Jump to content

Passat 3BG cu motor 2.0 TDI 136CP


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

ok mersi inca o data pentru informatie . Daca tot am intret in discutie ce simtome avea masina cat a fost spart futrunul ? ca la  mine nu trage motorul mai nimic peste 2000 rpm plus ca mi se aprinde si acel bec de la bujii oare asta sa fie cauza sau ar mai fi si alta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

danutz pana la urma ai schimbat furtunul si de unde ai facut rost intreb asta pentru ca am si eu aceasi problema 

Modificat de tomus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

Sunt si eu proprietarul unui B5.5 2.0 tdi 100 kw, si am o serie de probleme din cele enumerate de voi.

In prima faza, este cineva in Brasov care m-ar putea ajuta cu un test Vag Com?

Ulterior voi reveni cu rezultatele...

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tomus, cred ca e altceva la tine sau este si altceva. La mine era fum negru ca la balamuc, cand acceleram, apoi limp mode si nu mai tragea deloc. Asta fara martori aprinsi in bord. Pune o diagnoza pe ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

sunt nou pe aici...am citit o gramada de posturi care cred eu ca imi vor prinde bine in viitor:)Sunt detinatorul unui Passat model BGW motor 2.0 TDI din 2005-100 kw(136 HP) As vrea sa va intreb daca stie cineva cum se face operatiunea de umplere a rezervorului de aditiv pentru DPF...stiu ca se afla sub roata de rezerva tot acolo sunt 2 capace. Ambele sunt de alimentare sau....??care dintre ele este pentru alimentare?

cum se desfac?este cumva sub presiune?

Imi cer scuze daca cumva au mai fost deschise topic-uri pe aceasta tema dar din rezultatele cautarii nu am gasit nici un raspuns la intrebarile de mai sus.

 

:RO flag:  :RO flag:  :RO flag:  :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vw passat 2004 1968 cm3 dpf 100 kw bgw

seria WVWZZZ3BZ4E292495

vreau sa schimb rola alternator la un prieten ( cred ca i se zice frey sau ambreiaj) cea pe care merge cureaua de accesorii

va rog imi spune ti si mie cum o desfac??

trusa de scos rola nu am

asa ca o sa incerc cu un mox si cheie tubulara , nu stiu de cat este

va rog ii spune ti si mie pasii detaliat

ste pt prima data asa ca va rog fiti rabdatori si dati mi cat mai mute detalii

multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara cheia aia speciala nu poti sa faci nimic.

Doar in cazul in care freiul este blocat se poate desface cu imbus si cu un pistol pneumatic de impact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva ce turbina merge pe acest motor? Si ce alte turbine ar merge? De 2.5?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as avea o intrebare am un BGW 136 cai din 2004 .. cand turez masina peste 2500 rpm fiind in a 4 ca sa ii dau a 5 asta fiind aprox  pe la 90 km/ora aceasta in loc sa se tureze nu mai trage nimic apare martorul de la bujie acea spirala si motorstart werkstart sau cum se mai scrie pe germana  :dry:  . Ati mai avut careva acelasi tip de problema si care ar putea fi cauza ? 

Modificat de tomus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca ti intra in limp mode

fa o diagnoza si vezi ce scoate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut diagnoza si imi apare ceva probleme turbosuflanta cica ceva legat de geometrie ei si apoi ceva erori la airbag... oare trebuie schimbat turbo sau se poate repara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune eroare si te lamurim, altfel e la ghici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

poate sa mi zica cineva daca chiulasa de pe passatul de 131 cp se potriveste pe pasatul de 2.0 136 cp cod motor bgw?......si injectoarele se potrivesc de la un model la altul bineinteles sa le schimb pe toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiulasa da , injectoarele nu


ca dimensiune sunt la fel injectoarele dar parametri de lucru nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca vroia sa schimbe "la pachet", chiulasa si injectoarele de pe acelasi motor awx sau avf, nu injectoare de avf/awx pe chiulasa de bgw

Modificat de Mishutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut....este vorba de masina cumnatului meu un passat 2004 cod bgw care are chiulasa fisurata si avem cateva chiulase de passat b5.5 de 130 si 101 cp cod awx, awb, awf si ne gandeam sa ii punem o chiulasa de pe unul di acestea dar nu stim de pe care ....eu nu am pmai facut update urile la etk ......daca va puteti uita si sa imi ziceti sigur ce se potriveste intere ele ar fi super(axe ,injectoare.si alte alea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
Sal am aceasta eroare si imi sta martorul motor aprins si imi scrie in bord abgas werkstatt

 

Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!

