Jump to content

Motor Aaa


giovani_VR6
 Share

Postare recomandată

Sal,

Am in plan sa-mi cumpar un VR6 din 92 adus din De, 2800 cmc 174 CP. As dori mai multe info despre intretinere, eventuale chestii de verificat inainte de cumparare la ce sa fiu atent...orice info e binevenita.

Multam,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • giovani_VR6

    16

  • UPO

    12

  • D_M_X

    12

  • Minu

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

intretinerea sau lucrurile care trebuie verificate la achizionare nu cred ca sunt diferite fata de cele pe care le faci la achizitionarea oricarui autot. ( sa mearga motorul bine , sa nu aibe pierderi de ulei , sa nu fie ruginit , astect estetic bun .... ) nu cred ca trebuie verificat ceva anume ca este Vr6 insa poate ma insel .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa iti fie cu noroc achizitia, vorbeste cu Pauliasi, el si-a achizitionat recent un VR6, e drept pe vento, si l-a desfacut complet si a schimbat absolut tot cu componente noi , asa ca poate sa iti zica ce sa ai in vedere. Dar in primul rand ar trebui sa te interesezi sa vezi cat te ajunge asigurarea si impozitul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: GBI, tre sa-mi dai un miel :lol: e "paul.iasi" ... este si pauliasi dar e alt membru.

giovani_vr6, daca vrei sa vezi daca e bun motorul, fa-i o compresie in service, o diagnoza... Acuma depinde daca pretul reflecta masina. Fa-ti un calcul cam cat trebuie sa bagi (daca trebuie sa bagi). Manopera e scumpa.

Eu am stiut cand am luat-o pe a mea ce avea si ma avantajeaza ca mi-o fac eu. Momentan motorul e in portbagaj. Am bagat numai in piese 1500 euro pana acum si ma mai astept la inca 1000. Am sa revin cu poze si detalii cand imi vin restul de piese si ma apuc de montaj :)

Alte intrebari daca ai si iti pot raspunde, te ajut cu placere daca pot.

PS: Impozitul pe an e 900 ron, iar asigurarea e 500-600 ron :vaidecapulmeu:

Modificat de Paul.Iasi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pentru promptitudine, apoi in primul rand eu nu vreau sa bag bani decat in pretul masinii (4500 E) nu intentionez sa-i fac motorul :o ...in nici un caz, daka e vb. de asta nici nu il mai iau. Cel de la care vreau sa o iau mi-a zis k masina (adusa din Germania, cu nr. expirate, ii scoate provizorii cand o sa o iau de la el, deci aproape nerulata in Ro) a fost masina de hobby a unui neamt in varsta. Zice k are carte service si masina e super intretinuta (se vede cel putin in poze asta, nu stiu cum sa le postez k sa le vedeti). Pe km are putin peste 100000...iar ca dotari computer de bord, full electric, inclusiv scaune incalzite. Mie masina imi place in primul rand pt. motor care e o uzina :Driver: Astept alte comentarii si eventual Paule (din Iasi :D ) fiindca zici ca ai un motor la fel, chiar daca pe Vento zi-mi si mie de cand il ai, cati km ai facut, cat de fiabil e...si daca se simt toti cei 174 de caluti.Multam,ByPS. Nu-i bai de impozit si RCA :icon_thumright: A...scuze, detalii despre diagnoza....ce, cum, cat, unde.

post-23813-1208698051_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poze :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina o am de vreo 2 luni. Am cumparat-o de la bucuresti. Nu am mers cu ea decat de la Bucuresti la Iasi (mi-a luat un plin), apoi m-am apucat de motor,(era varza), bucse, brate, pivoti, amortizoare, arcuri etc. Nu am putut merge cu mai mult de 120-130km/h din motive de siguranta...

Daca vrei sa vezi cat e de bun motorul, fa-i o compresie. E mai importanta ca o diagnoza. (cu diagnoza te poate ajuta un coleg de pe forum din orasul tau).

Masina mea are cam asa: piele, incalzire in scaune, aer cond, reglaj volan, abs, toba sport, negru metalizat, euro 2, computer bord, full electric si cam atat imi aduc aminte...

Cauta pe mobile.de sau autoscout24.de sa vezi ce vr6 (vento/golf) sunt si la ce pret (ca idee).

Pe ventoul meu cerea 3600 euro in anunt (inmatriculat), parea ieftin dar a precizat ca pretul reflecta masina. (am vaz doar poze)

Am negociat pe mess pana la un 3000 euro, am plecat a doua zi la bucuresti, acolo am mai discutat ore bune, iar pt ca mi-am luat laptopul cu mine si i-am facut o diagnoza la motor si i-am aratat si lui ce varza e motorul, mi-a lasat-o in 2300 euro. Si sincer nu stiam daca ajung cu ea la iasi... dar mi-am asumat riscul.

