Jump to content

Passat 3BG cu motor 2.0 TDI 136CP


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

Regenerarea se poate face si in mers ca la cele cu filtru fara aditiv, nu este o procedura anume pentru prornirea procesului de regenerare. Eu incerc sa merg constant peste 2500 rpm la drum lung si cred ca am vreo 1500 km de cand nu am vazut ca ar vrea sa-si faca regenerare. Alta chestie ar fi ca atunci cand isi face regenerarea automat sa nu se opreasca motorul, il lasi pornit pana isi termina ciclul.

Pretul pt. aditiv este 357 lei/L, am intrabat eu saptamana trecuta la reprezentanta ca as vrea sa ma ocup de problema.post-121996-0-86998300-1408995157_thumb. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit, la mine s-a facut regenerarea pe la 3500km, problema era daca se facea prea des...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regenerare dpf in mers cum fe poate provoca ?

Fara vagcom. Ca la mine de 2000-3000 mi km nu sa mai regenerat dar erori nu imi apar pe vagcom Multumesc

Motor 2.0 bgw

 

da, se face in mers - asa cum ti-au raspuns colegii.

 

cu VCDS-ul, se poate vedea in blocurile in masura, pe Engine, cand si-a facut ultima oara regenerarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atata timp cat merge fara erori, e doar pentru linistea ta si drept studiu de caz. Las-o in pace :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a dat de 2 ori senzor de presiune filtru de particule G 450 dar dupa ultuma stergere nu a mai aparut . Ultima regenerare sa intrerupt in mers pt.ca depasam si am accelerat mau brusc ca venea din fata si sa intrerupt si de atunci nu sa mai pornit.Dar in ultimu timp nu mai da nici o eroare.In rest merge forte bine . Mersi si mult noroc.

Modificat de sergiui
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hello!

 

Dupa reparatia turbinei si achizitionarea a doi litri de aditiv satacen vreau sa curat si filtrul de particule, in speranta ca mai poate fi folosit "o tura". Cine stie cum se face, sau pe cine recomandati pentru curatire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti pot spune cum am rezolvat eu aceasta problema acuma 2 ani....efectiv am spalat filtrul de particule...l-am demontat (nu a fost foarte usor) l-am umplut cu "Nufar" si l-am lasat asa vreo 30 ore dupa care la o spalatorie a fost spalat cu presiune apa fierbinte si solutie de spalat motor.Toata distractia cu spalatu a durat vreo 3-4 ore pana nu a mai iesit nimic din el doar apa care intra  :D Montand totul inapoi si verificat iar gradul de umplre pe calculator mi-a dat 5% umplere si inainte era vreo 60-70% De atunci circul asa si nu am nici o prb,testul de gaze e ok si isi face regenerarea norma (inainte facea la fiecare 400-500 km)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

DA....adica era "Nufar" dar nu stiu acuma de la care firma producatoare....ca pe atuncea erau vreo 3 firme care produceau "Nufar". Dar inainte sa te apuci mai intereseazate poate deja azi gasesti ceva mai tare decat nufar si in caz ca te apuci sa demontezi filtrul de particule ai grija ca o sa lucrezi langa sonda de marsarier de la cutia de viteze...pe care eu am reusit sa il rup (nu a durat mult sa il schimb dar totusi nu e necesar sa il rupi)

    O alta chestie...nu stiu daca conteaza....eu dupa ce am curatat filtru am plecat din tara si de atuncea stau afar,adica alimentez cu motorina mult mai de calitate decat ce e in ro si circul  pe autostrazi....deci si regenerarea o face mai calumea decat in ro prin oras.

Modificat de Gyorfi Janos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu spuma activa sau soda caustica a incercat careva? Nufarul miroase a spuma activa, care-i bazata pe soda caustica, deci ar fi mai rapida spalarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SIncer....direct cu soda caustica eu nu m-as risca...dar dac aa incercat cineva is curios de rezultat.Cu cat ar fi mai rapid nu stiu pt ca e bine sa stea solutia (indiferent ce pui) cao zi in filtru.Nu se curata chiar in 5 min si nici nu poti freca cu peria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, dar o solutie de spalat motorul e sigur mai tare decat Nufarul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi-as baga mana in foc pt asta...am lucrat 3 ani in spalatorie auto cu soluti dintre cele mai scumpe....cu solutia de spalat motor inca nu am reusit sa dau jos culoarea de pe oala,cu nufar da  :D Acu...fiecare incerca cu ce crede de cuvinta dar daca nu se curata calumea ai pierdut o zi de lucru demontand si montand la loc filtru  :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   O alta modalitate de curatare ar putea fi niste produse de la TUNAP. acest produs de curatare pt DPF am fazut ca il foloseau in Italia la centrele VW,personal nu l-am folosit dar am vb cu cineva care da si multumit. Sunt doua sticle care trebuie introduse in filtru sub presiune cu un pistol special. Cele doua lichide sunt  TUNAP 131 nicro logic si TUNAP 132 micro liogic. Si codurile pt pistolu si sonda cu care se face curatenia sunt : TUNAP 16 99200 (pistol pt curatire tunap)  TUNAP 11 99411 (sonda tunap). Pe cei care ii intereseaza se pot interesa poate este si in Ro.Si in italia toata operatiunea costa aproximativ 170 euro la concesionar VW (solutie plus manopera)

