Jump to content

Pedala de ambreiaj nu revine la loc


doctorul
 Share

Postare recomandată

se manifesta mai ales dimineata, in primii km.

2/3 cursa, partea activa pedala se ridica si lucreaza normal.

ultima 1/3 mai slab, dureaza chiar si 2 secunde, de vreo 2 ori mai ca ramanea acolo.

ce sa fie?

mentionEZ ca am bagat vaselina la balamaua pedalei si la axul ce pleaca de la ea, in urma aparitiei unui scartait la eliberarea pedalei, care scartait se manifesta numai cu motorul in mers si masina bagata in viteza.nu cu motor oprit sau la simpla actionare a pedalei la relanti.

aa, si cursa asta libera, prima 1/3, care isi revine greu, se si apasa ff usor in respectivele momente.

CE CREDETI?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Vreo garnitura din pompa de ambreiaj sau cilindrul receptor de pe cutie scapa putin lichid sau ia un pic de aer.

Verifica si nivelul lichidului de franasi vezi daca e normal. :D Safe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lichidul de frana e perfect, sub sau in masina nu curge nimic.

si oare pompa intervine pe cursa libera, doar?si in rest pedala sa functioneze normal??

si acum merge perfect! :vaidecapulmeu: :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doctore, cum ti-am mai spus si la telefon, parerea mea ca nu stiu din ce motiv s-au umflat garniturile in pompa de ambreiaj. Nu vad alta explicatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ff ciudat.garniturile alea influenteaza numa prima 1/3 a cursei.

pedala in respectiva portiune se apasa f usor si se ridica ff lent.

nu trebuia sa mearga greu, ca parca asa am vorbit?

si apoi ce naiba face peparcursul zilei, se desumfla garniturile alea?de incepe sa mearga normal?

dupa ce am mers primii 5 km de dimineata, azi am mai mers 50 in oras, poate spre 70.nu A MAI FACUT!

si la garniturile alea ce le fac?ca asa NU o las nici mort.

p.s. alte teorii?ce ar putea sa mai fie?

p.p.s. e putin fortata unirea asta a topicurilor,stiu ca nu se poate polua forumul, da asa eu intreb de o problema, alt coleg de volant, cine ce mai intelege?

as indrazni sa cer mutarea intr-un topic separat, cu un titlu sugestiv, e alta problema totusi.la mine nu vibreaza masina, nu nimic!!

oricum multumesc!

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca s-a adus in discutie o noua problema. Poate gresesc, dar pedala de ambreiaj are un arc. Ala e problema ta cred. Arcul o face sa revina mei repede, dar apesi un pic mai greu.

post-12520-1215544537_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doctore, cand am spus de garnituri am spus-o ca am patit si eu :

Plecat de la IKEA( in primele zile de la dschidere) pedala de ambreiaj tinea jos jos jos de tot. Practic mergeam cu ambreiajul patinat. In fine pana acasa nu mai puteam sa o bag in viteza. ( era sambata seara). Cu chiu cu vai am parcat-o si a doua zi am rugat un prieten sa ma duca la service la shtanga. Luni dimineata ma duc sa bag masina in service ....stupoare ...nu are nimic. Ii pun pe aia sa dea cutia jos..... NIMIC. Pana la urma monteaza aia cutia si imi spun ca atunci cand mai face sa ii sun ca ei nu isi dau seama de nimic. Practic au spus ca sunt NEBUN.Dupa cateva zile, intr-o seara, dau sa plec cu masina...pedala de ambreiaj ...la FUND ...statea cuminte pe podea.Bag piciorul sub ea o ridic si plec. A mai facut ,cred, de 2-3 ori dupa aceea la intervale scurte de timp. De atunci si a trecut 1 an si ceva ....NIMIC. Nu pot sa zic decat ca garniturile alea isi fac de cap ori este un pic de VOODOO :D :icon_thumright: Safe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valioglu:

da, noua problema.(as fi vrut-o pe alt topic;( )

treaba cu arcul insa e ciudata, un arc nu e ca o granitura, sa isi fac de cap, nu?acu tine si peste 5 min nu.si dupa aia iar da?ESTE?am problema de cateva zile, si este repetabila.

crezi ca s-ar putea inlocui numai acel arc?cum legi manifestarea variabila de un ansamblu atat de simplu ca un ARC?

