Jump to content

Martorul Check Engine Aprins


cj.silviu
 Share

Postare recomandată

S-a stins pana la urma amaratul de martor.Cred ca benzina a fost problema :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cry3ty

    11

  • Carmina

    10

  • BLiTZ

    7

  • cj.silviu

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut, sint mai noua pe forum, am o problema la o skoda fabia 1.4 16 v, an 2002, si nimeni nu-i gaseste problema, am facut scanarea cu vag. com deoarece saptamanal se aprinde martorul check engine. eroarea este P1151, 17559. MENTIONEZ CA AM SCHIMBAT SONDA lambda 1,dar, fiecare cu parerea ba ca e de la benzina ba de la.....astept niste sfaturi

degeaba, becul se aprinde din nou, si eroarea este aceeasi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte rau c-ai schimbat sonda lambda 1. Defectul se refera la corectia de cantitate de combustibil injectata; intr-adevar una din cauze poate fi sonda lambda 1 insa ai fi avut SI defect specific de eroare de citire. Cauzele deci sunt multiple si trebuie o investigatie amanuntita.

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si pe mine ma roade de mult timp o problema cu martorul check engine:

totul e perfect,pot sa rulez in oras mult si bine si nu are nimic insa cand scot masina la cate un drum lung de cca 250 km si o calc mi se aprinde martorul check engine!!!

lumea zice ca ar trebui sa mai scot masina din cand in cand la cate un drum lung si sa-i dau forja sa se curete sondele si bla bla bla.....si ca nu prea e bine sa circuli pe distante scurte in oras ca se aprinde becul din cauza coxarii in sa la mine face chiar invers....

pot erge in oras mult si bine dar cand ii dau forja in afara mi se aprinde martorul!...de la ce oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe dracu, pardon de expresie. E o prostie asta cu "curatatul sondelor", trust me. Se poate ca problema sa fie la admisia de aer, sa traga pe undeva aer fals. Ar trebui sa iei pe cineva cu un vagcom si sa vezi atunci, pe loc, ce mesaj de eroare este.... sunt convins ca e sporadic si dupa 4/5 reporniri, daca nu mai apare, este sters automat de ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai foarte mare dreptate....daca merg la drum lung se aprinde check engine....iar dupaia cand revin la oras in general dupa cateva porniri opriri se stinge singur!

asta ce inseamna?...ca am amestecul prea sarac sau prea bogat?

din cate stiu eu am o fisura sau ceva la galerie in partea din fatza undeva deoarece cand pornesc motorul se aude putin cum sufla pe-acolo...si chiar si cand merge suna putin a diesel din cauza tobei....dar asta e evacuarea ( sa aiba vre-un efect)??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma-ndoiesc. Ti-am zis, pana nu vezi exact ce defect apare acolo cam... cautam acul in carul cu fan. Stii bine cum e treaba cu datul cu presupusul.... e degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17559

P1151

Bank1, Long Term Fuel Trim, Range 1 Leanness Lower Limit Exceeded asta ar fi codul mai exact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carmina, stiam ce inseamna codul, de aceea iti spuneam ca pot fi multe cauze care il pot determina. Dupa parerea mea lucrarea cu inlocuitul sondei s-a facut degeaba, pana nu este investigat profesional acel defect problema nu se va rezolva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

Am avut si eu aceasta problema cu beculetzul.Se aprindea si se stingea cand dorea el iar uneori pornea greu motorul. S-a rezolvat f simplu diagnoza (50 RON)si o sonda de temperatura (aprox 80 RON). NU mai incercati treaba asta cu "forja" in afara orasului ca nu rezolva nimic (am incercat si eu :)). :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

ciao ! stiu ca sunt multe topic-uri legate de EPC dar io am sa va semnalez un caz aparte . Acum doua zile am facut schimbul de ulei la fabiuta mea . Mentionez ca mi-am luat teapa cu uleiul , in sensul ca pe o eticheta scria ca e made in belgium iar pe o alta ascunsa made in turkey. In fine asta e o alta problema si sincer sunt scarbit de treaba asta si nu merita sa dezvolt subiectul. PROBLEMA este ca de cand am schimbat uleiul s-a aprins iconu check engine si nu se mai stinge . Este cineva care ma poate ajuta cu o informatie , este vb despre ulei sau e pura coincidenta !?

