Jump to content

Schimb De Consumabile


bzsa
 Share

Postare recomandată

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bzsa

    6

  • CVA G3

    5

  • smoto

    5

  • SethBv

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

60-80 manopera e ok in Bucuresti la service. Pentru prieteni mie imi ia 50 meseriasu'.

Trebuie sa manance si ei ceva... e nevoie de cheie potrivita, vas de colectare (in plus la service stocheaza uleiul si il dau la reciclare, nu cum ai face tu in fata blocului... scurs la canal sau pus la radacina teiului), sa nu mai vorbim de murdarie (te murdaresti pe mani si pe haine). Deci pretul se justifica zic eu.

Nu mai fiti asa de Hagi Tudose cand e vorba de a plati serviciile (ma gandesc ca si eu lucrez in prestari servicii si ma inspaimanta cei care zic "da' ce eu nu pot sa fac"... Un schimb de ulei ajuta mecanicul ala sa supravietuiasca, un motor de facut il face sa respire, daca voi va duceti doar cu motoarele in batista el nu v-a supravietui. Sa luam de bune ambele situatii si sa recunoastem si munca lor cand mai usoara cand mai grea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord , sa supravietuiasca ,sa respire, dar cand ii lasi masina si o primesti inapoi cu filtrele vechi (caz concret al unei cunostinte care a pus semne) desi ai platit pentru schimbare, sau iti pune un ulei de doi bani sa nu-i tai gazul? Ve-ti spune de ce nu te-ai uitat? Nu poti ca au pretentii de service mare si te pofteste sa iei o cafea mai scumpa ca pe Coasta de Azur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa supravietuiasca atunci cand isi face treaba cum trebuie; dar atunci cand un schimb de ulei dureaza la mecanic 10 min ... nu prea e ok. Prefer sa o fac in spatele blocului sa-l las sa se scurga bine (~1h), il colectez in bidon si il duc la benzinarie (sunt obligati sa-l primeasca).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu l-am schimbat singur ultima data (acum 1 luna). Nu e mare lucru: desfaci un surub de 19, lasi sa curga intr-un bidon de 5 litri. Ma intorc mai tarziu si pun surubu`, schimb filtrul si torn uleiul. Pentru ca ma intind pe jos de 2 ori si schimb un filtru merit (premiu) sa bag apoi benzina de 25 ron si sa ma plimb :)

EDIT : @ Tracto - da, sa ai un canal, dar si daca ai un loc drept in curte si un sac de nylon, te descurci fara sa te murdaresti. Eu folosesc manusi de unica folosinta (latex, medicale)....se gasesc si la farmacii cu 50 de bani

Modificat de GTI_85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil ca atunci cand ai verificat joja, masina sa fi fost in panta si uleiul sa se fi scur in partea opusa jojei. Si oricum daca ramaneai fara ulei sigur ti se aprindea martorul din bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Stie cineva unde se gaseste filtrul de benzina la masina din semnatura? Vreau sa schimb toate consumabilele cu restul e clar dar din cate am inteles la filtrul de benzina trebue dezamorsata pompa.Cum se face asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sub masina in partea dreapta in spate ,il gasesti acolo e cam in dreptul picioarelor pasagerului din dreapta spate

legat de dezamorsale fix frectie la picior de lemn.slabesti colierele alea (mare grija ca nu prea se mai pun la loc bineca nu sunt cu surub,cel mai bine sa iti iei de la un mag de opiese doua coliere cam de 1cm "fi-ul" sa le pui in locul alora ale vechi)si il scoti din carcasa aia de plastic sau o scoti cu totul ,depiunde cum te descurci.vezi sa nu te sperii cand o sa scoti furtunele ca o sa tasneasca ceva benzina din cauza presiunii .la montare dupa ce pui colierele si le strangi bine sa pui contactul de 5 6 ori sa intre benzina in filtru in caz contrar daca daui la cheie o sa omori bateria ca nu are benzina in filtru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citit si voi din manualul ala? Se scoate releul pompei inainte. Se scoate borna la baterie. Ia vedeti ce se face si de ce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de aia nu imi merge mie masina in continuare :D ca nu am scos releul si borna,dar nu ii vad rostul releului ca daca scoti borna ce rost mai are sa scori releul?

PS e o parere personala nu ma "cert"cu tine

Modificat de dragosica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit si se pare ca scoti releul dai cateva chei ca sa nu mai fie presiune pe conducta banuiesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutari. M-am hotarat sa-mi fac si eu articulatia la masina. As incepe intai pe fata, dar nu stiu ce sa cumpar, mai exact cum se numesc bucsele care sunt pe masina si bielete, pivoti, capete de bara.... Daca cineva este binevoitor sa imi fac si mie o lista i-as fi foarte recunoscator.