@radu sarbu:citeste te rog cu atentie problema mea!ambreiajul meu nu ramane jos, "cursa activa", cursa efectiva pe care el lucreaza este normala!!!

problema apare pe cursa libera, nu are sanse sa ramana la podea!dupa ce se ridica 2/3 din cursa apare baiul

si macar daca ramanea acolo de tot! stiam ca e arcu' lu vali!da asa/? :blink: :blink:

Modificat de doctorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum spunea si Vali, tind sa cred ca totusi arcul ala s-a rupt. Si sant anumite momente cand pedala e impinsa inapoi destul de pompa de ambreiaj, iar in alte momente nu. Nu te-ai uitat la arc? Banuiesc ca se afla chiar langa boltul ce tine pedala.

Acum fac legatura cu scartzaitul tau de mai demult de la pedala. E posibil sa fi scartzait acel arc, si nu pedala in sine. Asta pana a cedat definiv. Ori a iesit din urechile alea.

PS: Am mutat problema intr-un topic separat. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(mersic cosmine, in topic separat si fusese)

cei de la avia, fara a se uita la masina, au diagnosticat direct cilindrul de la ambreiaj.ce credeti?

si au mai zis ca e cu tot cu rulment de presiune, ceea ce parca nu e asa, rulmentul era simplu cand am luat ambreiajul.

pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rulmentul de presiune n-are a face cu restul ambreiajului. Dar stii tu cum sant romanii cand au pe stoc piese de vanzare.

Eu zic ca daca pompa de ambreiaj sau cilindrul receptor n-ar impinge inapoi pedala, arcul pedalei ar trebui s-o faca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai zisese ca rulmentul are cilindrul incorporat, si ca prin rulment trece lichid de frana.

m-as bucura sa ai dreptate si sa fie arcul, as scapa cel mai simplu.desi in continuare nu vad de ce la plecarea de dimineata arcu sa nu mearga mai deloc, in 1-2 km sa isi revina, si in 10-15, sa ajunga la normal.

deh, ciudateniile lu wolfi!las ca merg io cu ea maine la,,,,doctor!va tin la curent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru moment cred ca e mai comod sa ignori logica, trebuie doar sa te uiti daca mai ai arcul si daca functioneaza. Daca nu....

Daca este acolo si functioneaza atunci cred ca ai o problema la garnituri sau la pompa de ambreiaj,

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu i-am zis lu nenea de la Avia ca rulmentul l-am tinut in mana inainte de montaj, ca il cumparasem cu mana mea, si arata ca unul normal, dar el o tinea ca la seat este cum spune el,ca prin rulment trece lichidu de frana, si ca acest rulment face corp comun cu cilindrul ambreiaj.si deci si la mine la fel.

in fine: motor nu am spalat, nu spal niciodata.

arcul nu reusesc sa il vad dand jos capacul de sub volan, da bag mana in foc ca e acolo.pana maine nu mai are rost sa fac alte presupuneri.

placa as spera sa nu fie, caci desi am garantie la ea, ar fi prea noua(sub 20000 km) sa cedeze....(stiu , nu e regula), si nu as vrea sa dau iara cutia jos.

sper ca maine pe seara sa pot avea un raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verdictul este pompa de ambreiaj.in seara asta wolfi nu doarme acasa! ;) :D :) :) :D

sper ca de maine sa fim iar impreuna! :wub:

Modificat de doctorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,pompa de ambreiaj dusa ? Nu au spus si cam care ar fi bubele ei ? Sau ce anume s-a dus din ea ? :) Safe

