Jump to content

Calculator de bord - ce informatii afiseaza ?


C.T.C.
 Share

Postare recomandată

La G4 daca e sigur 1999 si nu 1998, si clusterul tau (care e acum pe masina) are codul 1J0 920 ... , merge pus cluster model mai nou - daca al tau cluster are codul cu 1J0 919... atunci trebuie sa cauti un cluster cu BC al carui cod incepe tot cu 1J0 919.....

Daca montezi un cluster cu immo3, va trebui sa schimbi si cipurile din cheie, cu unele noi.

Daca nu ai climatronic, mai trebuie si senzorul de temperatura exterioara

Trebuie sa schimbi si maneta de stergatoate, cu una cu butoane pt BC.

Una peste alta nu e mult de investit- sa zicem in jurul la 100 euro in piese SH, daca alegi varianta de bord cu minidot, dar merita pana la ultimul banut.

Eu la Passat nu am avut si mi-am pus, deci vorbesc in cunostinta de cauza.

Masina e fabricata in octombrie 98 dar am inteles ca e model de '99, nu stiu cum mai vine si asta, dar nu mai conteaza. Cert este ca, dupa cum vezi si in poza, codul de pe bc este 1j919..deci ce trebuie sa fac, care sunt pasii ( de la ce masina se poate un bc care sa arate ceea ce am zis in primul post? vw, skoda, audi?). Daca schimb instrumentul de bord, o sa imi trebuiasca un cod de siguranta nu ?, cel care face sa se 'recunoasca' noul instrument cu restul masinii, ca sa zic asa (scuze de limbajul mai de ghips) ca asa am patit cand am vrut sa il inlocuiesc cu alt bc, acelasi model si asta se face numai la vw daca am inteles eu bine, sau?

Merci de raspuns

post-77206-1288186249_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau gasesti vre-un coleg de prin zona care are un vagcommander sau vag tacho si iti afla codul pin

pret asta va intelegeti voi

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau gasesti vre-un coleg de prin zona care are un vagcommander sau vag tacho si iti afla codul pin

pret asta va intelegeti voi

toate cele bune

Salut, cred ca mesajul postat de catre tine a fost trunchiat, sau? Mai posteaza-l odata, te rog, ca nu am prins inceputul. Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

harutzzi ce ai tu de facut : sa cauti la dezmembrari, pe internet, sau unde ai tu noroc sa gasesti un IC cu codul 1J0 919...pentru benzina in cazul tau ,si o maneta BC cu comanda stergator haion pentru hatchback/variant cod 4B0 953 503 H si incepi sa le montezi .Cauti un tester prin zona la tine (nu trebuie sa te duci la reprezentanta) si faci adaptarea cheilor tinand cont de IMMO . O sa mai trebuiasca un senzor de lichid spalare parbriz si senzor temperatura exterioara asta daca nu ai climatronic la masina, sar putea si alte cipuri de chei(daca IC este IMMO3). Sa mai discutat despre asta aici http://vwforum.ro/index.php?showtopic=5645 si inca un topic cu toti pasii care trebuie parcursi http://vwforum.ro/index.php?showtopic=60232 citestel de la inceput pana la sfarsit .Bafta

Modificat de golf sdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!Sunt nou pe golf,stie cineva ce inseamna ,si ce pot face la semnalul ,,Abgaswarnleuchte"? Multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Roaga si tu pe cineva care are Vag-Com din Craiova sa-ti schimbe limba C.B. in engleza.La o simpla traducere cu Google zice "Evacuare avertizare lumina".Vezi ca sunt colegi care au in Craiova Vag-Com.Lista aici:

Modificat de max4ever
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este martorul de sonda lambda,posibil sa ai catalizator infundat sau nu mai functioneaza sonda, trebuie schimbata. Schimba-l ca influenteaza amestecul de carburant ,o sa ai amestec prea bogat.Mai intai apelezi la un tester sa iti stearga eroarea si daca tot persista sti ce ai de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns!Si rapid,asa da colegi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gaseste pe cineva cu VagCom si iti poate face ceva teste, sa vezi cum stai cu lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin la problema afisajului MFA (in partea de sus) unde ar trebui sa afiseze frecventa radioului.Am gasit pe alt forum citeva explicatii si o poza, dar in poza nu se vad pinii mufei verzi, mai exact nu se vad legaturile la mufa ce vine legata la radio. Mentionez ca radioul este OEM al masinii, BETA.Daca ma poate lumina cineva, il rog sa o faca.post-25831-0-14640400-1292324799_thumb.j Atasez si poza si textul extras din forum.

