Jump to content

Martorul Check Engine Aprins


cj.silviu
 Share

Postare recomandată

eu merg cu check engine aprins de un an , imi da eroarea "amestec sarac" cu benzina alto 101 , mecanicul a zis ca nu e chiar asa de grav , cand o sa imi creasca consumul atunci trebuie schimbata sonda lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cry3ty

    11

  • Carmina

    10

  • BLiTZ

    7

  • cj.silviu

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut tuturor!

Ca toti de pe acest topic am si eu aprins check engine aprins in bord, mentionez ca de curand am schimbat EGR-ul pentru acolo era defectul numai ca dupa schimbare, sters eroare dupa 10-20 km aproximativ s-a aprins din nou si nu inteleg de ce? Mentionez ca alta eroare nu am. Multumesc si o zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa detaliezi ce eroare apare la diagnoza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codul erorii nu il stiu dar din cate imi aduc aminte din ceea ce mi-a zis mecanicul ca insufficient flow sau ceva de genul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot la egr ceva. Vacuum ai suficient ?

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu sa-ti spun, dar nu inteleg de ce da aceeasi eroare ca inainte daca am chimbat egr-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil pentru ca nu era problema de la EGR.... ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana sa schimb egr-ul am fost la mai multe service-uri care mi-au zis ca am aceeasi problema si ca trebuie schimbat plus ca am incercat si curatarea acestuia dar nu m-a ajutat prea mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Siguranta 7 ai verificat-o?

Conexiunea la EGR? Conexiunea pana la EGR?

Eu cred ca EGR original de pe masina, este functional. L-au inlocuit degeaba.

Verifica ce iti spun: pinul 1 la + bateriei,  pinul 5 la -

Daca tija culiseaza sus/jos, poti sa mergi la mecanicii aia si...sa nu zic ce.... :winter:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat si ceea ce mi-ai zis dar sunt ok. Pentru ca nu sunt cunascator al modului de functionare al EGR-ului o sa te rog sa-mi spui care tija trebuie sa se miste? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand aveam becul de la electronica motor aprins, si pe test dadea eroare de Egr, toti mi-au recomandat sa schimb EGR-ul, desi a mai fost inlocuit inainte. Am mers la reprezentanta (cunosteam pe cineva acolo) si au curatat Egr si clapeta si tot aparea eroarea. Dupa mai multe testari, problema s-a dovedit a fi murdarie depusa pe conducta dintre Egr si clapeta. Daca imi amintesc bine, e un pic de lucru sa ajungi la ea, insa e mult mai ieftin decat sa tot schimbi piese fara a rezolva cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc sa curat conducta. Ai curatat-o tu sau la reprezentanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor..am si eu aceasta problema cu martorul check engine problema este ca de cate ori apare este din cauza benzinei..1 data am fost cu ea la diagnoza sa vad din ce cauza este,nu avea nimik...acum mi-am achizitionat un vcds after market(neoriginal),functioneaza, cum pot elimina aceea eroare cu vcds unde trebuie sa intru si cum sa procedez,cine stie va rog daca se poate sa-mi detaliati..multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe prima ,,pagina" a programului in stanga sus, ai Select, dai click...dupa ce se deschide urmatoarea pagina, tot in stanga, ai 01 Engine, dai click pe Engine, se va deschide un tabel, si selectezi in partea de jos a tabelului, Fault Codes-02, dupa ce a citit eroarea, click Clear Codes-05. Dupa ce a sters eroarea, click Done Go Back.

A sterge eroarea Pancule, nu inseamna ca ai rezolvat si problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe prima ,,pagina" a programului in stanga sus, ai Select, dai click...dupa ce se deschide urmatoarea pagina, tot in stanga, ai 01 Engine, dai click pe Engine, se va deschide un tabel, si selectezi in partea de jos a tabelului, Fault Codes-02, dupa ce a citit eroarea, click Clear Codes-05. Dupa ce a sters eroarea, click Done Go Back.

A sterge eroarea Pancule, nu inseamna ca ai rezolvat si problema.

sarut ,mana..nu am nimic ineregula...masina merge brici..la diagnoza nu mi-a aparut nimic,am achizitionat acel cablu care dvs ma-ti indrumat sa-l iau,sa nu mai platesc mereu de cate ori benzina nu-i convine 50 lei pt diagnoza...asta e a2a oara cand apare  1 data i-am facut diagnoza totul a fost ok..masina merge perfect,nu am nimic ineregula turometrul sta bine,motorul trage..multumesc pt raspuns maine  il voi reseta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

    Si daca scoti borna de la baterie nu se ( sterge eroarea) stinge becul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se sterge am incercat,cand nu aveam acest soft vcds..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei au facut tot...:)) ideea este ca majoritatea curata doar Egr-ul si clapeta nu si traseul dintre ele :((

Succes,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost pana la urma cu masina in reprezentanta sa vad de la ceea tot apare eroare martorului check engine aprins, iar cei de acolo mi-au zis ca EGR defect, chiar daca acesta este nou pentru ca l-am inlocuit pe cel vechi pentru ca au zis ca asta e problema. Acest lucru mi l-au spus dupa ce masina a stat la ei mai bine de 4 ore in care au facut diferite teste: cablajul ok, conducta dintre EGR si capleta ok. E posibil ca EGR-ul cel nou sa fie defect dupa cum spun cei de la reprezentanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil, dar sa scrie frumos in factura ca EGR-ul nu este functional.

Tu mergi cu factura la magazinul de piese de unde ai achizitionat EGR-ul...banii inapoi, sau alt EGR.

Poti sa-l testezi, ti-am spus cum....dar daca cei de la reprezentanta spun ca EGR-ul este defect, nu cred ca mai trebuie sa facem experimente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat este al lucru ca cei de la reprezentanta mi-au zis ca EGR defect dar becul din bord nu se mai aprinde, dar am o alta problema de cand am fost la reprezentanta la ralanti sta mai turat decat inainte, iar cel mai bine se observa ca masina se tureaza atunci cand trebuie sa apresc si apas ambreaiajul cateva secunde se tureaza de "nebuna" si nu inteleg de ce? De la credeti ca ar putea fi aceste simptome?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ralanti sta mai turat motorul ca inainte, fiindca trage aer fals pe undeva: garnitura sub corpul de clapeta, furtunul de la tulumba servo, furtunul care vine de la N80 si intra sub corpul de clapeta in galeria de admisie....etc. Trebuie verificat tot traseul.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cei de la reprezentanta au vericat tot ce tine de clapeta de acceleratie si EGR cat si conductele  sau mai bine zis conducta si concluzia a fost defect EGR, dar surprinzator este ca martorul nu mi se mai aprinde in bord si de asta nu mai inteleg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!