Jump to content

Trepidatii In Treapta A Patra La 1400-1700r/min


PitiS
 Share

Postare recomandată

e subturata, doar e turbodisel :offtopic: aja face si a mea ...o tin de la 2000r/min in sus si n-am nicio problema. In ce turarii schimbi viteza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In oras parerea mea ca nu are rost sa schimbi viteza peste 2300 avand in vedere ca cuplu maxim incepe banuiesc de la 1700-1900r/min numai in cazuri speciale. Eu in oras schimb la 2000-2200r/min din a-III-a in a-IV-a iar dupa schimbare ajunge exact la turatia problema. In afara orasului nu am probleme schimband mai in sus de 2500r/min. Am mai condus masini cu motoare TDI si TD dar nu am observat probleme asemanatoare. M-am exprimat putin gresit cand am spus ca tremura e mai mult mers in smucirii puternice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mah eu unu o tin foarte turata adica am zile cand merg in treapta a3a cu 2600-2800 rpm k sa nu scap de trepidatii. Daca te deranjeaza poti sa umpli la pompa de injectie, si scapi de ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

E subturata adevarat dar incearca sa vezi daca nu ai si bucsele de pe spate cu probleme ca sunt tare bolnavicoase si sunt cauza trepidatilor fregvente.

Modificat de MASTAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceleasi simptome ca la tine in a 4-a. Mi-a zis mecanicul ca sunt bucsele de la motor .Sper sa le schimb luna asta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut,

O problema similara, intre 1500-1800 ( +- ) turatii incepe sa trepideze, se opreste daca iau piciorul de pe acceleratie sau daca o calc mai tare. Cel mai tare se simte prin treapta 3 si 4 si cand este rece afara mi se pare ca ii un pic mai rau, dar nu pot fi sigur.

O scanare VAG-COM nu a dat nici un raspuns(pass tot). Pana acum am fost la un mecanic si a spus ca habar nu are, sa merg la service VW dar mi ca aia imi rup buzunarele.

Service l-am facut recent, ulei+toate filtrele, urmeaza si distributia sa stiu o treaba.

Masina are 250 000 km. Motorul sta la relanti desi, rar, face un pic mai urat, dar nu scad turatiile.

Air flow meter a fost schimbat recent, cred, , am gasit unu in porbagaj cand am cumparat masina ( acum cateva zile )

Ati spus ceva de umblat la pompa de diesel, ce sa umblu? cat de complicat ii ? nu ma pricep deloc la diesel ca nu am mai avut pana acum ...

Am vazut ca multa lume a avut problema asta dar nimeni nu a mai scris sa ne zica si cum a rezolvat si ce a avut.

(Golf 3 1.9TDI, motor MKB 1Z aprca, 0600 943)

Intr-o saptamana tre sa fac vreo 2000 de km si tare as vrea sa rezolv inainte de a pleca la drum.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uita-te si la teava de esapament sa nu se fi deranjat de la locul ei si sa iti atinga caroseria pe dedesupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine problema se prezinta in felul urmator: am acelasi vibratii si credeam ca am probleme cu un tampon de la motor si eu il banuiam pe cel de la cutia de viteze,dar in urma unui un control mai amanuntit am vazut ca evacuarea loveste prin acel racord flexibil in caseta de directie si la anumite ture intra in rezonanta si imi bate in caseta. Oricum intr-un weekend o urc pe rampa si se va rezolva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Disperat sa rezolv si saturat de mecanici fara habar am zis fie ce o fi si am mers la VW Service. I-am rugat sa imi spuna ce are fara sa o si repare. M-au sunat dupa scurt timp si mi-au spus ca ii pompa de Diesel. Costa 1800

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca acum stii problema incearca sa mergi al 1 service mai ieftin sa vezi ce preturi iti cere si ala. la reprezentanta te usuca de bani.fff mult te-a costat si diagnosticarea, parca nu-mi vine sa cred

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce se intampla daca nu o repar, pompa de diesel, poate sa ma lase in drum sau mai pot sa trag de ea o vreme ?

si inca ceva. se poate reconditiona; repara, sau ceva ? as vrea sa o rezolv si sa scap si ieftin ,

oricum o pompa noua costa pe la 1000 € asa ca ...

Modificat de indifly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Disperat sa rezolv si saturat de mecanici fara habar am zis fie ce o fi si am mers la VW Service. I-am rugat sa imi spuna ce are fara sa o si repare. M-au sunat dupa scurt timp si mi-au spus ca ii pompa de Diesel. Costa 1800

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!