp. Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat de normal este sa-mi apara la pornire, dimineata, consum instant de 99.99 l ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consum instant nu cred, dar la pornire media consumului apare 99,99l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa mai verifici o data daca nu a fost consumu mediu...iar daca chiar a fost instant poate fi o eroare de la compiuteru de bord (am vazut un caz odata la cineva) si dac anu e nici aia atuncea imi pare rau dar eu nu te mai pot ajuta,dar trebuie sa/i faci o diagnoza prima data sa vezi ce erori iti da

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc. am verificat este consumul mediu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce ai pornit motorul si ai stat sa zic mai mult de 5 minute pe loc ii foarte normal sa-ti indice asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca ai parcurs cativa m cu masina/la plecarea de pe loc, ca sa inceapa sa calculeze consumul mediu.

 

asa se intampla la ceasurile vw503.... la cele anterioare, nu se ajunge la asa o valoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Este normal sa sufle aer cald când clima este oprită, mașina in mers si pe toate aeratoarele sa am aer cald?

O alta anomalie este ca-mi miroase in mers din când in când, a gaz metan?!?!

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da este normal. In mers aerul intra in masina prin acele fante pt ca nu este inchisa clapeta de recirculare a aerului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tibulete...a metan??? MAi intra gaze in masina cand este fisurat/rupt flexibilu de la toba de esapamant,dar nu stiu cat miroase a gaz metan.Mie mi s-a intamplat si mai mult se simtea in oras si imi cand mergeam mmult imi ustura ochii....sau poate e o scapare de metan pe soseaua p ecare circuli tu de obicei si nu e nici o prb cu masina :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc. Am citi pe forum Dacia ca se întâmpla când e mașina noua iar mirosul e de metan si ar venii de la catalizator, așa zic cei de pe forum Dacia.

Eu am schimbat adică sudat un racord ce duce din motor in catalizator dar a fost acum aproximativ 4000 km si pana șaptamana asta nu s-a simțit. Nu înțeles de unde mirosul mai întreb...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tibulete...in cazul asta mai verifica daca cumva nu a cedat sudura pe undeva si ai scapari de gaze,eu personal nu am simtit l anici o masina miros de metal si am lucrat la o reprezentanta auto si am condus multe masini noi.Mai mult de atat eu nu te pot ajuta,imi pare rau.Sper sa gasesti motivu si sa o poti rezolva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

Daca ma puteti ajuta si pe mine cu un site de unde sa comand aditiv pentru filtru de particule si pe cineva care completeaza asa ceva prin: Iasi,Suceava, Neamt sau prin apropiere

 

P.S: Se intampla ceva daca merg fara aditiv?

P.p.S: Ce e mai recomandat, anularea filtrului sau completarea cu aditiv?

Modificat de danutz08
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La "p.s." raspunsul e ca se infunda si o sa mearga limitata masina, iar la "p.p.s" doar tu poti sa stii ce e mai ok pentru tine. Unii l-au eliminat, altii il tin in continuare. Pui in balanta costurile, consumul, spalatul lui, manopere, etc., etc., etc. si o sa ajungi singur la o concluzie ( ce subtil sunt :)) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu prea stiu costurile de asta am intrebat aici...

Si care ar fi avantajele si dezavantajele anulari filtrului de particule?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acum, de cand am facut "fortuit" - vorba clasicilor in viata - resoftarea si anularea din calculator (caci din esapament am constatat mult dupa ce am luat masina ca nu mai e) nu vad nici un dezavantaj. Doar sa mergi cu ea si la drum intins sau mai turata, ca sa se aeriseasca. Masina merge bine.

 

Daca totusi tii sa ai sistemul, incearca la 

 

http://www.augsburg.ro/

 

Aici e cel mai ieftin pe piata - eu am luat anul trecut cu 300 lei litrul.

Modificat de MikeRG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit cu cineva de la Dimsport Iasi si am primit urmatorul mesaj de la ei:

"Anularea din soft costa 300euro in mod normal dar iti pot face reducere la 1100ron. Manopera pt eliminarea fizica costa aprox 300ron la Autocraft service."

E un pret bun sau e cam mult?

 

MikeRO: Cam cat aditiv intra in rezervor? (sa stiu cam cat sa iau)

               Ce nume are aditivu? (sa stiu ce sa le cer la aia )

 

Daca elimin filtru de particule mai e nevoie sa bag aditiv?

Modificat de danutz08
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!