Jump to content

Martorul Check Engine Aprins


cj.silviu
 Share

Postare recomandată

De cateva saptamani martorul din bord ramanea aprins dar dupa ce o acceleram cateva secunde la 4-5000 rpm si o lasam cateva minute in pace se stingea. Acum nu mai merge asa... nu se mai stinge becul orice as face. Ce ar putea sa fie? Mai pot merge cu ea inca vreo 500 km pana la revizie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cry3ty

    11

  • Carmina

    10

  • BLiTZ

    7

  • cj.silviu

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cu ajutorul lui turbocip am facut o scanare si am sters erorile.

1 Fault Found:

16726 - Camshaft Position Sensor (G40): Signal too Low

P0342 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Intrebarea este cum ajung la senzorul acesta? Unde este si cum se demonteaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

astazi mi s-a aprins acel martor in timpul mersului,dupa ce am oprit masina 1 ora si am repornit-o senzorul nu s-a mai aprins.

care ar fi cauza ?

Modificat de BLiTZ
QUOTE aiurea din mesajul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am patit si eu initial, dar dupa cateva saptamani a ramas aprins. Din cate am inteles este vorba despre un senzor. Inca sap sa vad cum se poate ajunge la el.

Modificat de BLiTZ
Nu mai folositi citarea mesajului anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Micro, senzorul de pozitie ax came G40 necesita inlocuire! Este situat pe capacul chiulasei, in partea opusa distributiei (aka spre cutie viteze).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Micro, senzorul de pozitie ax came G40 necesita inlocuire! Este situat pe capacul chiulasei, in partea opusa distributiei (aka spre cutie viteze).

Trebuie demontat ceva pana se ajunge la acel senzor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BLiTZ - daca ai o schema incarc-o aici .... eu nu o am si era bine sa stie si omul exact unde sa se uite .

A inteles zona unde ar trebui sa il gaseasca - dar stii cum e - altceva e cand ai si o foto (schema).

Multumesc anticipat in numele lui Micro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ! Am o fabia 2.0l 115 cp din 2002 tip motor AZL,am avut probleme cu sonda lambda si MAF acum vreun an,la nici un servise nu imi spunea exact ce are,am schimbat prima data sonda lambda nu cu una originala,dupa cod dar alta firma 550 lei,nici o schimbare,intr-un final am schimbat MAF si problemele au disparut,dupa 5-6 luni dupa rezolvarea problemei apare iar sonda lambda,am resetat(am scos bornele de la baterie si am lasat-o asa o jumatate de ora)dar dupa 1 zi 2 apare iar sonda.Precizez ca motorul merge perfect,rotund,nu da in nas,trage perfect,consumul este mic,nu da rateuri,sta perfect la relanti,am folosit si benzina 95 si carrera 100 de la omv si tot apare.CE SA FIE ???? EGR-ul? sau rezistenta din sonda lambda ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Shushu, daca ai posta aici exact defectiunea pe care ai gasit-o stocata in calculatorul de motor ar ajuta foarte mult in diagnosticarea ulterioara. Ma gandesc ca tot o problema de s.lambda dar... e bine sa vedem si defectul ca de obicei ajuta mult. Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Sunt nou posesor al unei fabiute din 2003 motor 1.2 trei pistoane, tin sa va spun ca am cumparat-o de la bucuresti am facut cam 150 km cand surpriza s-a aprins martorul de check engine, vreau sa va spun ca inainte sa o cumpar am testat-o cu vag-com 8 si nici o problema. Am facut o retestare acasa si mi-a dat urmatoarea eroare P0420. Ma poate ajuta cineva in legatura cu codul care ar fi problema??? Ce pot face sunt nelinistit ! ms !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa gasesti pe wiki-rosstech referitor la eroarea ta :

16804/P0420/001056 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

Possible Causes

Leakage in Intake and/or Exhaust System

Catalyst faulty

Oxygen Sensor(s) faulty

Oxygen Sensor(s) Control faulty

Possible Solutions

Check Intake and Exhaust System for Leaks

Check Catalyst

Check Oxygen Sensor(s)

Check Oxygen Sensor(s) Control

Perform Oxygen Sensor(s) Aging Check

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa vroiam sa zic si eu dar pana sa postez s-a postat deja :icon_thumright:

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare la toata lumea .

Ma bucur intr-un fel sa descopar topicul asta fiindca ma chinuie de ceva vreme cele 2 erori si pe mine ca si pe voi .

Am o fabia cumparata de mine din germania acum 2 luni si inca de cand am luat-o am avut cele 2 erori pe bord dar fiindca sant necunoascator intre ale auto. am acceptat explicatia de 2 bani a dealarului .

De cand am venit din germania am scanat erorile de 2 ori , odata la reprezentanat cu VAS (ce mi-au luat 50 de lei si nci nu s-au sinchisit sa-mi dea vre-un diagnostic macar la cele 2 erori) si ultima data la un service cu care lucrez cu VAG ce mi-au gasit 2 coduri (17566, 17961 ambele se leaga de presiunea galeriei de admisie) . Dupa resetare au disparut odata cu alte erori mai vechi neimportante . Dupa 2 zile insa au reaparut .

Exclud carburantul ca, cauza ... am condus cu ea 2000 km in extern cu viteze de maxim 150 si cu benzina buna totusi .

