Jump to content

Volvo S60 Vs Audi A4


Beshcu
 Share

Postare recomandată

Buna dimineata. Dupa cum stiti, mi-am pus masina la vanzare. Initial vroiam tot Golf dar ARL 4motion, insa mi-a facut cu ochiul un Volvo S60 D5. Deci ceva mai mare. Tata tot ma bate la cap cu un A4. Volvo-ul este fabricat in 2003 iar prima inmatriculare este in decembrie 2003. Este primul propietar, il cunosc personal, masina a fost foarte putin atinsa pe portiera dreapta spate, insa s-a rezolvat pe CASCO. Are in prezent 132.000km. Aceasta masina se lauda cu: motor de 2.4 , 5 pistoane in linie, 163cp, ~390nm, (oricum ii fac chip de 200cp :icon_thumright:), full piele, comenzi volan, navigatie color, scaune electrice si incalzite, oglinzi electrice, xenon adaptiv (cel de se misca cand iei virajul), dublu climatronic, 10 airbag-uri, 5+1 trepte (reprezinta un dezavantaj pentru mine).

Audi, inca nu l-am gasit, dar ma uit la ceva de genu : 1.9 TDI, 131cp, dublu climatronic, 6+1 trepte. Acum chiar nu stiu ce sa fac. Am vorbit cu tipul cu Volvo si imi tine masina pana vand Golf-ul. Astept pareri. Diseara pun poza cu Volvo daca am voie! Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca S60 este ok tehnic (injectoarele sunt piezoelectrice de prima generatie si volant), poti sa mergi linistit pe el.

Motorul chiar este unul special, cu toate ca la cilindreea aia se putea scoate mai multa putere. Dar asta este politica Volvo... motoare mari, durabile, foarte atent studiate dar nu toate sunt impinse la limita. (benzinar pe S60 de 2.4 au de 140, 170 si 200cp).

Defect "de serie" este si afisajul computerului de bord la care ii dispar linii de pe display dupa ce sta in soare si dai drumul la AC. Ceva lipituri reci...

In rest, poate una dintre ultimele masini facute sa reziste fara probleme sute de mii de km.

Spatiul din spate nu este generos, dar comparat cu A4 nu iese in dezavantaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu display-ul de la BC am probleme si pe Golf din aceasta cauza.... Am uitat sa spun, are schimbat tot ce inseamna bucsa, amortizor si capete de bara...nu stiu de distributie nimic. El spune ca este pe lant. Am mai discutat cu cineva si el tot asa stie, dar conform AUTODATA, este pe curea. Vreo idee?

Modificat de Beşcu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volvo nu are motoare cu distributie pe lant. Este antrenata de curea.

D5 are curea de distributie 100%.

Suspensia este rezistenta, si ce este fain la S60 (spre deosebire de V40 de ex.) este faptul ca gasesti separata bucsa, nu trebuie sa schimbi intreg bratul pentru o bucsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!