Jump to content

Probleme Pompa Injectie


MrPigos
 Share

Postare recomandată

salut daca mai raspunde cineva pe acest topic.. am si eu o problema... golf 3 tdi 1z imi picura motorina pe undeva pe sub pmpa de injectie doar cand e motorul pornit dar imi picura destul de mult .o picatura la 3 4 secunde ... si acum nici turbina nu mai trage de loc.. cand si cand trage.cand o pornesc daca merg cu ea debea ajung cu turatiile la 2000 ..daca o accelerez peste 3000 parca mai are putina zvacnire ..e probabil sa fie de la pompa ? cine ma poate ajuta va rog mult ..mad_jockers ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • gygeza

    5

  • ass1

    4

  • VipCipy

    4

  • vLdNgReA

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare, am si eu o problema la un golf cu motor 1.9 TDI cod AFN .. Mi s-a dus capul hidraulic la pompa. Nu merita schimbat pentru ca unul nou e in jur de 2000 de ron, deci mai bine cu o pompa second.

Intrebarea mea e: o pompa de motor 1z potriveste? nu afecteaza performantele masinii, 1z fiind de 90 de cai si AFN fiind de 110 cp? eu din cate am inteles, diferenta de putere e data de injectoare/ECU/turbo si pompa este aceeasi pe amandoua motorizarile.

Urmatoarea intrebare e: am gasit o pompa de golf4 motor ALH, destul de ieftina second. Oare potriveste pe G3 AFN?

Si ultima: in caz ca nu, ma poate ajuta cineva cu info despre unde as putea sa caut prin tzara pe la ceva dezmembrari o pompa de injectie de G3? Sau stiti pe cineva care vinde? Dar la un pret rentabil, nu exagerat.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EU AM PROBLEME CU O POMPA DE PE UN MOTOR 1Y CEL DE 48 KW.

POMPA ESTE MECANICA SPRE DEOSEBIRE DE ALE VOASTRE.IMI CURGE MOTORINA PE DEDESUBT.CE SA FAC UN DE O DUC?MA GANDESC SA O DUC PE SOSEAUA ALEXANDRIEI LA BOSCH...DACA REZOLV CEVA VA ANUNT.BAFTA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la Motoare Diesel pe str. Dornei (In spate la Agip-ul de la intersectia Cal. Grivitei cu Ion Mihalache).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ,motor 1.9tdi (AHU) de ceva vreme a inceput sa consume motorina cam 10% .pierderi nu am,.am schimbat sonda de temperatura si tot asa debitmetrul l-am schimbat .am alimental de la un peco (rusesc) lukoil si de atunci mi-a facut figura s-a marit relantiul la 950 de ture .temperatura este de 90 de grade .rog cei care au patit ca mine sa-mi dea un raspuns cat mai urgent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au cea mai proasta motorina cei de la Luk,baga Rompetrol super sau Omv cea mai scumpa si mai vorbim dupa aceea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a fost acum 2 saptamani s-a dus acum am de la rompetrol.si relantiul tot marit este .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

@doru700 este cam ciudata problema... Ai schimbat pompa intre timp? sau ai reparat-o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@doru700 este cam ciudata problema... Ai schimbat pompa intre timp? sau ai reparat-o?

nu am schimbat nimic ,acum este la 920 rotati ,si tot ami consuma mai mult decat inainte ,se poate cu vag-comul reduce turatiile la acest tip de motor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@doru700 este cam ciudata problema... Ai schimbat pompa intre timp? sau ai reparat-o?

nu am schimbat nimic ,acum este la 920 rotati ,si tot ami consuma mai mult decat inainte ,se poate cu vag-comul reduce turatiile la acest tip de motor .

Da, se pot reduce turatiile cu VAG-COM-ul, si te sfatuiesc sa mergi la cineva care sa le aiba bine cu programul. Sa verifice senzorii din pompa, avansul pompei si debitul de motorina ce il baga pompa. Oricum sa iti faca o diagnoza completa sa nu ai si alte surprize. Apoi revin-o cu problemele gasite aici si o sa incerc sa te ajut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

pierd motorina pe la garnitura capacului pompei de injectie / mai merg stranse suruburile de la capac ori mai bine schimb garnitura?daca trebuie schimbata aveti inf privind manopera/ piese schimb? intreb deoarece nu vreau sa fac carpeli iar ultinul mecanic care si a dat cu parerea a dezamagit/

Foloseste Search inainte de a deschide un topic.