Masina merge foarte bine nu da nici un semn c-ar avea ceva (inafara unor mici scurgeri ce partial le-am rezolvat , mai putin cea de la cutie), in rest motorul este in stare foarte buna vad nu am probleme cu turatia si nu gasesc nimic ciudat la ea nici cand motorul e rce .

Zilele trecute in schimb am avut perioade cand am condus si o ora pana sa-mi reapara cele 2 erori pe bord .

Am mai inteles ca erorile astea se pot lega demulte cauze , insa la scanare spune testul exact ce este de vine .

O sa incerc sa mai merg cu ea odata la test sa vad ce eroare persista acum .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi s-a aprins si mie intr-o seara dupa care a inceput sa nu mai traga motorul. a doua zis am testat-o si s-a dovedit a fi o bobina de inductie

Am schimbat-o la reprezentanta. 250 de lei cu tot cu manopera! OPEN SERVICE IASI

OFF topic => nu recomand pt lucrari de tinichigerie/vopsitorie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

din nou apelez la cunostintele voastre. Acel martor imi da tare mari batai de cap. L-am resetat de 2 ori, dupa care s-a reaprins. Mecanicul care a facut oparatia respectiva a spus ca nu da nicio eroare. Am citit toate discutiile dar vad ca la toate s-a gasit rezolvare. Care sunt opiniile voastre in legatura cu cele prezentate? Spunea un alt forumist ca ar putea fi din cauza uleiului care este peste limita maxima. La mine, atat uleiul cat si antigelul sunt peste limita maxima. Asa mi-au pus baietii din service la care am dus cu masina. Consumabilele au fost schimbate de curand. Consumul nu e mare 5,8-6 in afara. Cam atat, mai multe nu stiu ce sa zic. Doar ca ma enerveaza acel martor aprins.

Ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca e posibil ca sa ramana vre-un martor aprins, dintre cele responsabile cu sistemele masinii nu ma refer la cele de la lumini sau usi... fara sa ramana inregistrat si codul erorii

daca uleiul e peste nivel cred ca se poate sa se aprinda martorul gazelor de evacuare in urma arderii uleiului

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eee nu ! Am gasit si eu aceeasi problema la o Fabie si nu mi-a venit sa cred. Nu se putea stinge martorul. S-a rezolvat cu un test pe sondele lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te cred ca iti vine greu sa crezi dar crede'ma ca asa este. Am alimentat o saptamana si cu benzina de calitate superioara, dar nu s'a stins. Iar, cu sonda lambda nu am probleme (zic eu) deoarece consumul e foarte bun. AM citit ca in cazul unei defectii la acea sonda se simte la consum, si masina e mai "puturoasa". Dar iata ca azi m'am gandit sa verific uleiul si surpriza a fost de partea mea. E cu 0,5 cm peste limita maxima admisa. Partea proasta e ca am mers 1000 de km asa cu el. Maine voi incerca metoda traditionala de scoatere al uleiului. Si ma intrebam daca nu cumva aceasta e problema martorului respectiv. Cineva care aduce masini de dincolo, in special VW si Skoda a spus sa ma obisnuiesc cu martorul respectiv aprins deoarece motoarelor de 1.4 nu le prea place benzina noastra. In fine, eu nu mai stiu ce sa zic. Ramana aprins!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

o bujie nefunctionala si automat o pornire greoaie poate avea ca efect aprinderea martorului check engine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca bujia are si ea o importanta la motor.... banuiesc ca da. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci pe tester eroarea a aparut ca fiind ceva de genul 9575, cred ca am retinut bine, clapeta admisie servomotor, semnal intermitent/scurcircuit sau masa la motor???_

Mentionez ca martorul se stinge dupa doua trei porniri nu se aprinde intotdeauna ci numai atunci cand porneste mai greoi, de aici banuiala cu bujiile de mai sus. Bateria e ok cel putin pe tester dar dupa un drum de 50 de km (cam atat am pana la serviciu). O cadere de tensiune poate genera o eroare de genul celei de mai sus? Intreb deoarece bateria totusi nu este in zilele ei de glorie avand deja vreo 5 ani iar la pornire e posibil sa nu aiba tensiunea care trebuie.

Modificat de ssnyper
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Daca ai ceva probleme cu o bujie, se apnde martorul, dar eroarea e de myssfire pe acel cilindru.

2. Eroarea ta, are probabil legatura cu clapeta de acceleratie - si poate pornii mai greu cand face figuri, eventual sa ai probleme in mers cu acceleratia

3. O baterie pe moarte, poate cauza anumite fenomene nedorite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc si acea clapeta trebuie sa o curat? readaptez ce sa ii fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salutari! Am si eu aceasta problema, de mult, am curatat clapeta de acceleratie, am schimbat filtre, bujii, curatat injectoare cu aditiv, ma rog asta nu stiu cat a ajutat, dar tot mi se aprinde acest martor, foarte des, si sta aprins, cateaodata dispare in timpul mersului, cateodata apare, sta zile intregi aprins, sau stins, deja nush ce ar fi problema. Cu sonda n-am nimica, erori imi da la Sonda de temperatura, dar aia functioneaza normal caci nu am nici o problema cu apa si incalzirea. Si imi mai da ceva eroare la Evap emission control - incorrect flow. Tipul de la reprezentanta mi-a zis ca trebuie sa schimb supapa de retinere vapori combustibil. Apoi io nu mai stiu ce sa fac, masina functioneaza normal, cateodata mai are niste boli, cand porneste greu, dar rar. Ceva idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!