P.S Mentionez ca am trecut de la CASTROL MAGNATEC 10W40 la MOBIL 1 5w40 deoarece am vrut sa fac o diferenta ! Nu am fost prea multumit de Castrol !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
ciao ! stiu ca sunt multe topic-uri legate de EPC

Unul dintre topic-uri este chiar in aria care te intereseaza, adica Fabia 1. :P

martorul check engine aprins

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit aproape toate topic-urile legate de acest subiect inainte de a posta si nu am gasit raspuns la intrebarea mea ! Daca se permite as dori sa primesc in continuare posibile cauze sau explicatii legate de aceasta problema. Tks !

P.S Singurul service autorizat SKODA din oras este cel de unde am luat uleiul , deci nu pare a fi o solutie .. !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mobil1 0w40 e facut in belgia si e un ulei f bun il folosesc de mult timp si sunt f multumit, mobil synt s 5w40 e facut in turcia si nu stiu ce sa iti zic de el ca m-am ferit sa il incerc, dar nu prea vad legatura intre ulei si EPC, decat poate daca ai pus prea mult ulei? incearca o diagniza cu un vag-com si da-ne codul de eroare poate o descalcim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

k mersi mult , am sa merg sa-i fac si o diagnoza undeva ... NU am pus prea mult ulei , acesta se afla intre limitele normale !

Apropo :nono: crezi ca as putea folosi si io 0w40 la 115 000 km rulati ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am 123.000 km si nu imi consuma deloc ulei intre schimburi, daca nu iti consuma ulei, cred ca ai puteas folosi fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare, ca tot ati dat-o pe "ulei"...

eu folosesc mobil super S 10W40. am 117000 km, umblu cel mai mult in oras si imi consuma ceva ulei intre schimburi.

intrebare: ma sfatuiti sa raman pe acesta sau sa trec pe altceva?

nu ma pricep prea bine la lucrurile astea.

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta norma VW care este specificata in carnetul service in primul rand. Daca nu ma insel este VW 502.00/505.00. Verifica. S-a explicat in nenumarate randuri pe forum ca 10W40 este o notatie generica care se refera la vascozitatile masurate la rece si cald ale uleiului. Dar uleiul trebuie sa mai aiba si alte calitati decat cea de mentinere a vascozitatii la temperaturi mari. Producatorul VAG le-a grupat in niste norme proprii (ex. VW 502.00/505.00). In primul rand dupa notatia producatorului de masini vei alege norma si pe urma dupa ce-ti "vinde" negustorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok.parca auzisem ceva despre aceste norme.

problema e, ca nu am caiet service la masina si nici carte tehnica.

nu mi-a adus din germania cel care mi-a adus-o.

si nici eu nu ma prea pricep cum spuneam.

am pus intrebarea in nadejdea ca-si vor da cu parerea cei care au masina ca a mea.

merci si scuze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.bitnet.ro/vw/ e"keke asta cred ca ti-ar fi de folos. La sectiunea Engine info introduci tipul motorului si apoi ce marca de masina ai si iti da toate specificatiile motorului a tipului de ulei si nu numai. Site-ul iti este util si pentru alte informatii pe diferitele lui segmente, avand in vedere ca nu ai carte service si alte date despre masina ta. Succes!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

merci mult de informatii. unele chiar imi sunt de folos. unele nu le inteleg. oricum merci.

succes si tie.

ps: apropo, ai mai gasit materiale de huse?

Atentie

Foloseste butonul Reply sau Fast Reply pentru postare; nu mai folosi QUOTE din mesajul anterior!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am trecut la benzina din nou si intreb pe cei care cunosc ceva. Cand pun contactul pe accesorii inainte de a porni se aprinde martorul acela de motor si nu se stinge numai dupa ce pornesc. Dupa aceea nu se aprinde in mers. E normal la benzinare sa stea aprins pana pornesc? :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine face la fel si cred ca asa e normal, se aprind de fapt toate beculetele din bord pana se face initializarea. Problema e daca se aprinde in mers sau nu se stinge dupa pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da asa e intre timp am citit si in manual si am gasit exact aceasta descriere. Tanks!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!