Jump to content

Turometru


pompi
 Share

Postare recomandată

Am un passat b4 1.9 TD din 95. Nu-mi merge turometrul. Stie careva unde este problema? Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar trebui sa incerci sa vezi daca mufa de la alternator e bine cuplata (daca e pe alternator legat cablu de turomentru)

incearca sa cureti mufa atat dela alternator cat si cea din bord . bafta si numai bine la toata lumea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi. Am sa incerc sa vad. O sa te tin la curent.

Modificat de pompi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salutare ... am si eu o problema ... acum cateva sapt cand am luat masina, la indicatorul de motorina aveam o molie mumificata ... am hotarat sa desfac bordul ca sa scot molia de acolo ... dupa ce am facut asta ... nu a mai functionat decat kilometrajul si becul de faza lunga ... am zis ca o fii problema de la folie care avea un circuit rupt si inlocuit cu sarma ... am schimbat si folia si acum tot la fel face ... Ce poate avea unde sa ma uit ... eventual daca m-ar putea ajuta cineva cu manual complet as ramane profund indatorat ... aaa Passat B2 din '85 diesel neturbat

Modificat de Tzache
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

si la mine mai ramane blocat cate o data turometrul dar isi revine imediat...habar n-am ce are :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ... am si eu o problema ... ... aaa Passat B2 din '85 diesel neturbat

se pare ca nu mai ai plus de contact la ceasuri. verifica prima data sigurantele si dupa aia mufele ceasurilor (poate s-a rupt vre-un fir cand ai umblat pe acolo).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare la toata lumea...legat de turometru...sunt proaspatul proprietar al unui passat B3 '92 care din pacate nu are turometru ci ceas...intrebarea mea este urmatoarea:se poate pune turometru sau trebuie neaparat sa schimb tot bordul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor!

Am un Passat din 95, benzina 1,6 - 74kw , cod motor AEK , la care au murit ceasurile din bord. Toate. L-am pus pe 2 testere si nu imi da mare lucru : indicator turatie defect . Din cate am aflat, la modelul meu indicatia testerului e axata mai mult pe parametrii de functionare ai motorului . Toti meseriasii la care am fost au ridicat din umeri . Cica in spatele ceasurilor ar fi placa electronica in care nu se baga . Cica semnal din calculator pleaca la ceasuri ,fire intrerupte nu am ...asa spun ei . Mentionez ca au murit toate ceasurile odata . Dimineata la pornire....nimic . Acum...am mai citit din problemele baietilor dar nu am vazut la nimeni sa nu ii mai indice nici un ceas . Sa schimb ceasurile ? Ma poate ajuta cineva in problema asta ? Va multumesc anticipat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am avut ceva probleme, am desfacut singur bordul si mufa care intra in spate in bord nu facea bine contact. Am fixat-o bine si merge, asta a fost la mine, poate te ajuta. Daca dai jos bordul lasa contactul pus si misca de mufa sa vezi daca apare ceva.Ai grija cand il pui inapoi sa pui bine cablul de la kilometraj. Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La el nu are cablu :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

AJUTOOOOOOOR

1. Am si eu aceeasi intrebare ca SirRaffy. Stie cineva daca se poate inlocui ceasul (fara cuc) cu turometru la un passat 1991? Sau se pot inlocui toate cesurile (cu totul)? Adica se potrivesc mufele? Ce am eu nu are decat mufa cu cabluri si cablul de la vitezometru si as vrea sa il inlocuiesc cu unul cu ceas digital mic in stanga si turometru in locul ceasului.

2. Se mai poate potrivi acul vitezometrului ca sa nu arate in plus/minus la viteza de mers? Un curios (adica eu) a scos acul indicator si nu l-a mai pus cum a fost. Arata mai mult cu 15 km acum. Am trecut acul peste opritor dupa care l-am scos, prima data. Are vre-un semn ceva? Mai am vreo sansa sa-l fac sa arate cat de cat mai aproape de realitate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Eu am luat de la dezmembrari bordul cu turometru.

A fost mult mai simplu decat sa nascocesc ceva.

Dat jos cel vechi care avea ceas si montat fara nici o modificare cel cu turometru. Cablajul era prevazut pentru bord cu turometru.

In 2006 am dat 1.500.000 ROL pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Sper sa mearga si la mine fara alte complicatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Publicat (modificat)

Revin la primul post legat de turometru care nu mergea. Am verificat mufa de la alternator si avea un fir rupt. L-am refacut si surpriza... A mers turmetrul dar surpiza n-a durat mult. Cum o ambalam eu asa, cand a trecut acul de 3000 rpm a inceput sa sune o alarma in bord si sa se aprinda martorul indicator din bord de la ulei. Am verificat uleiul si e in limite normale. Alarma si ledul din bord nu se stingeau pana nu opream motorul.

Azi asa... maine asa... am ami aratat si la niste colegi cum suna alarma cand o turez peste 3000 de ture... pana intr-o zi cand n-a mai mers deloc turometrul dar nici alarma din bord nu mai suna.

Stie careva ce ar putea fi?

Acum daca sta mai mult pe dreapta (cam vreo 2 saptamani), la prima pornire turometrul merge cam 1-2 minute dupa care nu mai indica nimic. Mai sta vreo 2 saptamani pe dreapta, iara merge 1-2 minute si tot asa. Poate stie careva ce are.

Multumesc.

Modificat de pompi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P o p i c a

Incearca sa schimbi IC-ul. Sau daca ai rabdare si te pricepi putin poti schimba doar turometrul, presupunand ca doar acolo e problema si ca iti plac km aratati in bord. :P

Cu respect!

Modificat de Konfabulator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze Konfabulator, nu ma pricep prea tare la motoare. Ce e IC-ul?

Si nu ca imi plac km aratati in bord dar la turometru e util sa vad si eu la cate rotatii urca motorul ca asa din zgomotul lui nu prea imi dau seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu ma lumineaza si pe mine nimeni? Ce e ala IC?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Instrument cluster ~ IC = ceasuri(le)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.

Cu respect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ajutor va rog, am cumparat pentru un passat b3 diesel(1.9td) ceasuri cu turometru(cred de benzina ca merg pana la 7000) si nu funcioneaza turometru, ce fir trebuie adus de la alternator, si unde trebuie legat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la benzinare nu de la alternator trebuie luat semnalul (doar la diesel se ia de la alternator semnal la turometru), la benzinare mi se pare ca de la bobina (nu sunt sigur)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi asta e diesel, din cate stiu nu are bobina am inteles ca pinu 10 coresp la turometru ma gandeam sa-l verific cu firu rosu de la alternator??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut,am si eu o problema cu ceasul de km -aj cand urca sau sta constant la viteze mai mici de 70-80 km/h joaca acul.ce ar putea fi ? ce se poate face sa functioneze normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca indicatia vitezeii ii facut prin cablu de kilometraj atunci ai sansa sa fie pe duca cablul, tot asa se poate duce si pinionul de kilometraj din cutie.

daca ii electronic atunci ii posibilitate sa fie pinionul di cutie sau IC-ul (verifica si cablul ce merge de la pinion la IC)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar fi timpul sa ma bag sub masina si sa vad la cutie daca e pe cablu sau nu? mrsi DjMc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!