Jump to content

Despre Passat B5(b5.5) 2.5 V6


KMZ
 Share

Postare recomandată

are cineva aceasta motorizare pe acest model .. poate sa imi spuna in primu rand cate kg are ? si cam ce consum are?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ascuns posturile irelevante. Va rog sa postati doar cei ce au astfel de motorizare, sau topicul va fi inchis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum acum sunt pieton dupa cedarea vechiului b5, mi-a facut cu ochiul un alt Passat b5 Variant.

De fapt acesta a fost si motivul pentru care am vandut berlina.

Masina pe care am pus ochiul si am facut rezervare (se va aduce din Germania in cateva zile, sper eu, daca totul ramane ok)

Passat Variant 2.5 TDI 150 cp

- cutie Tiptronic

- BC Mare

- jante 17"

- echipare Highline(piele, oglinzi heliomate, electrocrum,cotiera,torpedou refrigerare,scaune incalzite, Asr, tempomat,climatronic,scaune electrice,navigatie)

Minusuri

- masina din 2000

- nu are trapa

- taxa prima inmatriculare destul de maricica ( aprox. 1200 euro)

- Masina are 260.000 km reali, cu carte service verificata la vw

Intrucat am fost posesor de passat b5, stiu bubele generale, dar am nevoie de ceva sfaturi:

- cat consuma un 2.5 V6 TDI (Bucuresti si extraurban). La cel vechi 1.6 Benzina aveam cam 10 oras si 6 afara. La 2.5TDI in carte este dat 9.9 oras si 5.4 extra.

- fiabilitate motor 2.5

- fiabilitate cutie Tiptronic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu un Passat 2.5 V6 TDI 4MOTION berlina in oras ia cam 11% si in afara cam 6%,

fiabilitate motor nu am nimic de reprosat,

de cutie nu stiu nimic, eu am cutie manuala de 6 trepte nu am avut nici un fel de probleme.

Masina dupa cum descrii tu este super :banghead: , da 260.000 km se pare cam mult :rolleyes: . Sa ma contrazica cineva daca gresesc :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 in oras cu 2,5TDI si 4 motion? :)

Mie cu 1,9TDI + Tiptronic imi face in bucuresti cu trafic normal (nu cum e zilele astea f. lejer) cam 12, iarna 13 asa mi-a facut dintotdeaua..

Probabil 2,5TDI + Tiptronic o sa-ti faca 13-14 in trafic stil bucuresti...

Kilometrajul acela de 260 mii km nu m-ar deranja deloc, mai mult ma deranjeaza vechimea din 2000...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am de ce sa mint pe nimeni, calculat de mine in oras cam asa face 11 maxim 12 mers normal, schimbat la 2500 RPM

Modificat de Romario
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vechimea nu ma deranjeaza.. decat sa iau una din 2002 -> cu peste 300.000 reali, mai bine asta. Una cu kilometri putini si an bun costa.

La Passat B5 1.6, in carte era dat un consum de 11,4 urban si 6 extran, cu media de 8.

Consumul real la un mers usor: maxim 10 in bucuresti cam 6 afara (cu 5,2 minim, la fix 90h/h, pe o distanta de 600km) si o medie de 7.5

Daca mergi ok cu masina fara franari bruste, fara wot, lin... consumurile din carte le poti atinge fara probleme.

Nota: nu ma deranjeaza consumul de oras, doar vroiam sa stiu. Pentru oras am un Ford Fiesta 1.4TDCi de la munca pentru chinuiala in trafic, cu care nici batut nu trec de 6 in Bucuresti.

Modificat de ili2k2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate am citit pe forum 2.5 TDI-ul incepe sa aiba niste pb dupa 200k de km !

cat despre consum ... varul meu are pe A6-le lui din 2000 un 2.5 TDI V6 si vrea sa scape de el de un an si ceva dar nu reuseste nici cum :(

l-am intrebat eu de ce il vinde ? mi-a spus ca nu mai biruie cu el fiindca il rupe la consum ( cu masina el umbla doar in oras)

sunt de acord cu Executron in oras un 2.5 nu scade sub 13-14 !

passatu meu imi ia 10-11 :)

Modificat de THE ROCK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

2.5 tdi tiptronic tractiune fata cu chip la 180 cp

in oras cu clima 15-16% fara 13-14

in afara daca merg pana in 120 6-6.5 daca merg grabit adica si alt stil de condus se poate duce si pana in 9%

