Jump to content

Passat 3BG cu motor 2.0 TDI 136CP


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

Nu ai cum sa ai frate acelasi tip de cutie cu B6? Tu ai motor longitudinal si B6 il are transversal. Deci nu ai cum sa ai acelasi cod cu B6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Habar nu aveam ca B6 il are doar asa. My bad :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vedeti ca am de vanzare doi litri de aditiv satacen 25. Sigilati, originali, la bidon de 1 litru. La pret foarte bun. La sectiunea de vanzari cumparari. Scuze pentru offtopic, imi asum critica moderatorilor dar sunt in criza, trebuie sa ii vand rapid de tot. Detalii si pe PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum resoftam motorul asta?Mai intai dpf off si apoi soft sau merge resoftat si fara dpf off?

Modificat de lospaa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut tuturor.

Am si eu un passat 2.0TDI 136CP si am un furtun spart la intercooler dar nu gasesc nicaieri de cumparat.

Furtunul e numerotat cu 5 e in stanga pozei

post-133560-0-60832300-1415372980_thumb.

Modificat de danutz08
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se gaseste si pe original si after market, cu preturi intre 200 si 450lei.

3b0 145 828g

www.autokarma.ro/piese-auto-originale/3B0145828G

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul care mi l-ai dat e pentru 1.9 131cp nu pentru modelul meu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt la fel din cate stiu eu. asteapta sa mai confirme si altcineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de ECU si de cilindree, motoarele sunt la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci e la fel. Mai am o nelamurire inainte sa comand. Furtunul e in partea dreapta a masinii si trebuie demontat scutu sa ajung la el nu?

Sa nu dau comanda de alt furtun...

Si inca o problema... pe furtunele alea de jos si ala din partea stanga de sus au ulei pe ele dar masina nu imi consuma deloc ulei sa fie din cauza la furtunului ala fisurat sau sa dau jos turbina sa o duc la verificat?

Modificat de danutz08
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu da jos turbina, da jos furtunul de admisie in turbina si verifica cu manuta (trage de ax in jos si in sus, in dreapta si in stanga, fata-spate) daca are joc axial si radial. Daca flencane, esti fericitul posesor al unei turbine ce necesita reparatie/inlocuire. Eu am reparat, am inlocuit paletele, bucsele, geometria, ce mai e prin ea si e ok. Fara holograma, mergem pe incredere, cica 100.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai revin cu o problema....

am dat jos furtunul cu probleme si codul de pe el e: 3b0 145 828 K sa fie la fel cu 3B0 145 828 G???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, nu.... 3B0 145 828 G este pentru BGW - motorul de 2.0 tdi, cum ai tu.... 3B0 145 828 K este pentru motoarele de 1.9tdi - AVF, AWX.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu sa iti zic, cert e ca Etka nu le da compatibile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai probabil - ca diametre, etc... nu le-am comparat niciodata. Diferenta este sigur... la pret....  :dry: ... cateva milioane mai scump, cel de 2.0tdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Cateva milioane"? Iar incepem cu tziganeala romaneasca? Tzepuirea clientilor neinformati? Sper ca nu le faceti jocul acestor imputiti de asa-zisi "importatori de piese", cand se poate cumpara de pe afara la preturi absolut modice...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am si eu o problema...pierd apa la masina si nu am reusit sa vad exact motivu.Mentionez ca scriu in acest topic fiindca detin passat din 2004cu motor de 136CP.Am obs ca este ud in spatele motorului sub pompa de motorina...am demontat tubul de la intercooler ce merge la EGR si am incercat sa vad ce e pe acolo...cineva mi-a spus ca este un "T-eu" acolo (sub pompa de motorina) care mai crapa...problema e ca eu nu am gasit nici un "T-eu" vreau sa intreb unde pot sa vad si eu un desen technic din partea respectiva a motorului poate imi dau seama ce sa caut sau poate cineva a mai intalnit aceasta problema.Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este o flansa de plastic, exact sub pompa tandem..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Florin....si pt a ajunge la flansa respectiva trebuie demontat capac motor si pompa tandem?Si efectiv flansa e problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai gasit fisurate.... demontezi doar capaul motor, tubul de admisie de deasupra pompei tandem, sa iti faci loc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.M-ai ajutat mult...acum macar stiu exact unde sa caut si ce sa fac.O zi faina in continuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsuri Mike si Florin.

Ar mai fi o problema.... Ieri mergeam linistit cu masina cand a început sa scoata un fum alb de nu se vedea nimic in spate am mai mers cam 1km dupa care mi-a dat in bord sa regenerez filtru de particule cum a aparut asta a disparut si fumu, am regenerat filtru, fumul nu a mai aparut.... am mai patit asta si tot la fel dupa regenerare dispare...

Si ar mai fi ceva: in dimineata asta am facut un drum mai lung vrio 200km si din cand in cand pe portiuni de 1-2km consumul o cam lua razna de exemplu in treapta a 4a la 2000de ture aveam consum de 17-19 pe loc drept....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa si tu o scanare, verifica cum se prezinta DPF-ul, etc.... legat de consumul instant - cam greu sa ma pronunt... sunt multe variabile care il pot infuenta.... daca cel mediu este ok, monitorizeaza comportamentul ei.

 

fumul scos nu era cand a declansat regenerarea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!