Jump to content

Octavia 2rs - Mazda 6 - Passat Cc


Valix
 Share

Postare recomandată

Ce zice Alextz e foarte adevarat. In realitate, noul Honda Accord arata foarte bine.

Din punctul meu de vedere:

Mazda6 diesel e dinamica si arata bine, insa la interior e mult plastic, iar zgomotele din interior nu ezita sa apara

Honda Accord e ok overall, dar motorizarea diesel e singura care merita luata - e excelenta.

Passat CC 1.8 TFSI mi se pare cel mai echilibrat - ai calitate la interior, arata bine, motorul trage si consuma corect

Octavia RS - motorizarea de 200 CP nu ofera ceea ce trebuie, comparand cu Leon si Golf cu aceeasi motorizare

Votez Passat CC.

Nu exista motor 1.8 turbo de 120 CP, este de 160 CP.

Pe A4 exista. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Valix

    12

  • Bogdan_wrc

    9

  • Cristian

    6

  • nistor@QMT

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Exista motor 1.8 TFSI de 120 si 160 de cai putere pe noul A4. In Germania acest motor este disponibil de cel putin o luna in urma.La fel cum exista si 2.0 TDI de 120 de cai putere pe noul A4, si eu cred ca ar fi cea mai buna varianta deoarece masina vine destul de dotata.

Datele tehnice pentru 1.8 TFSI 120 CP

http://www.audi.de/audi/de/de2/neuwagen/a4...amp;modelRight=

Modificat de Devastator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine. Daca pe audi.ro e gresit, atunci am gresit si eu. Intrati si voi pe www.audi.ro , la configurator, alegeti Audi B8, motorizare benzina si alegeti si voi sa listeze toate modelele. Primul model e 1.8 TFSI 120 cp.

LE: Vad acum in postul tau, Devastator, si ceva date tehnice. Observati toti valoarea cuplului, 230 N*m, repartizat intre 1500 si 3650 rpm, la acest motor de 120 cp. O valoare exceptionala, avand in vedere ca 1.8 T pe generatia veche, cu 150 CP, cuplul incepea de la 1750 rpm si avea valoarea maxima 210 N*m. Daca acum cateva posturi banuiam ca e repartizarea cuplului buna, acum avem si datele tehnice clare. Asa ca sfatul meu, Valix, e sa te interesezi si de masina asta.

Ca si vot, eu votez Audi A4 B8 :blink: .

Modificat de Mihai.Nistor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci 1.8 fara turbo...in 2000 avea 125...acum 1.8TFSI cu turbo are 120? WTF?

eu inteleg safe ..dar chiar asa?

si 1.8TFSI pe O2 are 160...

2.0 FSI are 150. undeva e aiurea...zic eu.

inteleg cuplu repartizat bine...dar pana la urma e vorba de 20 Nm. intre cel vechi de 150 fara FSI si cel nou.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decizie de marketing in mod evident. Acelasi lucru e si la TDI-uri pe noul A4. Mi se pare totusi o idee buna sa iei acest 1.8TFSI de 120 de cai deoarece este foarte ieftin si are potential de tuning foarte mare cum probabil stiti :D .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recunosc, nu m-am documentat, insa mi se pare absurd un motor 1.8 cu turbo care sa aiba 120 cp...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai zic ca in dotarea standard, A4 e varza. Adica mai pui de minim 3-4.000 euro opttionale, dat fiind ca xenonul (cel care include LED-urile) este peste 1.000, jantele pe 17 la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia RS cu dotari aproximativ la fel cu Honda Accord 2.0 i-vtec Executive e 29.000 ddp. Personal mie nu imi place tapiteria de la Octavia RS, insa nu eu cumpar masina.

Ma shochezi. Pe bune. Se pare ca asa cum nu te-ai documentat despre motorul de 1.8 de 120, prea mult nu te-ai uitat nici la preturile skoda. Detaliaza pls ce inseamna dotari aproximative si cum ti-a iesit tie pretul ala. Cat despre tapitzeria din dotarea vrs... ce nu-ti place ? Pielea de pe fetele de usi, sau combinatia de piele textil de pe scaune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am documentat foarte bine cand am spus pretul Octaviei II RS, am facut chiar o configuratie in configuratorul de pe www.skoda.ro, pe care il gasiti atasat. Pretul din pdful atasat e fara tva, daca mai adaugam tva pretul DDP e 29.061 euro.

Din punctul meu de vedere, interiorul la Octavia II Rs e inferior Hondei Accord in echiparea Executive. Atasez un pdf si cu dotarile acestui model.