Best Regards.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Care mai sunt preturile la consumabile pt un golf 3 (1.9tdi) exemplu ulei/filtru ulei, aer, motorina. Luna viitoare ar trebui sa le schimb si vreau sa stiu cam la ce suma sa ma astept

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Pentru cine e interesat am achizionat recent ulei+filtru, filtru motorina, aer si lichid de frana (1l) la 230 de lei totul, destul de accesibil zic eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am vazut la schimbul filtrului de benzina pozitia f ciudata ( unde este pozitionat ) a acestuia si destul de inaccesibila decat sa stai tolanit pe sub masina !

Intrebarea este ...........a incercat cineva sa schimbe locul acestuia , adica sa-l aducem in compartimentul motor , cum au cele diesel ?

Sau are el vreun rol anume de la pus sub masina .

E f simplu , asiguri continuitate conductei de sub masina si pui filtrul exact cum ies conductele la imbinarea cu furtunul in compatimentul motor , deprins folosim aceiasi carcasa !

Eu zic ca este mai simplu, nu mai stai tolanit mereu pe sub masina cand i-l schimbi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca gasesti vreun loc prin compartimentul motor in care sa il pui "perfect" orizontal nu cred ca ar fi probleme :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca una dintre conditiile necare este sa fie perfect drept ?

La vechea nostra dacie statea saracul in toate directiile , si nu mai sughita !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai banuiesc ca nu degeaba l-au pus acolo la orizontala, desfa unul si vezi ce are in el, tind sa cred ca mizeria din benzina se decanteaza in el si de aceea este pus cum este pus. Acuma nu e o tragedie ca doar nu il schimbi in fiecare zi :)

Modificat de SethBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hehehe. Omul are si el curiozitatea lui. Nu prea umbli la el tot timpul dar si atunci cand umbli sa nu trebuiasca sa ridici masina, sa o bagi pe rampa, sa tragi, sa impingi... ma rog, ci sa fie cat mai accesibile locurile necesare. Interesanta optiune. Un puturos a inventat liftul.

 

Acum.. sa fim mai aproape de ontopic.

Conditia esentiala nu este sa fie perfect orizontal ci sa fie in pozitia cea mai de jos a circuitului. Sa stea in permanenta umed. Adica, la oprirea motorului, chiar daca nu tine presiune instalatia, filtrul sa fie permanent umed, altfel daca se usuca impuritatile rezultate din componenta filtrului ar migra catre injector. In toata masina nu cred ca exista un loc mai jos decat pozitia lui actuala, pe traseul de alimentare destul de aproape de rezervor si mai jos decat instalatia propriuzisa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la diesel e pus in compartimentul motor , si nu e in partea cea mai de jos ( bine modelul filtrului este cu totul alta si bani mai multi ), iar motorina nu es evapora ca benzina si filtrul ramane umed !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La diesel se bazeaza pe gravitatie ca sa separe apa de motorina 

 

 

"built-in water separator which relies on gravity to pool water in a compartment at the bottom of the filter cannister, be it TDI or TD."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la diesel e pus in compartimentul motor , si nu e in partea cea mai de jos ( bine modelul filtrului este cu totul alta si bani mai multi ), iar motorina nu es evapora ca benzina si filtrul ramane umed !

Motorina are in componenta sa ulei/parafina care creeaza un strat protector pe filtru. La temperatura joasa pelicula de parafina nu lasa sa treaca lichidul. De obicei se monteaza in compartimetul motor deoarece iarna la caldura motorului  sa mentina fluida aceasta pelicula. 

 

In urma cu 30-40 de ani se testau ucenicii din diverse industrii (minerit, petrol, etc) folosind urmatoarea provocare:

Li se dadea o sita (ca aia de malai-faina) si li se cerea sa aduca apa in sita. Ucenicii mai isteti luau o bucata de parafina (arata ca un sapun) si frecau sita cu ea. Stratul de parafina era transparent dar nu lasa sa treaca apa prin el, asa puteau umple sita cu apa. La caldura parafina curgea si asa sita era buna de folosit la cernut. Se pare ca ideea a venit de la minerii ce foloseau lampile cu carbid (flacara libera) ce aveau o sita anti explozie (se ungea sita cu parafina pentru a nu patrunde stropii de apa in lampa sa stinga flacara).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare, a mai folosit/auzit cineva de ulei AZ Meisterteile? E bun de ceva? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!