Modificat de taz21
topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Buna tuturor. Am o problema, am pierderi de motorina pe la pompa de injectie (electronica), nu pot sa-mi dau seama exact de unde este, cert este ca se prelinge prin partea dreapta si arata pompa de zici ca a transpirat peste tot. Am sterso complet dar tot nu-mi pot da seama, voi ce ziceti ce sa urmaresc ce sa fac sa-mi dau seama. Si parca are siun sunet mai proeminent sau sar putea doar sa mi se para. Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Multumesc lupo_bv foarte util situl. Ma intereseaza daca stie cineva un cod sau ceva cum pot identifica celelalte 2 garnituri, in etka imi da doar codul la o singura garnitura, si cred ca am scapari pe la oring sau cealalta garnitura. Multumesc anticipat

post-44347-0-36419400-1385978137_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

nu stiu daca gasesti separat, dar sigur gasesti set complet. Mie imi curgea pe la garnitura de la capac, cea de sus, si a trebuit sa cumpar tot chitul de reparatii. Nu a fost mult, in jur de 50 RON. La magazin a cautat garniturile dupa codul pompei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit codurile la cele 2 garnituri si separat, amandoua au fost 25 de lei de la Bosch. Primul cod este pe original al doilea este Bosch.

0 986 612 605 vp37 asta e codul de la tubulara pentru a desface surubul care sigileaza pompa este un triunghi cu colturile rotunjite.

g.mar. Daca ai putea sa-mi spui cu ce ai desfacut surubul respectiv. Ca am vazut ca e destul de schump tubulara respectiva.

 

074 130 717          1 460 206 305     garnitura corp

028 130 717 a       1 461 015 303    garnitura capac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
daniel harasemiuc

buna...as dori sa stiu si eu daca a rezolvat cineva treaba cu scurgerea de motorina pe la capsula respectiva de la pompa de injectie...multumesc! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Buna tuturor. Am reusit sa schimb cele 2 garnituri de la pompa de injectie (pompa injectie electronica). Dupa ce am schimbat garniturile, am reglat cred ca avansul se cheama din miscarea corpului pompei, l-am pus dupa urecheie si cred ca l-am nimerit, sta la 899 de ture cu o fluctuatie de +/- 5 ture, consumul pe BC imi arata k chiar mai mic parca ca inainte si trage ca inainte. De pierdut motorina nu mai pierd. Credeti ca are rost sa mai dau 50 de lei sa-mi puna vrun mecanic testarul? Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă ai mufă OBD2 la maşină şi vrei să ştii exact cum stau lucrurile, dă-mi un pm şi te ajut cu testerul fără nici un cost :icon_thumleft: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu riscul de a'mi sparge capul moderatorii,postez si aici pentru ca vad ca e mult mai activ topicul si am nevoie de un sfat cat mai rapid deoarece maine dimineata e cam ultima zi cand pot lucra in liniste.

 

Dupa ce a fost schimbata distributia la un 1z au aparut problemele.

Schimbul s'a facut cu semn volant la punct,taietura ax cu came blocat paralel cu chiulasa si fulia pompei de injectie blocata prin gaura mica in suport,apoi invartit la mana cateva ture.

Dupa inlocuitul curelei totul frumos.

Dupa 30 de min de fctionat au aparut probleme.Motorul la relanti are o usoara bataie(de avans) iar la accelerare are sunet de diesel tractor(rontait,cloncanit) nu stiu cum sa ii spun exact.

Pe tester avansul era la maxim ...255.

Bun,slabit pompa,tras spre botul masinii...linia de avans a aparut in grafic,am reusit sa o stabilizez pe linia albastra.Na,oricum trebuia reglat dupa schimb de distributie.

Dupa jumate de ora de fctionare ....iar a inceput usor-usor sa apara acea bataie.Pus tester...avansul iar in 255.

Cu motorul pornit am slabit pompa si am inceput sa incerc iar reglajul.In timp ce miscam de pompa,aduceam iar avansul pe linia albastra,dupa ce strangeam pompa,intr'un minut iar se ducea in 255.

Ce nu fac cum trebuie?

 

PS:Operatiunea a coincis si cu o schimbare de termostat,cel vechi fiind blocat deschis.

 

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat un pic ca pinionul de pe arborele cotit sa nu aiba joc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,e fix plus ca nici nu am umblat la surubul lui....am desfacut doar fuliile accesoriilor din cele 4 suruburi.

Cineva a zis ca are probleme pompa....dar asa subit?

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva cu un t4 avea aceeasi problema,tragea avansul la normal si apoi se deregla,la el a fost din pinion si-a facut joc si a stricat si canalul de pana de la arbore,noroc ca ne-am dat seama si am desfacut pinionul ca mai avea un pic din pana,daca mai mergea un pic strica motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am patit la fel cu pinionul de pe vilbroken , e o problema des intalnita la motorul 1y .Apropo ... pinionul difera la 1z  e mai sigur , nu are siguranta , ca la 1y , are formatul dupa forma axului.

Modificat de cskzr66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut daniel, stiu ca este tarziu dar nu strica, problema ta este sa te duci la un pompagiu care stie cu ce se mananca. pe mine m-a costat 120 ron iar setul de garnituri 12 ron. antr-o ora mi-a desfacut pompa mi-a schimbat garniturile apoi a asamblat-o a pus pompa be banc si mi-a reglat-o la parametrii normali. precizez ca mi-a desfacut pompa singur si am dus-o la pompagiu, apoi am montat-o singur dar nu pre am nimerit pozitia(avansu).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!