OII_RS.pdf

Honda_Accord_Sedan_2008_ech...pdf

Honda-Accord_2009_photo_2a.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai zic ca in dotarea standard, A4 e varza. Adica mai pui de minim 3-4.000 euro opttionale, dat fiind ca xenonul (cel care include LED-urile) este peste 1.000, jantele pe 17 la fel.

... interior/exterior PREMIUM. Nu-mi spune ca ai alege dintre celalalte doar pentru ca masina asta nu are niste beculete sau niste jante :D , care costa mult ca optionale.

Oricum, stiu ca iti va fi greu sa alegi si sunt convins ca la final vei face alegerea cea mai buna pentru tine. Pentru ca la urma urmei, alegerea cea mai buna e cea care iti face tie placere. Degeaba ne place noua una sau alta, daca tie nu. Tu vei conduce masina pe care o alegi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un amic f de al meu si-a luat Accord type-s aprx 200 de cp (2,4 benzina) este singurul motor pe benzina de la Honda care impresioneaza. Am facut ceva km impreuna si consumul in afara orasului (Bucuresti - Bacau si retur) a fost 7. In Bucuresti 16. Inainte a avut Octavia 2.0 FSI de 150 de cp care consuma in oras 14. Daca tu zici ca vei merge cu ea 90% numai in oras poti incerca si noul accord dar cu motor 2,4 benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai zic ca in dotarea standard, A4 e varza. Adica mai pui de minim 3-4.000 euro opttionale, dat fiind ca xenonul (cel care include LED-urile) este peste 1.000, jantele pe 17 la fel.

Gresesti. A4 in dotarea standard are jante 16 din aliaj, ESP si climatronic, asta printre altele. Uite-te la Seria 3 si C-Klasse si vezi acolo standard varza. Poate nu are ceea ce iti doresti tu...

Iar pentru cei care nu inteleg de ce 1.8 T are si 120 CP sau 2.0 TDI 120 CP...la mijloc sunt doua strategii. Una este de a micsora pretul modelului entry-level si de a fi competitiv in segment. Fiecare motorizare trebuie sa aiba un echivalent la marcile competitoare, etc...Plus ca pe piata germana, marcile autohtone au inceput sa piarda teren in fata japonezelor/coreenelor, mai ales datorita pretului.

Iar a doua strategie se refera la consum. In aceea oala intra si Allroad 2.7 cu Allroad 3.0 TDI. Diferenta de pret este infima (870 euro), insa consumul e mult diferit, datorita cilindreei si celor 53 CP in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

eu asi alege Pasatul fara sa stau pe ganduri, Octy Rs cam brutala pt condus preponderent in Bucuresti, iar masinile japoneze .....nu sint adaptate pt drumurile noastre, reteaua de service foarte slaba, plus valoarea la revanzare care scade exponential in cativa ani !

Votat Passat CC !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda domne. Interiorul ala de acord cam rupe norma. DAAAR, sicer cand m-am hotarat asupra masinii am luat in calcul mai intai motorul. Am vrut neaparat 2.0 tfsi (dupa parerea mea o bijuterie) apoi am vazut oferta vw, seat, audi, skoda.

La skoda am gasit cea mai buna oferta de pret si utilitate exact cat am eu nevoie. Nu este cea mai frumoasa masina sau luxoasa sau nici macar cea mai sportiva si asta iar mi-a placut, compromisul intre utilitate, comfort si sportivitate.

Vali va face alegerea greu pentru ca este un tip extrem de tipicar si apoximativ matur :icon_thumleft:. Nu o sa cumpere o masina numai ca are un bec in plus sau alte prostii.

In episodul asta, daca am sa mai postez, cred ca imi voi lua rolul de fanatic vrs. si voi incerca sa gasesc puncte slabe mazdei, hondei sau oricarei pretendente la titlu de "masina lu'valix". Dar Passatul CC .... offf... numai din poze m-a demoralizat ... apoi specificatiile si pretul mi-au cam inchis gura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa il completez putin pe Vlad_MHL, o alta strategie se refera la noxele emise(astea fiind de fapt direct proportionale cu consumul de carburant). In tarile vestice se plateste impozit si in functie de emisiile de CO2(printre altele) declarate de fabricantul auto, asta pe langa norma de poluare. Chiar si la noi vor conta valorile acestor noxe, incepand cu 1 iulie si noua taxa.

... DAAAR, sicer cand m-am hotarat asupra masinii am luat in calcul mai intai motorul. Am vrut neaparat 2.0 tfsi (dupa parerea mea o bijuterie) apoi am vazut oferta vw, seat, audi, skoda...

