Jump to content

Passat 3BG cu motor 2.0 TDI 136CP


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

numai bagi nici un aditiv dupa anulare. daca ai filtru infundat poti sa risti sa moara si turbo . anulat si la gata . mai poti sa pui si catva ponei in plus daca anulezi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Eu am passatul din 2004 si rezervorul pt adidv la mine e de 3 litrii...ce imi ajunge aproximativ 120000 km (depinde de motorina,pe unde si cum conduc) Automat la condus mult in oras si la turatii relativ mici se umple mai repede filtrul si atuncea se consuma si solutia mai repede.

  Daca anulezi filtrul de particule nu mai ai nevoie de aditiv pt ca nu mai are ce sa curete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

danutz08....in caz ca te hotaresti sa iti cumperi aditivul...asta ar fi : Aditivul "Satacen 25" sau cum ii mai zic in RO - Ulei Aditiv, are codul de fabrica VW: G052143A2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca era un coleg in aria de vanzari care comercializa acest aditiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saddat aditivul. Ref anulare din softul masinii, eu zic ca gasesti si mai ieftin (TCM-la ei am facut resoftarea). Daca au si punct de lucru in Iasi merita, daca nu, ce iei pe mere dai pe pere si ramai cu varianta Dimsoft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa eliminarea filtrului de particule o sa creasca si valoarea noxelor sau nu are nici o legatura cu noxele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cresc un kkt. Eu nu mai aveam filtrul de particule cand am adus prima oara masina in 2012 in Ro si am fost la RAR sa ii fac cartea. Si au masurat-o si e EURO IV. Am aflat ca nu mai am filtru doi ani mai tarziu si dupa inca un ITP. Nu se masoara carburile se masoara opacitatea, care ramane aceeasi.

Modificat de MikeRG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In RO nu cred sa ai probleme daca anulezi filtru de particule....poti avea probleme daca circuli pe afar (germania,austria,elvetia) si ai ghinionul sa te opreasca si sa iti verifice masina (cum e RAR la noi)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mike, noxele cresc, dar R.A.R. ul nostru masoara goange, asa ca nu sunt probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut domnilor. Sunt fericitul (sau ...nefericitul) posesor al unui VW Passat de 136 cp, din 2004, inmatriculat in Ro din 2013. Binenteles..al doilea proprietar. Am cumparat masina la pret bun, cu multiple dotari, frumoasa...etc. Fara asigurare si ITP.Nu am folosit-o, am inmatriculat-o si apoi am umblat mai mult cu ea. Totul bine si frumos...pana am observat ca masina nu consuma multa motorina...ci foarte multa. Am un consum instant la relanti, cu motorul cald de 0,8 /h, niciodata mai mic. Un consum dat de computerul de bord in afara orasului, intr-un stil de mers mai mult decat relax, fara fortari, fara demaraje in forta, de 8,8 - 9,2 %. Consum care 100 % se regaseste in usurinta cu care dispare motorina din rezervor. In oras...nu mai vorbim...consumul fara demaraje puternice, zace undeva la 13-14 % linistit. Sa va mai spun, masina este cu filtrul de particule anulat, toba este taiata, filtrul scos, totul este curat. Sistemul este resoftat cu toate valorile in parametrii, se vede si se citeste totul corespunzator, temperaturi...valori...etc. Am pus masina pe tester si am testat tot ceea ce se putea testa cu baietii de la CF Tuning.ro , o echipa de profesionisti ce au sediul in orasul meu. Totul, totul este in parametrii, totul functioneaza normal. Am scos tobele de esapament, am gandit ca nu are evacuarea in regula, aceiasi problema. Merge parca ar fi stransa de gat. Din cei 136 cp, eu nu regasesc decat vreo 100. Am avut mai multe modele VW, Passat si Golf dar asa ceva nu am patit. Nu stiu efectiv unde sa o mai "caut"....ce sa-i mai fac. Astept si de la dvs o parere.. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La passatul din semnatura consumul imens de care zici tu s-a datorat unui avans dereglat,era la -2,8(stiam de el dar mi-a fost lene sa-l reglez cateva luni),intr-un final l-am reglat la 0 cu unele oscilatii spre 0,6 grade si totul a revenit la normal.Inainte de reglaj aveam 0,8-1l/h iar dupa am si 0,4/h cu motorul cald,atat in VCDS  cat si pe BC,In oras nu-i scoteam sub 11l pe BC oricat de frumos as fi mers,dupa reglaj am ajuns si la 7,2-7,5l la suta.