BTW Poti sa spui si cat costa toata afacerea ?? Te rog :D

Modificat de radu sarbu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai o pompa e in jur de 3 milioane.nu e de speriat.(daca nu spargeam azi si parbrizu, eram chiar fericit)!!

simptome:pedala murise de tot.

dupa ce apasai cativa cm, efectiv fugea de sub picior, si se lipea de podea.trebuia sa bagi mana, sa o apuci, sa o tragi la loc.

s-au facut fel si fel de incercari de aerisire, si s-a concluzionat ca prin ea nu mai circula lichid deloc.cumva blocata, etc....

acuma sa vedem cat e de complicat de schimbat.

poate aceasta defectiune a stat la baza aparitiei scartaitului pe care il aveam la apasarea/ridicarea pedalei de ambreiaj, si care disparea cu spray wd40.

era probabil inceputul sfarsitului!

maine sper sa pot sa dau ultimele detalii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci totusi era pompa... :)

Speram totusi sa nu am dreptate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda si eu speram sa fie la fel :) Dar decat sa patesti ca mine sa nu mai poti sa o bagi in viteza parca mai bine asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sfatul este acelasi pe care l-am dat si cu alte ocazii, numa eu nu tin cont de el: fratilor, cand vi se pare ca ceva se schimba brusc la masina, cand apare orice senzatie care NU ERA, e clar ca masina are ceva.

ma rog, pentru cei de pe forum sa zicem, :D , ca majoritatea ne cunoastem si chiar iubim masinile.

la obiect, va pun o poza cu jucaria, e chiar o chestie banala ca aspect, doar ca al naiba de greu de extras si reintrodus la locul cu pricina.

de precizat ca pierderea de lichid de frana la dezamorsarea ambreiajului, ca sa zic asa, nu duce si la dezamorsarea instalatiei de franare...furtunul care vine/pleaca la ambreiaj este pe la jumatatea vasului de lichid de frana, asa ca chiar daca il scoti/se duce cumva circuitul de ambreiaj, ramane lichid pt frane.

post-5363-1215816297_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Nu am citit tot topicul si imi cer scuze daca a mai fost pusa problema.

La masina mea,dupa debreiere,uneori pedala ramane undeva la jumatate,fara ca asta sa afecteze cu ceva mersul.

Are cineva idee care ar putea fi cauza?

Aceeasi atentionare ca si la celalalt post al tau. Sa nu se mai intample.

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Aceeasi problema ca cea a lui Bachus_21 o am si eu.

De aerisit am aerisit de doua ori dar nici o schimbare.

Stie cineva care ar fi problema si cat de sigur este sa se mearga asa in continuare.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Ca sa nu deschid alt topic scriu si eu aici ce problema a aparut la ambreajul meu.

La vreo 2 zile dupa schimbarea lichidului de frana a inceput sa simt scartait (vibratii minuscule) in pedala de ambreiaj pe la capatul cursei (la podea). Aparea doar cand lucram finut din pedala in ambuteaje, intersectii etc. In 2 luni de zile situatia sa cam agravat, adica se resimte scartaitul pe toata cursa pedalei. De auzit mai mult se aude cu usa deschisa, zgomotul venind de sub masina deci nu se produce in interior.

Am demontat plasticele de sub bord si am bagat vaselina la pistonul actionat de pedala care este sub burduful de cauciuc dar nici o schimbare.

Ceeace nu inteleg de ce se simte scartaitul in pedala daca nu scartaie inauntru ci afara undeva la cutie. Nu stiu exact de unde vine scarataitul si de ce se simte in pedala, pedala fiind legata de cilindrul receptor doar printr-o conducta.

P.S. Scartaitul este direct proportional cu cursa pedalei adica cum misc putin de pedala scartaie instantaneu, deci fiecare milimetru de miscare se reflecta prin vibratii.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 80% sanse ca problema sa fie de cilindrul receptor de pe cutie si 20% sanse ca rulmentul sa circule greu pe priza.

Scartaitul se transmite prin pompa si pedala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cilindrul receptor se poate curata/repara sau trebuie schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!