Deci cu 2300 euro plus vreo 2700 euro care ii bag in motor si alte piese (ca sa iasa rotund un 5000) am masina pusa la punct, full options, cu motorul nou. Cu banii astia iei de aici una varza (fugarita) etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
giovani_VR6

Salutare,

De cateva zile mi-am adus bijuteria aks :D pe drumul de la Deva la Curtea de Arges, pe Valea Oltului nu mi-a stat nimik in fata, iar pe A1 m-a intrecut doar un Passat (ultimul model) si un Mercedes, si asta deoarece n-am vrut sa fortez....masina e senzationala....pur si simplu....si asta fara sa apelez la programul sport (cutie automata)...are un demaraj incredibil, iar daca prinzi kick down_ul rupe nu alta....nu mi-e frica de orice bmw cu ea....

A ta cum merge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate o aduci la o intalnire sa vedem si noi cum sta treaba cu VR6 :D ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

giovani_VR6

of course colega....cu mare placere numai sa stiu unde si cand....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin1309ro

Duminica la 11.00 la (fosta) Casa Poporului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

giovani_VR6

Sorry, duminica nu am fost in capitala (veneam de la Deva unde am participat la un raliu :Driver: ) dar data viitoare voi fii prezent cu siguranta....numai sa ma anunti si pe mine.....acum sunt kam suparat pt. ca joi noaptea mi-au spart masina....mi-au luat CD mp3 player-ul si mi-au stricat incuietoarea de la usa :vaidecapulmeu: Am stat pe la militie o juma de zi degeaba....nu cred sa gaseasca hotii.....acum ma gandesc cum sa repar incuietoarea de la usa.....

By

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Am in plan sa-mi cumpar un VR6 din 92 adus din De, 2800 cmc 174 CP. ...

Eu iti recomand un VR6 de 2900 cmc de 190 CP (140KW) din anii '94-'97. Iad de la acela poti sa mai schimbi cate ceva pe la motor si evacuare si-l duci la 230CP fara probleme.

... Impozitul pe an e 900 ron, iar asigurarea e 500-600 ron :icon_cool:

Doar atat? Eu dau 500 lei pt. a mea, care e de 1,9. Credeam ca pt. 2,8-2,9 e mai mult de 700 lei.

...se vede cel putin in poze asta, nu stiu cum sa le postez k sa le vedeti...

Mie imi pare ca acela e un Golf IV VR6... nu e Golf3 din '92

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Minu---- ala este un golf 3 ...G4 vr6 de fabrica nu exista. Iar asigurarea si impozitul atata este 620 asig si 900 impozitul

Iar ca sa scoti 230 de cp din 2.9 trebuie mai mult de o evacuare.... si ca sa schimbi 'cate ceva' pe la motor.....depinde ce si cum. Vr6 este un motor bun dar daca nu ai grija si schimbi aiurea ...pacat de el si de banii investiti aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Minu---- ala este un golf 3 ...G4 vr6 de fabrica nu exista. Iar asigurarea si impozitul atata este 620 asig si 900 impozitul

Iar ca sa scoti 230 de cp din 2.9 trebuie mai mult de o evacuare.... si ca sa schimbi 'cate ceva' pe la motor.....depinde ce si cum. Vr6 este un motor bun dar daca nu ai grija si schimbi aiurea ...pacat de el si de banii investiti aiurea.

Da, ai dreptate, la G4 au intrat motoarele R32. My mistake! :)

Cat despre modificari la motorul VR6 de 2.9 de 190 CP pentru a-l face de 230 CP, nu e cine stie ce modificare de facut: volant usurata, evacuare complet schimbata (fara filtre sau catalizator), filtru de aer sport, chiptuning. E una de vanzare chiar in Bucuresti, la doar 3500Euro (pentru ca are consum de 20-25% in oras, mers sportiv). Nu am eu bani acum sa o iau ca ar fi o minunatie de masinuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare. E cineva care are Golf 3 Syncro? Ma intereseaza poze, documentatii, detalii despre transmisie, puntea spate si suspensie. Ma ajuta cineva cu asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ai dreptate, la G4 au intrat motoarele R32. My mistake! :icon_thumright:

Cat despre modificari la motorul VR6 de 2.9 de 190 CP pentru a-l face de 230 CP, nu e cine stie ce modificare de facut: volant usurata, evacuare complet schimbata (fara filtre sau catalizator), filtru de aer sport, chiptuning. E una de vanzare chiar in Bucuresti, la doar 3500Euro (pentru ca are consum de 20-25% in oras, mers sportiv). Nu am eu bani acum sa o iau ca ar fi o minunatie de masinuta.