Referitor la soft,da niste detalii despre el,eliminat Dpf  sau si crestere de putere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La passatul meu model semnatura consumul AVF 131 cp 4motion consuma la relanti 0,8 , consum in oras 10,5 , in afara 7,5 , este ok consumul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa imi consuma si mie. 0.7 la relanti, 10-11 in oras si 6.5- 7.5 in afara. Aceeasi masina, acelasi motor, 4Motion.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunteți fericiți... Eu am consum la relanti o,9-1l/h și mixt 9.5l... Și toate astea după schimbarea distribuției... Înainte 0,7 și 8,3...

Modificat de s69mihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a mai scris de atatea ori. Pentru consum mare verificati avansul, senzorul de temperatura al motorinei, senzorul g62, injectoarele si debitmetrul.

Ca si idee eu la AVF-ul meu din 2002 am consum 6.5-7.0 mixt si 4,8-5,3 la drum intins.

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cate grade e reglata axa cu came? Ambreiajul e ok? Debitmetrul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul este 0. Senzorii sunt ok. Am schimbat oringuri injectoare, furtunele vaccum și n75. Am făcut și log în mers și nu sunt probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva nu este cum trebuie la tine. Daca avansul este 0.0, senzori ok, etc - atunci ai o problema la injectoare - uzura - sau la axa cu came.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana sa schimb oringurile la injectoare aveam un injector cu +0,9 și celelalte aproape de zero, iar acum după unul cu -0,8 dar nu știu dacă același. Axa cu came are putina uzura dar nu semnificativ. Consumul s-a mărit după schimbarea distribuției...

Modificat de s69mihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul l-ai verificat dupa schimbarea distributiei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa s-a marit si la mine, dar nici avansul nu mai e acelasi. Cipos mi-a zis cum trebuie sa fie la astea ce incep cu B.. Cu - pentru fuga si consum maricel, pe + pentru economie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passatul meu este cu motor de 136 cp, 1996 cm cubi. Pe tester totul este ok, avans, injectoare, debitmetrul este nou. A fost resoftata afara, in Germania, de catre fostul proprietar. Banuiesc ca profesional...nu stiu. 
Nu imi ramane decat sa dau ecu jos si sa-i fac o verificare ceva...sau sa-l rescriu. Ma gandesc ca daca ceva nu era in regula nu se vedea pe valorile de injectie, de presiune turbo sau altceva in timpul testului...? Test facut in stationare si in mers?

A fost resoftat dar nu s-a marit puterea. Din contra, cum am si spus, dupa parerea mea, nu trage mai mult ca unui de 100 - 110 cp maxim.......


O recomandare cu cineva care face resoftari?

Baietii de aici sunt scumpi tare, lucreaza cu o firma din Austria, trimit si primesc softurile modificate...etc

Modificat de doru70
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Cibe ma poate ajuta cu releul 451, pt comenzile de pe volan. Masina e b5 din 2004

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am gasit pe cineva sa imi elimine DPF dar, pare cam ieftin si nu stiu daca e de incredere sau nu.

http://olx.ro/oferta/anulare-filtru-particule-ID2NBGZ.html?requestFromAd=1&track%5Bmessage_sent%5D=1&id_at=292712187

 

Daca a mai fost cineva la el pentru anularea DPF si poate sa ii dea o sugestie, daca se pricepe sau nu la asa ceva fiindca mi se pare prea ieftin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!