Jump to content

Ajutor Zgomot Cutie


mariovenera
 Share

Postare recomandată

@fflrynn thanks a lot ;)

Am urmat pasii de acolo si am reusit dupa ceva chin sa ajung la sonda de marchariere. Pentru a o putea desface trebuie dat jos: cutia filtrului de aer, bateria masinii, carcasa bateriei(are 4 suruburi, unul de 13 care tine bateria, si inca 3 de 10) dupa care se aduce pinul de la cutie in pozitia de blocare, adica sus la cutia in 5 trepte, se scoate mufa de la sonda, iar cu o cheie franceza de 22 se scoate sonda.

Eu nu am avut pompa si am improvizat una. Am luat din brico doua furtunuri de 1 metru fiecare cu diametrul de 10 si de 7. Am facut o gaura cu burghiul in capacul bidonului si am fortat furtunul de 10 acolo pana a ajuns la fund. Apoi inca o gaura cu diametrul de 7 undeva pe lateralul bidonului imediat sub capac si am bagat celalalt furtun cativa cm. Am bagat celalalt capat al furtunului de 10 in locul unde venea sonda si celalalt capat al furtunlui de 7 in gura....si dai si sufla :lol: . Am reusit dupa multe minute(uleiul de cutie nu e tocmai fluid) sa bag aproximativ 700 ml de ulei. Fata de 1 litu cat mi-au bagat meseriasii "La Service" e ceva. Acum stiu ca macar am peste 3 sferturi de ulei din totalul care trebuie. Apoi se monteaza totul in sens invers. Ar merge mult mai usor cu o pompa de bicicleta sau de masina...dar daca nu am avut.

Modificat de Caal-Shto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pentru cel cu blocatul in tr. 1 si marsarier, e posibil sa fie rulmentul de presiune, care este hidraulic. La fel se comporta si a mea inainte sa-l schimb. M-am luat dupa meseriasi ca este placa de presiune si am muncit de 2 ori. Daca rulmentul nu debraiaza complect masina da sa plece si tre sa tragi cu 2 maini de schimbator.

Eu vin cu o problema noua. Imi uruie cutia la treapta a 5a . Am 88000 si nu am schimbat uleiul niciodata,desi nu cred sa fie asta problema pt. ca uruie doar o treapta din 6. Daca e cineva priceput sa se dea cu parerea pe aici, daca se schimba rulmenti prin cutie sau ceva ingenios.... astept. Multzam anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit cu uruitul in tr 5, a facut din ce in ce mai rau. Am gasit un pinion spart la tr 5. Nu s-a demontat decat un capac negru de la cutie, dar am dat-o jos. S-a plecat initial de la premisa spargerii vreunui rulment, dar am gasit pinionul. Cutia mea este in 5 tr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut tuturor,sunt nou pe acest forum iar daca cumva am scris unde nu trebuia sper sa mi se ierte prima gresala:).

Ce problema am eu:am un Passat 2007 1.9 tdi 105 cp si de ceva vreme are o problema la ambreiaj;sa fiu mai exact cand nu e apasat motorul are un zgomot mai puternic,imediat ce il apas acest zgomot dispare iar motorul se comporta normal.daca bag "antaia" si vreau sa plec decat din ambreiaj masina tremura din toate incheieturile,e valabil si pt mersul inapoi;acest lucru se intampla doar la turatii mici daca turez masina la plecarea de pe loc scap si de tremurat.Tin sa precizez ca am fost si pe la niste mecanici si fiecare cu parerea lui,ba ca e volant,ba ca e nu stiu ce rulment,ba tot kitul ambreiaj deci nu prea am fost lamurit.daca cineva ma poate ajuta cu o parere un sfat sau daca a mai avut problema asta si cum a rezolvat-o i-as fi deplin recunoscator.

PS:volant nu bate,am mai avut si skoda 2 140 cp care se auzea tacanit la relanti dar la passat nu se aude nimic nici la cald nici al rece.

MULTUMESC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt simptome clare de volant dus. E irelevant daca scoate sau nu zgomot important e daca masina e inerta la ralanti sau simti o mica vibratie in scaun ?. Deaca simti vreo vibratia in scaun apasa ambreiajul si vezi daca mai simti ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se simte si vibratia in scaun,dar cand apas ambreajul dispare.Deci volant e vinovata.Ca sfat sa schimb doar volant sau si tot kitul ambreiaj,ca mai mult ca sigur ca daca cer parerea unui mecanic o sa zica ca va trebui tot.

Multumesc de raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei, odata ce se umbla la ambreiaj, e bine sa schimbi tot ce e acolo: kit ambreiaj, rulment, volant dar nu este obligatoriu. In cazul tau, parerea mea este ca e dusa volant. Am mai vazut Passat-uri care faceau la fel. Asta e la diesel, te poti astepta la asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cum zice si colegul, recomandat e sa schimbi tot kit-ul: volant, ambreiaj, rulment de presiune, dar nu ai spus cati km are masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are 220000,am luat-o in 2007 din germania la 15000 si de 5000 km a aparut problema asta.Ar cam fi timpul sa investesc ceva bani in ea.oricum pana acu in afar de consumabile nu prea am investit bani in reparatii.

Multumesc pt ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La km astia e clar, trebuie neaparat schimba tot kit-ul. Oricum a tinut destul volant care se stie ca nu e asa reusita ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM SCHIMBAT KITUL DE AMREIAJ+RULMENT PRESIUNE+POMPA AMBREIAJ SI TOT NU A DISPARUT DEFECTUL.IMI RAMANE BLOCATA IN TREAPTA I SI MASALIER...CHIAR NU STIU CE SA MAI FAC CA SA REZOLV DEFECTUL ASTA...AM FOST IN 3 SERVICE-URI SI DEGEABA SE PARE CA TOTI SUNT NEPRICEPUTI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regleaza timoneria cutiei, daca nu merge, schimb-o...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pacat de banii aia multi pe care i-ai dat . Timoneria se regleaza foarte usor.Tre sa scoti husa schimbatorului(cea de piele) vei gasi o ureche in suportul schimbatorului si una in partea mobila. Baga un cui sau spiral exact de dimensiunea gaurii(cred ca e de 5). Poz. tre sa fie pe "liber".Te duci la cutie in fata si eliberezi arcurile de la tije pe rand.Astfel se va regla automat. Tre sa dai jos plasticele de deasupra,filtru aer si bateria. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

salut sant nou venit si nu sunt familiarizat cu forumul imi cer scuze daca am postat gresit problema mea este in timpul mersului inainte cu a2 a cand virez maxim dreapta si accelerez si deacelerez se aude un  zgomot ca de bile intro cutie specific numai la mersul inainte si numai virat dreapta are cineva vreo parere  masina are 160000 km si nu am facut nici o reperatie doar cureaua de distributie la 150000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu , stiu cum e sunetul de planetara clicul se aude intre accelerara si deacelerare si doar virat dreapta fara sa simt vreun soc ms

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 20 ore, fane07 a scris:

nu e de la planetare , stiu cum e sunetul de planetara .Clicul se aude intre accelerara si deacelerare si doar virat dreapta fara sa simt vreun soc.   ms

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 01.02.2016 at 17:31, fane07 a scris:

nu , stiu cum e sunetul de planetara clicul se aude intre accelerara si deacelerare si doar virat dreapta fara sa simt vreun soc ms

Am gasit de unde vine sunetul : de la clapeta ce deschide gazele nearse are joc si deaceea se aude intre accelerare si deacelerare atunci lucra clapeta

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!