Tu chiar crezi ce spui? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu chiar crezi ce spui? :)

Da, nu iti pot da link-ul ca nu am voie sa pun link spre un website concurent :icon_thumright:

ID mess: Love4youro sau Tel: 0722.992.678

Dar nu inteleg de ce nu crezi. Poti sa detaliezi te rog?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ajunge la calutii aia decat cu o turbina. volant, filtre, evacuare, chiptuning nu castigi decat vreo 10-15 cai. Dar nu are rost sa dezbatem asta acum pt ca s-a mai discutat. Fiecare cu parerile lui dar cel mai bine fa-i un test dyno si ai sa ai o surpriza. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ai dreptate, la G4 au intrat motoarele R32. My mistake! :)

Cat despre modificari la motorul VR6 de 2.9 de 190 CP pentru a-l face de 230 CP, nu e cine stie ce modificare de facut: volant usurata, evacuare complet schimbata (fara filtre sau catalizator), filtru de aer sport, chiptuning. E una de vanzare chiar in Bucuresti, la doar 3500Euro (pentru ca are consum de 20-25% in oras, mers sportiv). Nu am eu bani acum sa o iau ca ar fi o minunatie de masinuta.

DAca era asa de simplu nu crezi ca era plin de vr6 pe strazi? Masina aia din buc o stiu si trage f bine ptr un vr6 si pe langa ce spui u mai are ceva modificari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi DMX, insa Paul.Iasi are dreptate, nu poti scoate multi cai din volant, filtru, evacuare si cip, dar se pare ca depinde si de cip ( in cazul de fatza cip ABT ) cat si despre conjunctura ( una e sa pui pe dyno si alta e sa vezi la drum contra altor masini, pt. ca sunt f multi factori aici... greutatatea masinii in primul rand ). Cat despre alte "modificari" hai sa le spunem "improvizatii" care tin in primul rand de surplusul de benzina, iar de aici se pot face destule improvizatii dar cu masura pentru ca ori ajungi sa scoti flacari si in ture mai putine, ori se ineaca masina de atata benzina. Nu o sa-ti spuna nimeni niciodata toate smecheriile facute la o masina ca sa traga mai bine, ca isi pune tot romanul apoi si nu mai esti peste el:)Eu mi-am satisfacut curiozitatea din mers contra unor masini care nu-mi dadeau nici o sansa:) O sa pun motorul si pe dyno dar si dupa ce ma apuc de ea ( in caz ca nu se vinde intre timp ), cat despre link, am si aici, il gasesti la semnatura. Apropo DMX, care mai e starea cu vr6 tau? Cat te-a dus pana acum?

P.S. In concluzie, i-ati VR6 doar daca stai bine cu partea financiara:) ( mai mult legat de impozit, asigurare, benzina, pt ca piesele sunt f ieftine in comparatie cu alte masini )

Modificat de Love
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai distributia kit complet 500 de e, montajul o sa-mi i-a cam 300 de e, suspensia kw -3 450 de e , bari stabilizatoare 100 de e, . Si trebuie sa mai schimb niste senzori care costa impreuna cam 200 de uroi. Dupa care intra la modificari...si acolo vedem ce si cum. ptr inceput doar volant, soft si kit de ambreiaj...si evacuarea s-o fac ca-mi sparge urechile asta, o vopsea ...si mai vedem noi .. Oricum sunt super multumit de masina. De spatamana viitoare sper sa ma pot bucura cu adevarat de ea ptr ca sapt asta intra la facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wow! Mie mi se pare cam scump... Cata economie am facut... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

preturile sunt ptr piese noi...iar kitul de distributie este complet pana la ultima saiba. Ca e manopera mai scumpa...plm asta e. Dcat sa-si bage nasu unu si s-o i-a pe bajbaite mai bine nu. Ptr mine important este rezultatu l-a sfarsit.Iar manopera este cel mai ieftin gasit in ct. Mi-a luat unu 250 lei ptr schimbat bucse bara stabilizatoare si un burduf la planetara...deci ....

P.S. Mi s-a stricat partea electrica de la contact. Unul din desteptii de fosti proprietari a mai schimbat-o odata numai ca a stricat sistemul de tragere al carcasei contactului.....stie careva cum se scoate altfel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!