2k2 model, Golf/Jetta(Bora) - euro(probably same for US)

32 pin connector, blue: MFD NAVI connections in BOLD

1 - terminal 15 positive

2 - warning lamp for turn signal, right

3 - ouptut signal 1 from speedo AKA, speed signal(needed for NAVI install)

4 - warning lamp for trailer towing

5 - fuel gauge

6 - airbag

7 - terminal 31, sender earth

8 - coolant temp gauge

9 - terminal 31, earth

10 - oil pressure switch

11 - vacant

12 - warning lamp for alternator, terminal 61

13 - backrest lock warning lamp (certain countries only)

14 - warning lamp for rear fog light

15 - vacant

16 - open tailgate/boot lid warning lamp (CCO)

17 - warning lamp for main beam, terminal 56a

18 - warning lamp for turn signal. left

19 - ABS

20 - dash panel insert illumination, terminal 58b (needed for NAVI install)

21 - signal for driver's door open

22 - coolant shortage indicator

23 - terminal 30, positive

24 - terminal 31, earth

25 - self diagnosis/K-wire (needed for NAVI install)

26 - parking light right, signal for "lights on" warning buzzer

27 - parking light left, signal for "lights on" warning buzzer

28 - input signal to electronic speedo

29 - warning lamp for brake system

30 - S-contact (needed for Navi install)

31 - Seat-belt warning system

32 - vacant

green one will follow shortly...

2k2 model, Golf/Jetta (Bora) - euro:

32-pin, green:

1 - vacant

2 - reading coil for immo 1

3 - warning lamp for side lights

4 - data bus (CAN), screening for input signals

5 - W-wire

6 - washer fluid shortage

7 - brake pad wear

8 - vacant (CAN + High) connect to T23/9 of the ccm**pre 2002, Immo II cars only.

9 - vacant (CAN - Low) connect to T23/6 of the ccm** pre 2002, Immo II cars only.

10 - vacant

11 - signal for vehicle stationary

12 - aircon system cut-off

13 - warning lamp for hand brake

14 - warning lamp for ASR/ESP

15 - vacant

16 - vacant

17 - reading coil for immo 2

18 - oil temp & level warning signals

19 - data bus (CAN), high input signal

20 - data bus (CAN), low input signal

21 - vacant

22 - bonnet switch input signal (connect to T15/5 of the CCM)

23 - MFI call up button, top

24 - MFI call up button, bottom

25 - MFI memory switch - reset

26 - ambient temp input signal

27 - data bus (CAN), high output signal

28 - data bus (CAN), low output signal

29 - vacant

30 - clock**

31 - data**

32 - enable**

**used for 3LB FIS to Navi Unit D only

20-pin, red:

1 - vacant

2 - vacant

3 - vacant

4 - vacant

5 - telematic shield earth

6 - vacant

7 - vacant

8 - vacant

9 - vacant

10 - vacant

11 - vacant

12 - radio/navigation - clock

13 - radio/navigation - data

14 - vacant

15 - radio/navigation - enable

16 - vacant

17 - vacant

18 - vacant

19 - vacant

20 - vacant

Hope it helps. (garrett & anybody installing MFA or NAV system).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna, o simpla intrebare am pentru cei ce ma pot ajuta si anume am display mare pe coputerul de bord, masina am cumparat-o cu navi si in partea de sus afisa frecventa radio-ului sau track-ul de CD. Am demontat navi-ul respectiv si bineinteles ca acea parte de afisaj e inutila in sensul ca apar doar mesajele de warning. Intrebarea mea este daca se poate seta ca acel mesaj sa ramana afisat permanent (de ex bitte tanken), nu cum e acum ca se stinge dupa cateva secunde si neavand alti martori nu mai am acea informatie pana nu repun contactul.

PS: Stiu ca e off topic dar daca intereseaza pe cinva Navi-ul MCD blaupunkt sa ma contactati va rog. Multumesc si scuze!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pt a nu mai deschide alt topic si in speranta de a nu deranja pe nimeni imi postez si eu aici problema: Cand pun contactul sau la actionarea unor comenzi se aprind toti martorii incercuiti cu rosu, toate bune si frumoase pana cand scot borna de la baterie, o pun la loc, pun contactul si DOAR DUPA CE SCOT BORNA se mai aprind cei 2 martori incercuiri cu albastru dar pentru o secunda. Intrebarea mea este dc nu se aprind la fel ca ceilalti daca tot exista de fiecare data? Functioneaza oare daca se aprind numai atunci? Mai sunt si altii dar care nu se aprind deloc? Cum pot sa-mi dau seama fara sa scot ceasurile si sa vad daca au led?

post-46613-0-07237900-1297639108_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia cu albastru se aprind doar in caz de defect stiu eu

ceilalti cu rosu asa trebuie sa se aprinda la punerea contactului si se sting in cateva secunde

iar unii in ei trebuie activati sa functioneze, asta doar in cazul in care ai modulele respective pe masina

de ex martorul 20, pentru nivel spalator parbriz

toate cele bune

Modificat de joky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum pot sa-mi dau seama fara sa scot ceasurile si sa vad daca au led?

Vb cu cei care au VagCom sau fac diagnoze, si iti pot face un test, pe cluster. Astfel, verifici majoritatea martorilor din bord. Pe contact, trebuie sa se aprinda ai alea incercuite cu albastru si se sting, pana porneste masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nelutu_s@yahoo.com

Buna ziua, o intrebare pentru cei care au display mare pe coputerul de bord, sau pentru cei care stiu.

