Jump to content

Mai Multe Probleme


Cypor
 Share

Postare recomandată

Dupa ce am montat motorul pe masina am pornit-o si am intampinat urmatoarele probleme: Masina mergea in 3 cilindiri..pornea bine (chiar f bine pt 3 cilindrii), am sperat ca inlocuind pompa de benzina si ruland-o catva timp sa isi dea drumul si al patrurea avand in vedere ca motorul a stat cam 5 luni. A doua zi am schimbat pompa si brusc masina nu a mai pornit numai daca ridicam de talerul de la cantar cam 2 mm. Problema s-a manifestat si la cald, iar dupa ce reuseam sa il incalzesc ..cu multe dureri de cap. Dupa cateva sfaturi am ajuns la ideea ca o fi pompa noua care la bardi ( pompa nu e osch e ceva echivalent care are aceleasi specivicatii in lista lor ca si bosch) scrie ca baga 5 bari in catalog iar pt gti am inteles ca trebuie sa bage 7. Am pus napoi pompa veche..dar de data asta problema cu pornirea a persistat. Avand inca un cap de injectie am zis what the hell hai sa schimb si asta, am pus injectia cealalta , masina a pornit sensibil mai usor si brusc merg toti cilindrii. Bucuros pun pompa napoi ( cea noua), pornesc totul ok. Lucru in continuare ceva la masina si cam dupa o ora, dupa ce s-a racit motorul dau sa pornesc, aceiai problema, fara sa ridic talerul nici vorba, daca o incalzesc ..tinand talerul sus, motorul se incalzeste reltiv destul de repede si apoi incepe sa oscileze in turatii cam de la 500-1500, aceste oscilatii fiind mai mici in fuctie de cat de mare dau avansul. Si cadou la toate mi-a inceput sa imi palpaie si sa cante avertizorul din bord de presiune cand o tin turata peste 3000, la acceleratii bruste nu e broblema doar la constant. Initial am avut un racitor, cu radiator si radiatorul nu se incalzea, si am banuit ca nu se aeriseste, dar am pus un cap de filtru normal si tot aceiasi problema.

Uleiul este Castrol 10W60 sintetic.

Acuma intrebare- benzina tinuta mai mult de 5 luni...poate creea aceste probleme intrucat am un miros de diluant la toba.(gaze arse, sau nearse)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa inlocuiesti prima data WUR-ul. Cu presiunea de ulei nu-ti face inca probleme, fa rost de un manometru si masoar-o. Astfel o sa te linistesti si apoi verifica instalatia si bulbii. Daca bine stiu, tre sa ai minim 0,8 bar cu motorul cald, la relanti. Ca sa iti faci o idee, eu cu cuzinetii originali ai motorului am presiune de ulei la relanti la cald 1,5 bar (cu radiator de ulei mare, cu toate ca nu are influenta).

LE: Am uitat o chestie, ti-am zis mai demult sa verifici injectorul de pornire, l-ai verificat?

Modificat de MK16V
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da injectorul da un spray scurt....dar daca dau consecutiv la cheie nu vrea ....numai daca fac pauza de 10 -15 sec...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asteptam un feed-back...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema identificata...urmeaza rezolvarea...:blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectorul pt rece nu trebuie sa pulverizeze continuu. Il decupleaza thermo time switch-ul in cateva secunde. Maxim baga 8s cand e foarte frig.

Cum a zis si mk16v verifica intai wur. Incerca s-a reglezi amestecul ca sa mearga motorul rotund. Daca reusesti sa-l reglezi inseamna ca-i din wur, daca nu poate fi din injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WUR-ul parca nu deschide....l-am desfacut si am luat plasele de filtrare de pe tur...dar am lasat turul conectat ....si returul deconectat dar nu trece prin WUR(se pare ca nu lucreaza) ...curent are (pe masurate) dar nu trece benzina de el. Pana o duc la doftor in Oradea am pus injectorul 5 pe buton la mine la bord...apropo , numai 2 -3 secunde il tin si masina porneste la sfert de ..cheie Zic ca o duc la doctor intrucat trebuie sa ii fac mai multe reglaje ..deci nu ma chinui cu ea aici la tara...o duc la aparate, cu toate ca poate as rezolva poate problema, dar trebuie sa o rezolv rapid ...ca intr-o luna trebuie s-o duc la verificare tehnica. Oricum sunt fericit ca am reusit sa o stabilizez ca sa pot circula cu ea.

Multam mult colegilor care m-au ajutat. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!