Jump to content

Probleme Arl ?


TeKa
 Share

Postare recomandată

Salut! Nu stiu daca este o problema sau pur si simplu asa e motorizarea, ARL`ul meu (bora150cp) are un lag destul de mare pana isi ia forta,de exemplu daca apas pedala in blana la 2000 de ture,urca usurel pana pe la 2500,d-abia atunci atingand cuplul maxim. Asta ar fi primul lucru care mi se pare destul de suspect.Am mai avut un ASZ inainte si nicidecum nu facea asa.Iar al doilea lucru ce ma enerveaza la culme este faptul ca dupa 3200 de ture isi pierde din putere(cam 20% din puterea ei estimez eu) urcand constant pana la 4000. Am facut log cu vag-com iar turbina,debitmetrul si injectoarele au iesit perfect.De la ce poate fi?! Rog pe cineva care are ARL sa posteze si sa-mi spuna si mie daca este normal ce se intampla.Va multumesc!

Modificat de TeKa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrele (motorina,aer) cand le-ai schimbat ultima data?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai are 3000 pana la revizie! Am scos azi filtrul de aer si l-am curatat. E ok filtrul, e ca nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am ajuns acasa si am observat ceva foarte interesant.Temperatura afara e de 24 de grade si spre uimirea mea masina a tras in seara asta foarte bine,nu mai avea nici lagul mare...si nici nu mai agatza asa grav la 3000 de ture,parca era alta masina.Sa fie oare caldura un factor asa de mare in functionarea motorului in parametrii normali?Din cauza caldurii sa mi se intample mie chestiile astea?Voua vi s-a mai intamplat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am simtit diferente la tras cand a fost f. cald comparativ cu zile in care a fost racoare. In mare parte ar fi normal cand este f. cald afara. Nu stiu ce sa zic. Tine-ne la curent.

Modificat de .:bamse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E oarecum normal sa se comporte asa, Fuscobal se plangea de acelasi lucru cand e foarte cald afara.

Cand e foarte cald aerul se dilata si volumul de aer care intra prin filtrul de aer e mai redus. Cel putin asa imi explic eu fenomenul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ASZ-ul pe timpul asta tragea puternic un ARL nu trebuie sa aiba probleme. Pentru ca ARL are FMIC cu toata presiunea suplimentara temperatura pe admisie este mai mica la aceeasi temperatura exterioara. Daca ai avea un Vag-Com ai putea sa faci un log la IAT in treapta a-5-a de la 2000 la 4500 rpm blana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alextz, ii fac eu logul. Pe ce grupuri? Tot pe 3, 11 si 10? Apropo, treapta a 5 sau a 6?

Modificat de Beşcu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca e suficienta treapta a 3a, la a 5a si 4500rpm o sa fie cam mare viteza :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E oarecum normal sa se comporte asa, Fuscobal se plangea de acelasi lucru cand e foarte cald afara.

Cand e foarte cald aerul se dilata si volumul de aer care intra prin filtrul de aer e mai redus. Cel putin asa imi explic eu fenomenul.

e cat de cat normal. dar fuscobal are cateva modificari destul de importante, si nu are FMIC. ARL are FMIC,..si destul de mare. fuscobal are si un filtru de aer urias. si cu heatshield catre motor..dar de la exterior trage aer cald.

acum, chestia e sesizabila si de o mare finete. orice masina turbo trage mai slab cand e cald. dar cat de slab ? si la mine se simte ca e mai fara vlaga cand e foarte cald..dar nu e asa mare diferenta incat sa imi fac griji.

dar nu cred ca doar caldura sa fie efectul urcarii prea line pana la 2500 si dupa 3200 sa piarda asa mult.

sa inteleg ca si in ziua cu caldura si seara tot aceeais motorina aveai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Log in treapta a 3-a s-a facut! Am pus si debitmetrul de la masina mea care este tot de ARL si tot asa face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era o diferenta mica,nu imi faceam probleme,insa este o diferenta destul de semnificativa,oricine si-ar da seama.Aseara s-a micsorat si lag-ul si nici nu mai agatza asa mult dupa 3200 (dar tot agatza putin). Am facut un 0-100 aseara si am scos 8.9 secunde cu inca o persoana in masina.Mi se pare destul de slabutz,dar tinand cont ca ziua cred ca scoteam undeva la 10 secunde si ceva,e diferenta mare :-|

Cu ASZ-ul nu am avut niciodata problema asta,nici la 40 de grade ;)

Da Bogdan,aceeasi motorina.

Sa fie oare intercoolerul de vina? cum pot sa aflu? exista vreo posibilitate sa-l scanez? sau tre' sa dau bara jos sa ma uit? :-|

Modificat de TeKa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am citit pe undeva pe forum ca ar fi 2 senzori la IC. Nu bag mana in foc dar asa tin minte ca am citit. Daca ar exista acei senzori ce rol ar avea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca seara a tras bine si la pranz nu....e probabil sa fie heatsoak. E evident la mine sa am heatsoak cu SMIC de fabrica + chip dar la tine cu FMIC + tubulatura mai mare decat la ASZ sa nu-mi zici ca ai heatsoak asa de rapid.

Fa un log in care sa se vada doar temperatura de admisie + turatie + viteza, pentru ca nu ma intereseaza in treapta 3(load mic) ci in treapta 4-5. Imi dau seama ca poate nu ai unde sa-i dai un 100-200km/h (si nici nu te indemn la asa ceva) dar ca temperatura pe admisie sa creasca puternic trebuie sa ai un load mare.

Daca nu ma incurc unul este MAP (Manifold Air Pressure) si celalalte de temperatura a aerului.

LE:Da G71 si G72. Ai si o schema. 15 pe schema.

post-2597-1214825532_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, ii fac eu log-ul. Dar spune-mi te rog pe ce grup sa il fac...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ti-am spus de ce e nevoie. Sincer nu stiu ce grup este. Adica pui pur si simplu intake temperature, rpm si km/h si daca se poate temperatura ambianta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Problema se pare ca a fost din soft....Masina dupa remapare are ~190cp si 420nm si numai face nicio figura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!