   Pt cei interesati uite si o adresa de net :  http://www.tunap.co.uk/Products/DIESEL-PARTICULATE-FILTER

Modificat de Gyorfi Janos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

170 euro? Cam mult piper, zau. Plecam de la Nufar la asa solutii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ziceam...pretu asta era in italia (in nord) la concesionar VW.Si oricum e mai ieftin decat un nou filtru...si daca chiar e atat de bun precum se zicea pe atunci (discutiile respective le aveam acum aprox 2 ani) tot e mAI OK. Si crede-ma ca nu e usor sa demontezi filtru si sa speli si pune tot la loc...eu am facut-o cu 3 luni inainte sa aflu de solutia respectiva...si cu mintea de acum decat sa mai demontez tot prefer sa platesc.Oricum,indiferent ce solutie ati alege,BAFTA!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai exista si o solutie pentru curatarea schimbatoarelor de caldura din centralele termice. Este ceva foarte caustic care detartreaza piesa respectiva pe interior apoi se clateste. Practic fierbe. Daca iti cade pe jos pe ciment, fierbe samd. Am vazut asta vara cand mi-am revizuit centrala. Dar trebuie sa ma interesez concret cum se numeste si ce contine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da colegu', dar in filtru nu se face calcar, ci altceva, dar merita incercat de catre voi. Ca eu am ales calea cea mai simpla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, cred ca a cedat iar racordul flexibil, imi intra gaze in masina, mai mult cand stationez, dar si cand pornec climatronicul, daca imi puteti face o recomandare sa-l fac la cineva care se pricepe la modelul asta, acu 8-9luni l-am facut la un service de tobe pe calea calarasi care jurau ca se pricep la modelul asta si in final mi-au stricat un senzor la gazele de evacuare (m-a costat550+manopera+400ron lor) si acu dupa nici un an banuiesc ca s-a stricat din nou!!!! 

O sa merg la mecanic pt confirmare, ma gandesc poate ma indrumati ce sa mai verific, parca a cedat prea repede...!!! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu l-am facut la Auto Gama Service Bragadiru. Fara a le face reclama, are 2 ani de cand merge. Verifica si intrarea in toba finala, unde intra teava in ea, dar si teava de inox mai subtirica, ce e la EGR, cea de se prinde in 4 suruburi si are 2 flanse in capete. Exact la racordul ala de pe ea imi facuse o spartura si sufla gaze arse pe acolo.

Apropo, racordul l-am pus universal, masurat ca lungime si diametru pe cel original, apoi sudat cel universal.

Modificat de Mishutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 Si eu cand l-am avut rupt l-am inlocuit cu unul universal....cel vechi taiat si asta nou sudat.Faza e ca trebuie neaparat sa gasesti pe cineva bun la sudura ca altfel risti sa tina cat astalaltu.Eu il am asa sudat de6 ani aproape si multumesc lu Dumnezeu si necanicului nu am nici o prb.Bafta.

Modificat de Gyorfi Janos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva ce cod de cutie e pe modelul nostru? Am citit serile trecute in aria B6 despre problemele cutiilor din primii ani de fabricatie la B6, implicit cutia in 6 trepte si ma gandeam sa nu fie aceeasi cutie, ca tare m-am intrista lucrul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

HHQ, scrie pe hartia lipita in portbagaj si in cartea de torpedou, alaturi de restul codurilor de producator/echipare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sar'na! Are cineva peste 320k km cu modelul asta, gen 500k km? Sunt curios de fiabilitatea masinii la acei km facuti. Eu am doar 320k km, cam peste 2-3 ani ajung acolo si ma roade curiozitatea de pe acum :p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!