Jump to content

Mizerie multa la intrare in valva EGR


ender
 Share

Postare recomandată

Astazi (2 iun) am renuntat la CCV mod elefant in favoarea sistemului inchis, cel prezentat de AndiTDI citeva post-uri mai sus. Motivul: prea mult zgomot si miros neplacut uneori in masina.

Cine ma poata ajuta cu reprogramarea EGR-ului? Se obtin cresteri de performanta, daca ne gindim ca avem mai mult oxigen in cilindrii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciclul de lucru al EGR-ului modificat nu aduce decat o scadere a depozitelor de funingine din galeria de admisie si o crestere a NOx-ului din gazele evacuate.

In orice situatie sistemul recircula gazele numai la sarcini partiale sau mici, in sarcina mare ECU comanda inchiderea totala a valvei sistemului EGR tocmai pentru a "oxigena" bine camerele de ardere.

Sistemul inchide recircularea daca motorul este tinut in regim de ralanti mai mult de 3 minute. Acum este in dezbatere posibilitatea de a scadea acest prag la o valoare mai mica.

Adaptarea EGR-ului nu inchide complet sistemul dar ii scade ciclul astfel incat motorul ramane in parametrii setati (370 mg/R aer la ralanti). Cu toate acestea scaderea cantitatii gazelor recirculate este suficienta pentru a pastra galeria de admisie curata. (mai ales daca este combinata cu un filtru CCV).

Despre setarea cu VAG COM-ul te ajutam noi cu cea mai mare placere, numai sa gasim o modalitate de a ne vedea. (ne contactam pe mail, PM, YM sau telefonic)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...
bbogdanmircea

o cantitate mare de vapori de ulei la intrarea EGR poate insemna pierderi pe la axul turbinei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde. Poate insemna si condensarea insuficienta a vaporilor de ulei din capacul culbutorilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

exista acest epurator de gaze carter la motoarele PD si cum imi dau seama daca este infundat?

am citit topicul respectiv dar am vazut ca acolo sunt mai mult poze pentru motoare lonfitudinale de passat, nu este nimic pentru motorul de golf 4

daca este infundat acest epurator poate sa traga si mai multi vapori de ulei pe admisie motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!