Jump to content

Ajutor Zgomot Cutie


mariovenera
 Share

Postare recomandată

Salut

In seara asta am avut ambitia sa o urc pe o bordura mai inalta...si bineinteles am lovit sub ea.

Am observat pe uram ca stand pe loc ...cand bag in mansarier se aude un zgomot ciudat din cutie ...ca un carait.

Maine ma duc cu ea in service...dar am postat poate reuseste cineva sa ma linisteasca...sa pot sa dorm.

Ce ziceti...e grav?

Corectez...e mai degraba un tzac metalic...parca ar fi ceva rupt sau spart.

Modificat de mariovenera
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti dormi linistita :zzzzz: bine ca nu ai spart baia de ulei

poate ai atins doar mecanismul de la schimbatorul de viteze

oricum du-te in service si vezi ce este

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e normal sa faca un usor 'tzac' cand cuplezi march-arriere. Nu cred ca are nimic, daca era sa lovesti cu ceva loveai cu baia de ulei, nu cu cutia de viteze.

Relax :zzzzz:

Modificat de LYM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

salutare,

ieri, am constatat la mersul inapoi cand bag in marsarier, dau cu spatele, si cand vreau sa scot levierul din marsarier acesta refuza, nu il mai pot scoate, agata in ceva sau nu stiu, mi-e frica sa-l fortez sa nu rup ceva pe acolo, l-am putut scoate doar dupa ce am oprit masina.

ajuns acasa am tot testat sa vad daca imi mai face figura, m-am gandit ca poate nu am bagat eu bine in viteza, dar nimic schimbat, la fel, am facut manevra de mers inapoi de vreo 5-6 ori, nu mi-a agatat de fiecare data, este cand iese foarte usor din marsarier si pot baga in treapta 1.

s-a mai lovit cineva de asha ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

buna, am un passat b6 2.0 tdi DSG saptamana trecuta am incercat tiptronicu si cand sa ma opresc eram in treapta 3 si am scoso prea repede in treapta 1 si mi-a pus o frana de motor si sa auzit un zgomot. De vreo doua ori de atunci cand am puso in D am auzit un zgomot la pornirea de pe loc ca si cand as cupla ceva, sa fie oare de la cum am schimbat io vitezelee???

Se mai aude la cineva acel zgomot? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fara frica ca nu ai ce sa strici la dsg.. e mai destept ca noi... dupa cum o lauda toata lumea...

1. ea schimba si daca esti pe triptonic... adica nu moare motorul niciodata... daca franezi si esti in a 4-a te trezesti ca ai viteza 1 si nu ai apasat nimic... daca schimbi tu "prosteste" vitezele vei vedea ca nu poti schimba cum vrei tu adica nu o poti forta sa urce mai mult de 5000 de ture, chiar daca dai insistent de maneta... deci enjoy...

2. cand cuplezi D e normal sa se auda ceva cu oarecare intarziere - se aude cum se cupleaza ambreiajul... sau poate ai activat auto holdul... sau chiar frana de mana...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pinguinuldestepa

Problema si la a mea. In regim de trafic aglomerat (start-stop) cand bag in a II-a "caraie" de parca nu am calcat pana la capat ambreiajul. Nu face tot timpul, numai atunci cand se incalzeste. Sper sa nu fie ceva grav, din cate stiu eu este foarte dificil si costisitor sa desfaca cutia de viteze. S-a mai intalnit cineva cu probleme de genu? Rezolvari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este bine sa se verifice uleiul din cutie si eventual schimbat... never know...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se verifica trebuie sa ma duc cu ia la service sau il pot verifica si eu????

Modificat de dm76ro
Nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Citeste Regulamentul. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pinguinuldestepa

Rezolvat la Atogrup Constanta. Mi-au schimbat uleiul cu unul cu o vascozitate mai mica si reglat timonerie. Acum intra mai usor in viteza si nu mai face zgomote.

@mirciutz- mi-au verificat ei, nu cred ca poti verifica tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La cati km se schimba uleiul din cutia de viteze ? ma refer la cutia cu cinci trepte !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...) cand bag in mansarier se aude un zgomot ciudat din cutie ...ca un carait. (...)

Cumva acel "carait" este insotit de opunerea de rezistenta din partea cutiei ?!

Pt ca de asta iarna ma confrunt cu un zgomot la fel si eu, dar numai ca nu apare regulat, ci doar in anumite situatii si in special in cazul in care vreau sa bag scurt in 2 timpi in marsarier la o parcare sau etc.

Ce ai mai rezolvat pe tema asta mariovenera ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
salutare,

ieri, am constatat la mersul inapoi cand bag in marsarier, dau cu spatele, si cand vreau sa scot levierul din marsarier acesta refuza, nu il mai pot scoate, agata in ceva sau nu stiu, mi-e frica sa-l fortez sa nu rup ceva pe acolo, l-am putut scoate doar dupa ce am oprit masina.

ajuns acasa am tot testat sa vad daca imi mai face figura, m-am gandit ca poate nu am bagat eu bine in viteza, dar nimic schimbat, la fel, am facut manevra de mers inapoi de vreo 5-6 ori, nu mi-a agatat de fiecare data, este cand iese foarte usor din marsarier si pot baga in treapta 1.

s-a mai lovit cineva de asha ceva?

si eu am aceiasi problema de vreo patru zile,are cineva vreo idee despre care e cauza?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca ai putea sa incerci sa schimbi uleiul sau ar mai putea sa fie o problema la ambreiaj

la 60000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratilor mie ieri dimineata mia inghetat cutia (DSG) deabia am reusit sa trag de ia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie avut grija sa nu stea in parcare numai in frana de motor ca se intampla sa se intepeneasca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
si eu am aceiasi problema de vreo patru zile,are cineva vreo idee despre care e cauza?

