Jump to content

Probleme la chiulasa!


cipo28
 Share

Postare recomandată

Parerea mea e ca motoarele astea AAZ sunt tare proaste atata tot ca este mic consumul da' in rest....sprint asa parca are masina de pe loc da nu imi place raportul motor cutie de viteze este praf.....cand ajungi pe la 3500 de ture e de pomana plus ca face un zgomot de iti vine sa ....nush eu unu m-am lecuit de motorul asta...imi iau unul de 1.8 benzina si am terminat toata treaba va las pe voi sa va chinuiti cu el in continuare :rolleyes:

Nu merita 1.8,mai bine pui un 1.9 TDI,aceeasi putere la un consum mult mai mic mai ales ca motorina e mai ieftina ca benzina.Imi cer scuze daca am fost offtopic. Numai bine !

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:rolleyes: Nu are cum sa fie motorina mai ieftina decat benzina in peco,poate decat daca bagi de la ''baieti''

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine in oras la Petrom,nu la baieti.

Benzina 3.68 ron/L

Motorina 3.48 ron/L

Te poti convinge aici.

Din cauza asta imi pare rau ca nu am optat pentru un TDI...in fine,deja deviem de la subiect.Imi cer scuze inca o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,greseala mea.Am masina pe motorina si nu m-am uitat de ceva timp la pretul benzinei la pompa.Imi cer scuze pt. dezinformarea neintentionata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LauAmericanu

Fiind nou proprietar de G3, m-ati cam speriat cu problemele de chiulasa! Eu am in echipare motor tip 1Z nu AAZ. Sunt alta conceptie? Sunt mai fiabile? Sau sunt aceiasi mancare de peste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salutare,daca am probleme cu garnitura de chiulasa si trebuie rectificata,mai trebuie facut si altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garnitura trebuie schimbata nu rectificata..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
florinagache

Detin o masina cu motor ABD de 1,4l si am intalnit urmatoarea problema

in mers se vede cum curge de pe evacuare apa. Am banuit ca e distrusa garnitura de chiulasa asa ca m-am decis sa o schimb. Asa si arata ca e arsa undeva in dreptul cilindrului 1 inspre traseul de racire.

Acum am pus tot la loc si am pornit motorul si parca tot curge pe tobe apa. Intrebarea mea este daca este posibil sa fie chiulasa fisutara sau mai este vre-un circut care imi poate da apa pe evacuare. mentionez ca motorul merge destul de bine si acum si innainte sa schimb garnitura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde cat de multa apa iti da afara pe esapament. Poate fi condens. Daca ar fi garnitura arsa ar fi scos mult fum alb. Am vazut multe benzinare care scot apa pe esapament.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florinagache

se vede cum picura apa pe esapament. fum alb nu prea se vede.

dupa ce am schimbat garnitura nu am mers cu masina pt ca nu are numere nu nu vreau sa pletesc taxa de inmatriculare pt ca vreu sa vand masina(taxa de inmatriculare e 200 in oslo sunt acum). Dar in schimb am lasat-o cateva ore cu motorul pornit si inca mai curge apa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal, lucreaza catalizatorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat problema cu chiulasa,am schimbat garnitura,am rectificat chiulasa,schimbat garnitura tacheti, termostat,un corp de plastic pe unde curgea antigel,ulei+filtru,antigel.in total 750 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Florin .

Paul are dreptate . Catalizatorul isi face treaba. Arunca o privire pe poza asta si o sa intelegi de unde vine apa .

post-10002-1276033882_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
am rezolvat problema cu chiulasa,am schimbat garnitura,am rectificat chiulasa,schimbat garnitura tacheti, termostat,un corp de plastic pe unde curgea antigel,ulei+filtru,antigel.in total 750 lei

Salut, am urmarit discutia... si avand aceeasi problema (adica chiulasa schimbata pe un motor de VW T4 1.9 TD ), am si eu o intrebare:

stie cineva distanta de reglaj a tachetilor??? (0.20; 0.30?) ca am schimbat chiulasa si acum imi bat tachetii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!