La masina din semnatura in momentul cand pun contactul nu imi apare nimic care sa imi indice nivelul uleiului sau iconita respectiva(nu se aprinde nici un indicator referitor la ulei, niciodata), intrebarea este de unde stiu ca nivelul uleiului este tot timpul in regula, se aprinde doar cand sunt probleme? sau nu functioneaza ceva ? si astfel nu imi indica uleiul? la bc cu display mic am vazut ca se aprinde acel martor de ulei dar in cazul meu nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt a nu mai deschide alt topic si in speranta de a nu deranja pe nimeni imi postez si eu aici problema: Cand pun contactul sau la actionarea unor comenzi se aprind toti martorii incercuiti cu rosu, toate bune si frumoase pana cand scot borna de la baterie, o pun la loc, pun contactul si DOAR DUPA CE SCOT BORNA se mai aprind cei 2 martori incercuiri cu albastru dar pentru o secunda. Intrebarea mea este dc nu se aprind la fel ca ceilalti daca tot exista de fiecare data? Functioneaza oare daca se aprind numai atunci? Mai sunt si altii dar care nu se aprind deloc? Cum pot sa-mi dau seama fara sa scot ceasurile si sa vad daca au led?

Ai esp pe masina? DAca nu ai, de ce vrei sa se aprinda ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am esp cred (nu am butonul) :blink: Dar dc se aprind numai dupa ce scot o borna de la baterie? Dc doar astia cei 2 si nu se mai aprind si altii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CA asa interpreteaza IC o cadere de curent, la prima initializare ii aprinde pe toti. Cu toate ca cel de motor ar trebui sa se aprinda de fiecare data cand pui contactul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, si atunci sa fie manarit cel de la motor? Ca eu cand am scanat masina imi dadea senzorul g2/g62 asta, deci trebuie sa stea aprins martorul nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, si eu am scris mai sus, pentru computer de bord plus (afisaj mare) nu mai sunt nici un fel de martori de tip LED de avertizare (galbeni si rosii), de ex motorina, temperatura apa, placute frane, etc. Cand exista stimuli de la acesti senzori se afiseaza mesaj text si iconita grafica in spatiul de sus al display-ului, care dupa cateva secunde dispare la cele de warning gen motorina. Asta doresc sa aflu si eu daca se poate porgrama sa ramana aprins acel mesaj cu pictograma. Singurul lucru ce-l pot face eu de ex e sa intru in meniu si sa merg la car status unde le tine minte si le afiseaza daca selectezi acea optiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, si atunci sa fie manarit cel de la motor? Ca eu cand am scanat masina imi dadea senzorul g2/g62 asta, deci trebuie sa stea aprins martorul nu?

pt senzorul g2/g62 defect nu se aprinde niciun martor... apare la scanare si atat

nu ai ESP, daca ai avea ar trebui sa se aprinda de fiecare data cand pui contactul

cand scoti/pui borna, clusterul aprinde toti martorii pentru initializare, toate clusterele se fac dupa aceasi schema, deci sigur daca desfaci vei gasi led acolo, e datoria ECU-ului sa aprinda martorii in functie de ce senzori are, cum e scris etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!scuze pt topic nou aici dar in partea cealalta la topicul cu VAG-COM nu am putut posta.Am o problema cu vag-com, am instalat programul VAG-COM REALEASE 409.1 SI AM INTERFATA OBD II(de culoare albastra) toate bune si frumoase pana cand dau sa scanez, apoi imi apare ceva cu autor ca trebuie sa ma inregistrez ceva de genu..ma poate ajuta cineva?mantionez ca interfata o am de la un prieten cu tot cd(de ala mic).Multam mult!!!SCUZE INCA ODATA PT TOPIC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am o problema cu vag-com, am instalat programul VAG-COM REALEASE 409.1 SI AM INTERFATA OBD II(de culoare albastra) toate bune si frumoase pana cand dau sa scanez, apoi imi apare ceva cu autor ca trebuie sa ma inregistrez ceva de genu..ma poate ajuta cineva?mantionez ca interfata o am de la un prieten cu tot cd(de ala mic).Am mai scos de pe net si VAG COM 311.2 si la fel imi spune.Ma poate ajuta cineva ca toata ziua am stat pe net si nu am gasit nimic cursing.gif . Multam mult!!! worthy.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

salutare, g4 meu are buton ESP(contact ON permanent) si la pompa de frana are mufa aceea cu conectori.Intrebare: de ce cand pun contactul nu se aprinde martorul in bord . multumesc si astept sugestile voastre.

Modificat de rac24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut. am si eu o intrebare la un golf 4 2003, 1.9 tdi 101cp, cum se reseteaza indicatorul care afiseza consumul, am aproape o luna si ceva de cand am luat masina, si indicatorul e blocat la 8.2/100km, se poate reseta intrun fel sa vad exact cat consuma masina? e cam imposibil timp de o luna si ceva sa nu se modifice acel indicator, cred ca este blocat la 8.2/100km sau poate nu ma pricep eu sa umblu ca sa vad exact cat consuma. Un sfat unde as putea intra sau reseta(daca e nevoie) acest indicator (cateva poze ar fi super).

Mersi

Modificat de biggy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!