Pentru imposibilitatea scoaterii uneori din treapta I si mers inapoi am mai intalnit astfel de simptome si in acele cazuri acest defect era cauzat de jocul arborelui de intrare in cutia de viteze pe care este montat discul de ambreiaj.Jocul era datorat rotirii rulmentului spate al arborelui de intrare in carcasa spate cutie de viteze producand uzura acesteia.In acest caz este necesara inlocuirea carcasei spate si a rulmentului (cele noi sunt prevazute cu o tesitura pentru a preveni rotirea). Se poate verifica daca exista acest joc prin demontare capac plastic spate din zona rulment spate arbore de intrare(se deterioreaza la demontare,este necesara inlocuirea).Iti recomand sa faci verificarea si reparatia intr-o reprezentanta VW (sunt necesare inlocuirea mai multor elemente conform tehnologiei).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut !

Si eu am aceiasi problema poti sa-mi zici si mie cum ai rezolvat problema?

Mie im ramane blocata in masalier si in treapta I dupa ce se incalzeste si cu piciorul pe ambreiaj masina incepe usor sa plece de pe loc si uneori nu pot sa o mai scot decat daca opresc motorul.Nu stiu ce are . Daca ai rezolvat te rog sa-mi zici si mie cum si cat a costat

Merci.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a mai discutat problema, este din cauza timoneriei de la cutia de viteze. Este o problema des intalnita la modelele care au c.v manuala. Se schimba timoneria, am impresia ca pertul este undeva pe la 500 Ron...

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
salutare,

ieri, am constatat la mersul inapoi cand bag in marsarier, dau cu spatele, si cand vreau sa scot levierul din marsarier acesta refuza, nu il mai pot scoate, agata in ceva sau nu stiu, mi-e frica sa-l fortez sa nu rup ceva pe acolo, l-am putut scoate doar dupa ce am oprit masina.

ajuns acasa am tot testat sa vad daca imi mai face figura, m-am gandit ca poate nu am bagat eu bine in viteza, dar nimic schimbat, la fel, am facut manevra de mers inapoi de vreo 5-6 ori, nu mi-a agatat de fiecare data, este cand iese foarte usor din marsarier si pot baga in treapta 1.

s-a mai lovit cineva de asha ceva?

si eu am aceiasi problema de vreo patru zile,are cineva vreo idee despre care e cauza?

Am vazut ca ai aceiasi problema ca si mine si te rog daca se poate sa imi spui si mine daca ai rezolvat ceva cu masina.Si mie imi ramane blocata in treapta 1 si masalier...eu am facut prostia si am schimbat tot kitul de ambreiaj dar degeaba,defectul nu a disparut.Astept un mesaj de la tine chiar daca nu ai rezolvat problema pt ca nu stiu ce sa mai fac,eu am problema asta de aproape un an.Multumesc mult!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si eu am o problema asemanatoare: cateodata dupa ce bag in marsarier, nu mai pot sa o scot usor, tre sa trag tare, sa ma duc un metru mai in spate sa pot scoate.

Din fericire, doar cateodata se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vreau sa te indispun dar probabil este doar inceputul....la inceput imi ramanea blocata destul de rar dar acum aproape de fiecare data cand bag in masalier si in treapta 1 imi ramane blocata...poate tu ai noroc sa nu se inrautateasca situatia:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si care e solutia?

schimbarea timoneriei? 500 lei? sau nu am inteles eu bine? :) poate se poate doar regla.. stiu ca la vechiul meu mondeo se putea face chestia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate nu stiu care este solutia pt ca inca nu am rezolvat problema...pe mine m-a pacalit un mecanic sa schimb kitul de ambreiaj ca cica ar fi de la placa de presiune,dupa ce am schimbat ambreiajul a mers bine doar cateva zile apoi defectul a reaparut.L-am sunat pe mecanic sa ii spun ce s-a intamplat si mi-a spus sa vin sa incercam sa schimbam uleiul din cutia de viteze, ceea ce nu am facut pt ca nu cred ca asta este cauza si am ajuns la concluzia ca nu se pricepe.in concluzie sper sa reusesc sa ajung la un mecanic bun care sa ma ajute sa rezolv problema asta care ma macina de mai bine de 6 luni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit la fel acum vreo doi ani , cateodata nu vroia sa intre in treapta intai si in marsarier se intampla sa si caraie , am luat 2 l ulei original de la reprezentanta i-am schimbat uleiul ( 40 ron 1l) am simtit imediat diferenta , dupa vreo 30000 acum vreo 2 luni l-am schimbat din nou cu Febi dupa cod pt vw( 60ron 1l) , special pentru specificatiile masinii nu dupa norma 80w90 ....nu mai am nici o problema .Se mai face si un reglaj la timonerie daca aveti probleme , dar cel mai des e uleiul ....care pentru necunoscatori si pentru cei care nu citesc un forum de la un capat la altul nu au de unde sa stie .

Daca era placa de presiune intra greu in toate vitezele) , daca era discul patina iar daca e volant se aude in stanga sub aripa un zgomot ....

La cutiile pentru passat este si mai greu sa schimbi uleiul(pentru scurgere se desfac doua busoane , iar pentru umplere se baga si pe la senzorul de la marsarier , intra foarte greu uleiul in cutie 1,9-2,0l , altfel risti sa nu ai suficient ulei in cutie ) uita-ti si doua tutoriale mai jos :

http://vimeo.com/use...ideos/sort:date

http://www.myturbodi...n-Jetta-TDI.htm

Modificat de fflorynn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!