Jump to content

Probleme Sharan


cristy40
 Share

Postare recomandată

la un sharan din 2001 motor AUYam schimbat axul cu came si tachetii, fiind uzati, dar dupa ce am montat totul la loc, pana ce ajunge turatia la 2000rpm motorul nu trage deloc, dupa ce trece de 2000rpm merge de mananca asfaltul dar daca reduci putin viteza si scade sub 2000rpm la accelerare cu pedala la 100% apasare in loc sa creasca turatia ea scade pana se opreste motorul daca nu schimbi treapta de viteza...un mic ajutor din partea unui coleg [care a patit asa ceva] ar fi de mare ajutor, o parere ceva :banghead: [precizez ca am schimbat turbina cu una noua, debitmetru, reglat injectoarele dupa manual, nu stocheaza nici o eroare in calculator la diagnoza, cantitatea injectata este in parametri si punerea la punct este tot in parametri este pusa cu cale de distributie , schimbat filtru de motorina si de aer , masurat vacuum in setare de baza si este in parametri] cam acestea au fost facute si tot nu tragepe plaja de turatie de la relantiu pana la 2000rpm. :( :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si inainte tragea altfel ? Te intreb pentru ca orium... sa nu te astepti sa traga la fel sub 2000 ture ca si peste 2000 pentru ca e diesel. In plus nu e deloc recomandat sa-i dai talpa sub 2000 de ture.

Modificat de MariusAP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, inainte tragea bine...tot eu i-am schimbat distributia si daca nu tragea venea omul inapoi si spunea, ca este unul pretentios cand este vorba de masina, circula foarte mult si este foarte enervanta chestia cu schimbarea treptei de viteza de cate ori scade sub 2000rpm......cand pleci de pe loc in panta trebuie sa o tii din ambreiaj sa se tureze ca altfel nu poti pleca de pe loc ca opresti motorul. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi furtunul care intra in turbina sa etanseze (cel de admisie aer ) la fel pateam si eo pana sa ma prind ce se intampla pana la 2000 mort in baie peste manca nori ,ideea ca la a mea era un inel de cuciuc care nu mai etansa !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa bagi mana pana la acruator si vezi daca este tras la maxim, da-mi un tel sa-ti spun ce sa mai verifici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

furtunul de la admisia de aer in turbina l-am verificat prima oara si este ok ,am mai schimbat si electrovalva de la turbo[cea care comanda actuatorul] si tot asa merge masina.......s-a mai imbunatatit un pic, acum trage la 1700rpm :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!