Modificat de moby007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Probabil depinde consumul de la masina la masina dar mie de 2 ani nu a mi a luat 15-16(pana in 13) si intradevar in afara la 120-130 6-6.6 iar la 140-150 7.2-7.8. Cutia ta fiind automata mai pui 1 litru peste valorile astea. Ceva mai costisitoare o sa fie distributia care am schimbat o saptaman trecuta si ma costat24 de milioane

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am 2.5 TDI 4 motion de 180 de cai .. manuala cu 6 trepte... masina are km originali.. 90 000... in oras.. mers relax... 8-9-10 in functie de trafic... si de cat de "relaxat" merg... extern.. Brasov Bucuresti.. media de 6,4 ... mers normal.. in limitele de viteza ... 70-80 prin Predeal Azuga Busteni.. etc.. 120 Ploiesti... etc... mi se pare rezonabil avand in vedere ca vad pe forum baieti cu 1.9 TDI care consuma mai mult ca a mea... so.. overall.. multumit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in traficul din bucuresti mers strict oras calculatorul de bord imi arata maxim 12% iar pe autostrada bucuresti pitesti consum 9.9 mers 200-220 constant, este vorba de un 2.5 v6 180cp 4motion 6 trepte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o senzatie frumoasa sa mergi cu un "monstrulet"sub capota cum ar fi 2,5TDI.Ii invidiez pe cei care au motoare de 2,5 pe masini,dar acum sa incepem sa fim cat de cat realisti!Un motor mare aduce dupa sine si costuri mai mari,cum ar fi:intrtinerea lui,consum mai mare,asigurari mai mari,taxe si impozite mai mari,etc.Sa nu mai vorbim de motoarele de 2,5TDI care au fost facute inainte de anul 2003 care aveau probleme cu axele cu came si tachetii.Acestea cedau in jurul a 200.000km,iar in unele cazuri trebuiau inlocuite chuloasele din cauza uzurii excesive.Mai multa lume se mai plange si de pompele de injectie!Sa ne gandim un pic si la viitor,ca mai avem un pic si ne pun astia camere fixe si in parcari,ca sa nu mai depasim viteza legala.Problema este ca degeaba ai motor puternic,daca nu ai unde sa-l exploatezi.Parerea mea,este ca mai bine un motor de 1,9TDI de 130cp care sa-l duci prin resoftare la 160 cp,asta daca vrei putere si atunci o sa ai acelasi "continut" dar intr-un "ambalaj" mai mic.Eu unul am 1,9 TDI de 101cp si ma declar multumit!Am consum de scooter si taxe mai mici.Imi cer scuze pentru un post asa de lung!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Io nu pot sa inteleg cum V6 2.5 TDI consuma 11% in Bucuresti...

O fi el motorina si o consuma mai putin...

Dar al meu, Passat 2002 B5.5 1.8T, deci benzina, consuma 11-12 in cel mai fericit caz... cand ma comport extrem de frumos cu el (schimbat la 2000 rpm, adica nici nu apuca sa intre turbina)...

Mers normal consuma 14... deci ma depaseste cum un V6 consuma mai putin ca un 1.8...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut sunt interesat sa cumpar un passat cu aceasta motorizare, poate chiar pe al colegului cata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Diferente sunt intre 1,9 si 2,5 dar nu foarte mari!Distributia este un pic mai scumpa,ulei intra 5,4l(la 1,9 intra 4l),bratele sunt aceleasi ca nr ca si la 1,9(exceptie face cea cu 4motion,care are suspensie multi-link si pe spate,dar si la 1,9 4 motion este la fel) iar cu resoftarea care da cai mai multi am mai citit pe forum ca se poate.Singurele probleme ar fi ca se mai plange lumea de pompele de injectie,de axele cu came si de tacheti.Problema cu axele cu came si tachetii am inteles ca au rezolvat-o abia prin 2003,cand au introdus alt tip de axe.Decizia iti apartine in totalitate!Tot ce am scris mai sus,ia-le ca pe un punct de reper si nu ca pe niste sfaturi rau intentionate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc,

deci sa inteleg ca una din 2004 ar trebui sa aiba rezolvata problema cu axele?

oricum sunt interesat de una din 2004,2005.

in rest problemele care ar putea aparea ar trebui sa fie ca la un passat 1,9?

asta ar fi bine ca probleme cu a mea nu am avut.

