Jump to content

Passat 3BG cu motor 2.0 TDI 136CP


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

Nu. A inceput sa scoata fum iar cand s-a declansat regenerarea s-a oprit fumul. Creste si consumul mediu cand creste consumul instant. Cand creste consumul se creste si relantiul de la 800 la 1000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cand a inceput sa scoata fum tot la fel a crescut si consumul si relantiul... alte sintome nu prea ar mai fi. de tras trage la fel, ulei nu consuma, antigel nu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine creste consumul si turatia in relanti cand face regenerarea....dar nici urma de fum.La mine face regenerarea cam la 3-4000 km dar mentionez ca eu circul in germania deci destul de mult pe autostrazi si motorina e ata calitate.Dar cand era filtrul de particule destul de plin imi facea regenerare din 2-200km. ar tot fara fum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am o intrebare...daca vreti sa ma mai ajutati.... As vrea sa ii schimb lichidul de la servodirectie, dar nu prea stiu ce lichid trebuie sa ii pun. Am cautat pe forum, dar părerile sunt cam impartite...

revin si la problema anterioara... Am facut o scanare cu vagu si mi-a spus domnu ala ca toate sunt ok, singura problema ar fi egr care e cam infundat din cate am inteles eu, dar a zis ca mai merge nu e chiar asa de grav, ar putea sa creasca consumul din cauza l a egr?

Modificat de danutz08
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de consumul mare pe loc drept, am mai patit si eu uneori si la o examinare atenta a drumului, acesta nu era chiar drept iar masina accelereaza daca simte un pic de panta, pt o fractiune de secunda creste consumul, apoi scade si iar creste etc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna seara.

De cateva luni am cumparat un Vw passat B5.5 cu motorul de 2.0 TDI din 2005.

 

Am cateva intrebari, daca imi puteti raspunde.

 

Am completat de curand aditiv pentru DPF, pt ca imi aparea semnul de la bujie intermitent.(de cand am completat totul este ok)

 

Insa sunt curios, la mine de aproximativ 3000 km, nu a dat nici un semn ca isi face regenerare filtru de particule. (adica nici un bec care sa indice asta in bord) Este normal asa? Nici la pornire nu se aprinde cand pund contactul martorul pt DPF. Sa fie o problema?

 

De asemenea am ceva trepidatii sa fie de la volant? Da semne de oboseala. Ar putea sa afecteze cu ceva cutia pentru ca mai merg cu volant asa?

 

Multumesc mult.

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

     Salut Claus31. Eu detin acelas model de masina ca si tine.Daca ai facut plinu la solutie pt DPF te tine cam 100000 km (depinde de stilu de a conduce si de carburant) In timpul in care isi face regenerarea nu se aprinde nici un bec in bord,in schimb o sa observi ca masina consuma semnificativ mai mult in timpul regenerari (in relantiu de la 0.5 iti sare la 2.0) ar fi ok daca observi cand face regenerarea si sa poti iesii din localitate sa mergi constant cu 70-80 km/h. 

 

   Daca nu a facut regenerare de 3000 km poate fi un semn bun...ca filtru de particule este curat,cand iti face la fiecare 100 km atunci te poti ingrijora.Becul de la DPF ar trebuii sa se aprinda pt 1 secunda cand pui contact,poate e ars (cel putin la mine se aprinde)

   

    La trepidatii nu te pot ajuta,imi pare rau.

   Iti doresc multi km fara service!Dac amai ai intrebari te ajut cu cea mai mare placere...daca pot  :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am un Passat break 3BG de curand luat. Masina e frumoasa dar ma intereseaza ca e practica si are dotari care imi fac viata usoara.

Apelez la voi pt ca e primul vw si nu știu aproape nimic de marca asta.

Mașina are 209000 km e din 2005 si adusă din Germania.

Doresc sa știu care este planul de service si dacă trebuie schimbată distribuția?

Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Planul de service e aceeasi ca la orice diesel.Distributia la 80000 km schimb ulei in fuctie d ece uleu folosesti l a15000 sau 30000 km,filtru de aer la 15000 dar daca umblii mult pe drumuri forestiere sau de tara posibil si mai repede.Daca kilometraju de pe bord e real ar trebuii sa mai mergi mult cu el pana sa ai probleme.Poti merge la orice concesionar VW si sa ceri istoricu de service al masinii...daca in germania schimburile au fost facute la vw atuncea se vede si afli cand a fost facut ultima schimb de ulei si schimb de distributie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Gyorfi Janos, nu e chiar asa. Distributia e la 120k km, e un pdf pe forum, iar ulei intre 8k si cat te lasa sufletul, nu 15k-30k..

