Jump to content

reglaj Kjetronic


AB-33-WOB
 Share

Postare recomandată

poate sa-mi spuna cineva in ce sens se mareshte debitul de benzina la Kjetronic? spre stanga sau spre dreapta? este vorba de acel "shurub" de pe distribuitorul debenzina.... la aer shtiu ca spre dreapta se inchide, spre stanga se deschide, si la benzina e aceeash logica? :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru imbogatirea amestecului rotesti spre dreapta (inchizi "robinetul"), iar pentru saracirea amestecului : invers. Dar atentie!!!! : fara un analizor de gaze reglarea se face la nimereala si poti sa dereglezi sistemul foarte rau, numai o rotire de 90 grade ( un sfert de tura ) si factorul CO se poate modifica cu + sau - de 200% . Cu un analizor de gaze il reglezi cum vrei. De regula la motoarele dotate cu K-Jetronic CO este intre 0,5-1,5 %.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sar'na tovarshu, shtiu traba cu analizatoru, o sa merg, da' m-a mancat in partea dorsala si m-am gandit io ca pot sa invart si eu de shurub...si l-am zapacit :banghead:. nu de alta da asha, dupa ureche, au mai reglat unii si miroase a bentzen de numa, scoate si fum....si m-am gandit sa nu rada lumea de mine pana la analizator, sa mai saracesc amestecu'.....asta e, m-am lecuit....nu mai fac, acu' da de reushesc sa-l repornesc sa ajung la omu' cu analizatoru' , multzam' inca o data :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ! Dar ai nevoie de o persoana care sa te ajute. Vei face in asa fel incat cu o mana sa ajungi sub clapeta capului de injectie iar cu cealalta mana sa poti roti surubul de reglaj al clapetei. Cand esti in aceasta pozitie ajutorul tau va porni motorul iar tu cu mana de la clapeta vei actiona asupra ei pana cand motorul functioneaza, dupa care cu surubul de reglaj vei roti pana cand motorul functioneaza si fara mana de la clapetam este o treaba de 10'. Dupa ce motorul functioneaza stabil rotesti surubul pana cand mirosul gazelor de esapament devine intepator, atunci esti in zona de reglaj, restul cu analizorul. Daca ai fi plans mai repede, luni am fost toata ziua la Cluj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Inatamplator am avut si eu nu K-Jetronic. POt sa spun ca stiu cam tot ce tine de acest tip de injectie. Daca doresti, te pot ajuta cu informatii de tot felul. Acuma re vreau sa te intreb de ce ai umblat acolo, de ce ai invartit de surubelul acela? Ce nu-ti mergea cum trebuie la masina. E f important, k-jetronic-ul este unul dintre cele mai "pacatoase" sisteme de injectie dar si unul dintre cele mai sigure.

Intr-adevar, fara un analizator de gaze, nu ai ce umbla, si inainte de toate, vezi ce surubelnita folosesti ca sa invarti, pt ca trebuie sa fie una mult mai subtire decat gaura.

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa-mi spuna cineva in ce sens se mareshte debitul de benzina la Kjetronic? spre stanga sau spre dreapta? este vorba de acel "shurub" de pe distribuitorul debenzina.... la aer shtiu ca spre dreapta se inchide, spre stanga se deschide, si la benzina e aceeash logica?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
recomand,

in Cluj, langa dezmembrarile de la scoala auto Alfa, e  un garaj,

SC Crisan-Lupa SNC electronica auto : 0744 - 599711

unul dintre putinii care stiu si sunt dispusi sa faca un K-Jetronic...

dar atentie: e scump.

<{POST_SNAPBACK}>

ce inseamna scump???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce inseamna scump???

<{POST_SNAPBACK}>

n-are rost ca e scump

iei tu frumos un inbus de 3, rotesti frumos intr-un sens pana turatia incepe sa pice, rotesti in celalalt pana turatia incepe sa pice si il lasi undeva la mijloc

te scuteste de o gramada de bani.

eu asa mi l-am reglat, mai folosind si tactica verificarii bujiilor. pana cand au

aparut maro/fara depuneri de carbon .

merge binisor acum, habar n-am ce CO% am , dar o sa vad la RAR pe (aproape) gratis cred, le spun sa ma lase numa' putin si mi-o reglez...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
merge binisor acum, habar n-am ce CO% am , dar o sa vad la RAR pe (aproape)  gratis cred, le spun sa ma lase numa' putin si mi-o reglez...

<{POST_SNAPBACK}>

da chiar la ITP daca ma duc si le platesc o verificare pot oare sa-mi reglez motorul?

adika ei oricum au analizator nu?? mai trebuie ceva in afara de a stii cum sa faci reglarea??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adika ei oricum au analizator nu?? mai trebuie ceva in afara de a stii cum sa faci reglarea??

<{POST_SNAPBACK}>

CO tb. sa fie intre 0.5 - 1.5 %

- procedura de reglare

Note: Accurate idle mixture adjustment can only be made using an exhaust gas analyser :

1 The idle CO adjustment screw alters the height of the fuel metering distributor plunger relative to the air control plate of the air flow meter.

2 The screw is accessible by removing the locking plug from between the air duct scoop and the fuel metering distributor on the airflow meter casing (see illustration). 3 Although a special tool is recommended for this adjustment, it can be made using a long, thin screwdriver.

4 Ensure that the engine is running under the same conditions as those necessary for adjusting the idling speed and that the idling speed is correct.

5 Connect an exhaust gas analyser to the tailpipe, as directed by the equipment

manufacturer, and read the CO level.

6 Turn the adjusting screw clockwise to raise the percentage of CO and anti-clockwise to lower it. It is important that the adjustment is made without pressing down on the adjusting screw, because this will move the airflow sensor plate and affect the adjustment.

7 Remove the tool, accelerate the engine briefly and re-check. If the tool is not removed before the engine is accelerated, there is a danger of the tool becoming jammed and getting bent.

8 Recheck that the idle speed is correct and further adjust if necessary.

9 When reconnection of the crankcase ventilation hose results in an increase in the

CO content, the engine oil is diluted with fuel and should be renewed. Alternatively, if an oilchange is not due, a long fast drive will reduce

the amount of fuel in the oil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Readuc la viata acest topic pt a afla cu ce se ajunge la acel nenorocit de surub ca nu am reusit cu imbusul de 3 pt ca e prea scurt iar cu surubelnita mica nu prea fac nimic ca nu invarte nimik?....mai e alta metoda prin care se poate regla amestecul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit totusi imbus de 3 lung la un magazin de chinezarii (totul la 1$)....am dat pe un set de imbusuri lungi 4.5ron...super pret...ramane de vazut de ce sunt in stare....tinand seama de faptul ca reglai ce reglai de el si apoi nu mai puteam sa accelerez...si apoi se opri si nu mai pornea (pornea de fapt dar imediat se oprea....pornea ca ii dadeam 2-3 sprituri la al 5-lea inj) .Inseamna ca nu mai am debit deloc?

Maine ca acu e prea tarziu...

PS:am desfacut o bujie si era ca un tuci, plina de negreala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

care esate cel de benzina si care de aer.....ca vreau sa le reglez si eu.

multam,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!