am un zgomot acum dar tre sa postez in alta parte:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O recomandare este ca daca vrei sa o iti iei cu tiptronic in primul rand ar fi bine sa o iei de la o persoana de incredere si cum ai luat-o sa mergi sa ii schimbi uleiul la cutie,este foarte important, pentru ca multi in Romania nu stiu ca la cutiile automate este recomandat sa fie schimbat uleiul,filtrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da stiu multumesc.

pe asta care o am acum o am tot tiptronic si am patit sa mi pice cutia la o saptamana dupa ce am cumparat masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
eugen diaconu

eu am b5,5, 2005, 2,5 tractiune fata tiptronic. 163 cp. consum in oras 11, maxim 12...in afara 6.5, 7 mers normal. mi se pare un consum foarte bun. v6 este un motor mult mai bine echilibrat...iar cuplul maxim il are undeva la 1500 ture...ceea c mi s pare super...am masina de putin timp, 2, 3 luni...si deocamdata sunt foarte multumit. ps : nu mi-as mai lua masina cu cutie manuala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
V6 TDI 4Motion

Consum mediu in jur de 8% adica vreo 12 in Bucuresti si 6 afara , oricum nu ma intereseaza. Iti iei v6 tdi daca esti un cunoscator care apreciaza diferenta fata de un 1.9. Motorul a fost initial montat pe a6 si a8 (varianta de 150CP) de prin 1997 si este mult mai rafinat decat cel in 4 cilindri. Merge numai cu Castrol SLX LL3 si nu consuma aproape deloc intre schimburi. Nu recomand chiptuning, motorul are destula putere asa cum vine de la mama lui. Deocamdata sunt multumit de motor, cred ca urmatoarea masina tot un v6 tdi o sa aiba (audi sau touareg).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de ce scrie la profil 180 cp :P . Nice engine. Crezi ca altii nu ar vrea. Toti ofticatii cu 1.9 si 100 sau 130 cp ce isi tuneaza motoarele ar vrea :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V6 TDI 4Motion

Pai in profil scrie 180 pentru ca atatia are din fabrica. Motorul are codul BDH si este 4motion. Varianta cu tractiune fata are doar 163 CP iar 150CP aveau variantele mai vechi montate pana prin 2002. Eu am cutie manuala pe masina si cateodata mi-as dori o automata pentru ca ambreiajul este foarte tare si e greu sa schimbi vitezele fara sa smuceasca. Ramane de vazut cat o sa tina volant si discul de ambreiaj pentru ca masina are deja 130000 km.

Cat despre ofticati, numai de bine :icon_cheesygrin: . Ii las sa isi forjeze masinile poate intra in vreun pom sa se potoleasca de tot. Sunt de parere ca daca iti iei o masina care iti place foarte mult ai grija de ea, nu o forjezi si o distrugi prin gropile patriei doar ca sa ajungi cu 1 minut mai repede la destinatie.

PS: M-am uitat acum in Etka si pana in 2002(inclusiv) apare doar un cod la motor: AKN(150 CP) care banuiesc ca era modelul care avea probleme la axele cu came.

Dupa 2003 apar mai multe coduri :BDH, BDG si BAU si au alte coduri pentru chiulase si axele cu came deci astea ar fi motoarele la care s-au remediat problemele la ungerea axelor cu came.

Modificat de V6 TDI 4Motion
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(PS: M-am uitat acum in Etka si pana in 2002(inclusiv) apare doar un cod la motor: AKN(150 CP) care banuiesc ca era modelul care avea probleme la axele cu came. )

Ai uitat de motorul AFB,(150 CP) :))

Modificat de Troy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Domnilor dupa 6 luni cu o medie de 1600 km lunar din care peste 1000 parcursi urban in Timisoara, concluzia mea este cam urmatoarea:

9.8 consum mediu pe hartie si 10.2 consumul mediu dat de bord.

Am notat toate alimentarile si cam acolo sunt valorile. In general mai mult de 12.5 in oras nu am si in mod normal sta cam pa la 11.5 BC-ul.

Pe exterior pe tempomat la 100 la ora e undeva la 5.6. Mi s-a parut destul de interesant faptul ca daca sari la 120 ajunge undeva la 7 consumul poate chiar 7.5 ceea ce mi se pare mult, dar daca mai cresti chiar pana la 140 consumul cam tot acolo ramane.

AKN de 150 de cai remapat la 170.

Modificat de Adidc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!