@Tibulete, e cu DPF 3BG-ul sau nu? Sfaturile mele sunt pentru BGW si BHW, nu si restul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Multumesc. Da este cu DPF, nu stiu daca s-a facut distributia aflu, sper, sapt viitoare.

Are ulei long life + fitru pus de mine acum 2 luni, am schimbat eu filtru de aer si de combustibil.

 

Ce filtre sa folosesc? ce scrie pe carte?

 

Distributia din 80000 in 80000, nu 60000?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc sa te ajut pe maine de dimineata. La BGW si BHW cu DPF se schimba la 120k km.


Traiasca @Florin, ca postul lui era mult cautat. Uite aici http://s1033.photobucket.com/user/www_passatb5_ro/media/Motor%20TDI/Intervalschimbdistributie-pag2-1.jpg.html

http://vwforum.ro/topic/25573-schimbarea-distributiei/?p=1401556

Colegu', ia topicul si citeste-l cap-coada si o sa gasesti multe dileme cu raspuns cu tot, plus viitoare probleme sau pitici pe creier ce ne-au lovit pe noi. Eu, unul, nu fac mai mult de 10k de km cu un ulei 505.01, dar eu nu mai am DPF la ea. Inainte de DPF off tineam uleiul cam 15k km, 5w-30, dar dupa 3 schimburi mi s-a dus axa cu came de la ungerea precara, am si facut DPF off si asa am trecut la regimul de 8-10k km intre schimburile de ulei.

Filtre? Mahle, Knecht, Ufi..

Modificat de Mishutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.

 

Nu am gasit manual pe forum dar o sa mai caut.

 

Masina mea a avut filtru DPF infundat rau de tot, scotea fum pe sub motor, si eroare pe bord. fratele meu l-a dat jos si l-a spalat cu o solutie special din germania, vreo 60 euro parca. Dupa spalare eroare a disparut. Am cautat rezervorul de dpf nu l-am gasit. In schimb era rupt un furtunas ce ducea in dpf. 

 

Unde e solutia de dpf mai exact? Unde vad daca are lichid sau ceva de genul pe bord , sau astea se vad doar pe tester? E cand l-am curat am mers cam 2500 max 3000 km.

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are lichid. In portbagaj e rezervorul de DPF. Ti-am raspuns mai sus. Salutare si rabdare moderatorilor :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mishutz...Eu nu m-as duce 120k cu distributia.Acuma fiecare face cum crede.

@Tibulete...rezervoru pt lichid e sub roata de rezerva,din cate stiu eu doar pe tester vezi cat mai est ein el in cazul in care a fost actualizat cand i sa facut plinu.La mine intra cam 3 litri si ma tine cam 100k-120k pana se goleste. Depinde de stilu de condus si calitatea carburantului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai din vag-com poti vedea daca e gol sau nu, nu si cat ai in el. Pentru completare cu lichid original (satacen) la pret super ok, vezi topicul meu de vanzare, 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Janos, nu o tin 120k km, dar nu despre asta vorbeam, atat scrie in tabel. Ca idee personala, daca ei recomanda 120k km, un kit original ar trebui sa te tina 80-100k km sau 4-5 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este 120.000 km scrie pe un plastic din motor. A fost facuta la 113000km mai stau pana in toamna lui 2015 sa faca 5 ani.

 

Legat de solutia de dpf cred ca o sa cumpar 1 litru, sa vad intai daca e nevoie si cat . E  colegul MikeRG care are de vanzare  la un pret acceptabil.    

 

Scurt si la obiect unde se ala rezervorul mai exact ? stiu ca e langa roate de rezerva.

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta sub mocheta din portbagaj. E langa pasajul rotii din dreapta, in spatele banchetei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

LA MULTI ANI tuturor in primul rand....achizitionarea unui tip de Passat cu dpf se pare ca nu a fost ok ptr mine.La 3 zile de la achizitionare au aparut in bord semnele rele,rezistenta galbena si plafonarea motorului.Acestea dispar dupa un mers cu turatii pana in 2000-2500.Am completat cu 1 litru satacen si la fel .La o scanare am urmatorul cod: 16618 Boost presure regulation:limit exceeded(overboost condition)   

         RPM:2961;Torque:296.0Nm;Speed:96.0 km/h;Absolute press 1723,8mb :Absolute press 2590,8 mbar


Sa curat doar turbo sau sa i fac o reparatie capitala.Va multumesc si sa aveti un an plin de realizari!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica geometria variabila si curat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!