Jump to content

Turometru


pompi
 Share

Postare recomandată

nu trebuie sa te bagi sub masina sa vezi daca ii cablu sau nu. Cum ii IC-ul (unde iti arata Km parcursi ii digital sau analogic)

daca ii digital ii pe senzor

daca ii analogic ii pe cablu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci ii pe cablu. posibil sa se rupa cablu in viitor. (nu is foarte sigur ca acesta problema a ta sa fie din cablu(la mine ii digital)dar la taicameu ii analog si cand o inceput sa oscilezze de mult(aprox. un an)si de vreo luna buna i so rupt cablu, la el vibra cateodata la anumite viteze, nu in totdeauna), dar oscilatia poate sa vina si din IC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare.

O mica problema, chestiune..turometrul meu indica cu vreo 200-300 ture mai putin decat ce arata computerul de bord, are cineva idee care ar fi cauza..o fi ceva grav ? :)

(este vorba de masina din semnatura - 1Z'ul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Publicat (modificat)

Revin la primul post legat de turometru care nu mergea. Am verificat mufa de la alternator si avea un fir rupt. L-am refacut si surpriza... A mers turmetrul dar surpiza n-a durat mult. Cum o ambalam eu asa, cand a trecut acul de 3000 rpm a inceput sa sune o alarma in bord si sa se aprinda martorul indicator din bord de la ulei. Am verificat uleiul si e in limite normale. Alarma si ledul din bord nu se stingeau pana nu opream motorul.

Azi asa... maine asa... am ami aratat si la niste colegi cum suna alarma cand o turez peste 3000 de ture... pana intr-o zi cand n-a mai mers deloc turometrul dar nici alarma din bord nu mai suna.

Stie careva ce ar putea fi?

Acum daca sta mai mult pe dreapta (cam vreo 2 saptamani), la prima pornire turometrul merge cam 1-2 minute dupa care nu mai indica nimic. Mai sta vreo 2 saptamani pe dreapta, iara merge 1-2 minute si tot asa. Poate stie careva ce are.

Multumesc.

Rezolvat problema turometrului care nu mergea. Postez poate le va fi de ajutor si altora:

Verificat din nou firul de la alternator pana aproape intra in bord. Firul era inodat in 2 locuri si calcinat. Refacut circuitul firului fara a ajunge sa desfac bordul.

Acum merge turometrul dar revine problema alarmei din bord si clipitul martorului de ulei dupa ce turatia motorului sare de 3000 de ture. Rezolvat si asta. Problema: senzorul de presiune ulei (cel din capul filtrului de ulei).

Schimbat acel senzor. Dupa 4 ani de cand am achizitionat-o, pentru prima oara ma pot bucura ca imi merge si turometrul.

Si inca o intrebare:

La diesel la relanti cate rotatii pe minut e normal sa fie. La mine arata 1000 dar mi se pare un pic cam mult.

O zi buna tuturor.

Modificat de pompi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine sta undeva pe la 850

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

De fapt la mine e o chestie un pic ciudata de cand am luat masina: la fiecare pornire la rece, motorul merge constant in 800rpm. Dupa exact un minut (pe ceas) cand sa zicem ca s-a mai incalzit putin sare la 950 (nu pot aprecia corect cu gradatiile existente) si ramane constant acolo. Am soc manual nu automat si nu l-am folosit nici iarna nici vara.

E corect sa faca asa? Inafara de acest aspect motorul nu mi-a facut deloc probleme.

Modificat de pompi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna ziua , am si eu un Passat cl '96 tdi si la fel de vreo 2 ani nu merge turometru . problema este ca m-am uitat pe la alternator si nu stiu care e cablu de la turometru ca sa-l verific , am fost pe la mai multi electricieni - mecanici si majoritatea au dat din umeri cand le-am zis ca nu merge turometru doar 1 mi-a zis ca trebuie schimbat bordul , acum nu stiu ce sa cred . Daca chiar trebuie schimbat bordul am sa ma duc la dezmembrari sa cumpar unu ca am auzit ca e doar 1 mil , de montat nu cred ca ma pricep ca m-am uitat eu asa , nu stiu de unde se incepe :)) , si mai bine ma duc la un cunoscator .. multumesc pentru ajutor 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

am si eu aceeasi problema ca si tine cu ceasurile toate odata si nu stie nimeni ce naiba are  daca ma poti ajuta sau ai aflat ceva spunemi te rog 

 


Salutare tuturor!
Am un Passat din 95, benzina 1,6 - 74kw , cod motor AEK , la care au murit ceasurile din bord. Toate. L-am pus pe 2 testere si nu imi da mare lucru : indicator turatie defect . Din cate am aflat, la modelul meu indicatia testerului e axata mai mult pe parametrii de functionare ai motorului . Toti meseriasii la care am fost au ridicat din umeri . Cica in spatele ceasurilor ar fi placa electronica in care nu se baga . Cica semnal din calculator pleaca la ceasuri ,fire intrerupte nu am ...asa spun ei . Mentionez ca au murit toate ceasurile odata . Dimineata la pornire....nimic . Acum...am mai citit din problemele baietilor dar nu am vazut la nimeni sa nu ii mai indice nici un ceas . Sa schimb ceasurile ? Ma poate ajuta cineva in problema asta ? Va multumesc anticipat .

am aceeasi problema ca si tine si ceasurile sunt electronice si nu stiu ce si unde sa caut ajutama te rog daca stii spunemi unde sa caut daca ai aflat ceva  sau macar spunemi de unde sa iau schema electrica a masinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!