   Part No SW: 038 997 016 K    HW: 028 101 114 5

   Component: R4 2,0L EDC G000SG  0811  

   Revision: 12345678    Serial number: VWZ7Z0D0302812

   Coding: 0000072

   Shop #: WSC 11111 111 11111

   VCID: 264310139212D62ECEF-5000

 

Si inca o eroare la cilindrul 3 inainte de aparitia becului la a 2 probleme banuiesc ca este din cauza contactului


Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12) 

            P0673 - 000 - Electrical Fault

             Freeze Frame:

                    RPM: 0 /min

                    Torque: 244.0 Nm

                    Speed: 0.0 km/h

                    Load: 0.0 %

                    Voltage: 11.63 V

                    Bin. Bits: 00001100

                    Temperature: -7.2°C

                    Bin. Bits: 00110000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 17: Instruments        Labels: 3B0-920-xx5-17.lbl

   Part No: 3B0 920 829 F
   Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V07  
   Coding: 05115
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 29591B2FD30CF956E3D-5000
   WVWZZZ3BZ5E046402     VWZ7Z0D0302812
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti s-a raspuns in celalalt topic,ai bujia de la cilindrul 3 arsa iar tu zici ca ai 2 erori.Ai postat doar una,ce ai postat mai sus e doar antetul ce se gaseste la fiecare modul accesat si daca ai erori pe respectivul modul,imediat dupa acest antet apare "X" Faults Found unde "X" e nr de erori gasite pe respectivul modul si mai apoi sunt afisate erorile cu codul/codurile aferente.Pt eroarea cu Abgas Werkstatt verifica/curata EGR-ul,vezi si furtunasele de vacuum ce vin la EGR.Uite aici http://vwforum.ro/topic/24098-abgas-werkstatt/?hl=abgas%20werkstatt

Modificat de terminatoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Motorul meu a inceput astazi sa fie mai zgomotos! Se aude ca o bataie... Mecanicul spune ca de vina ar fi axul cu came si ceva tacheti. Tot el vine cu solutia schimbarii lor cu un ax second Hand de la un motor de 1.9 Tdi. Ce credeti , este acelasi ax sau difera la aceste 2 motoare? E bun un Ax second sau trebuie neaparat unul nou? Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca  masinile cu filtru au axa cu came diferita fata de cele fara DPF (toate passaturile b5.5 1.9 sunt fara filtru particule, tu ai DPF pea ta, deci nu merge). Axul cu came original SH este mult mai bun decat ceva nou aftermarket, insa ai grija sa nu fie uzat cel SH. 

 

CA sa te convingi ca este axa cu came la tine, desfa filtrul de aer de la admisie si pune pe cineva sa accelereze usor, daca auzi o bataie repetata in filtru e axa cu came. Pe langa axa mai schimbi tacheti si cuzineti. Asa suna bataia de care iti ziceam:

 

 

Cauta un mecanic bun, daca nu stie ce face iti poate defecta masina.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca pe axul meu, luat de nou, kolbenschmidt, erau mai multe motoare compatibile. Motorul meu e BGW, dar sigur sigur erau vreo 4 scrise pe cutia axului. Intreaba la un magazin mai serios si te vor lamuri. Era compatibil cu motoare de pe G5, Audi sau Passat B6.

Modificat de Mishutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu Dpf, bineinteles. Revin cu info: BXE, BKW, BRB. Cod ax 038 109 101 AF

Modificat de Mishutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merge axu cu came de pe 1.9 la 2.0 cu dpf

si eu am avut aceasi problema si au pus unul SH de pe 1.9

Pana acum nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit și eu ca ar merge cel de pe 1.9 dar nu rămâne martorul de motor aprins în bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!