A spus in primul lui post ca masina va circula 90% in Bucuresti. Asta e motivul pentru care am gasit de cuviinta sa atrag atentia asupra acestui motor, mai ales ca se incadreaza in bugetul lui. In Bucuresti cam... stai pe loc. 120 cp sau 400 cp e tot acolo, cand stai sau circuli cu treptele 1 2. Si in aia 10% cat masina va circula in afara, cred ca cei 230 N*m repartizati intre 1500rpm si 3600rpm si ceva isi fac treaba bine, chiar si fara chiptuning. Pentru ca acel procent 10% banuiesc ca se refera la concedii, cand mergi cu familia distante mai lungi si nu te gandesti neaparat la viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai, asa putem spune ca si actuala O2 cu 102 CP e suficienta in Bucuresti, nu? Motivul principal pt. care schimb masina e ca vreau mai multi cai. Lasa-i sa fie acolo, chiar daca nu-i voi folosi pe toti :vaidecapulmeu:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, si asta e un punct de vedere :vaidecapulmeu: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bai, ia gata. am mers acum vreo 2 luni cu Accord. nu era full.

am mers sambata cu passat CC. full. desi comparatia nu este corecta dpdv al nivelului de echipare...terminati cu glumele.

cu RS nu am mers (costine...se aude???) dar am mers cu ocatvia si cu GTI cu motorul ala.

o sa vedeti ce isi ia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici te cam inseli. Eu la a mea ii cam dau in gusa, adica nu schimb sub 3.500 niciodata, si in general merg pe la 4.000 cu turatia. Asa am mers si cu Honda (4.000 -4.500), si totusi mi s-a parut lenesa.

la honda VTEC-ul merge bine de la 5500 rpm in sus. Pana atunci masina e lenesa, exact cum zici, insa de la 5500 in sus are o explozie de putere si ti se pare ca brusc ai alt motor sub capota. E o masina facuta sa consume acceptabil in oras unde mergi la turatii mici si cand vrei sa fuga urci la 5500 si de acolo incepe distractia. Fusco poate confirma :rolleyes:

Sa nu fiu rau, dar si eu as alege clar HONDA ACORD 2008 sau de ce nu Subaru LEGACY AWD 2.0 benzina ( remember Ardei_Iute de pe forum? - Lucreaza la Subaru...)

Din cele enumerate de tine as merge pe passat CC. Sa fii si tu cobai, nu numai eu...

Modificat de godoroja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ti-o recomanda un om cu un citez "gunoi" de motor de 2000 benzina si 143 cp :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu RS nu am mers (costine...se aude???) dar am mers cu ocatvia si cu GTI cu motorul ala.

Sa stii ca nu-i chiar asa treaba, fa un test-drive cu O2 RS cand ai ocazia... eu dupa ce-am mers cu GTI-ul lui fusco (fara soft pe vremea aia) am fost foarte dezamagit de RS, nu e nici pe departe acelasi lucru. Si alexrosiu care m-a insotit la test-drive a avut exact aceeasi impresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai da..e o idee mai grea, stiu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai, asa putem spune ca si actuala O2 cu 102 CP e suficienta in Bucuresti, nu? Motivul principal pt. care schimb masina e ca vreau mai multi cai. Lasa-i sa fie acolo, chiar daca nu-i voi folosi pe toti :blink:.

Folosind masina mai mult prin Bucuresti inclin sa cred ca vrei un cuplu motor mult mai bun decat al unui benzinar aspirat de 1.6.

As merge pe Passat CC 1.8 TFSI sau pe un A4 1.8 TFSI 120CP. La ambele le poti face o remapare dupa un timp cand te-ai plictisit.

Argumente:

-ambele au o imagine premium, isi vor pastra bine valoarea.

-sunt turbo ceea ce inseamna ca vei accelera bine prin oras de la un stop la altul fara sa trebuiasca sa ajungi la 5000rpm ca la Honda.

-vei putea depasi decent pe drumuri nationale.

-consumul va fi tot pe acolo

Avand in vedere ca masina o vei folosi mai mult prin oras, eu m-as gandi mai mult la o varianta de cutie DSG (daca agreezi) decat la cat mai multi cai putere (pe care nu-i vei folosi dar ii vei 'adapa' mereu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata. M-am cam hotarat :)). O sa fie Passat CC 1.8 TSI - 160 CP, alb. Ca optiuni ii pun Climatronic, scaune incalzite, duze spalator parbriz incalzite, parbriz incalzit, RCD 510 color si cu touch screen, Park Pilot fata-spate, volan multifunctional si decor bord Brushed Aluminium. Pretul DDP dupa discount e de 26.300 euro. Nu-i prea putin, sper sa nu-mi para rau :D.

Va multumesc mult pt sfaturi. Multumesc si celor pe care i-am zapacit de o luna incoace cu intrebari: Bogdan, Mishel, Razvan, Fusco. Merci Vlad MHL pt test si DV pt relatie :).

Modificat de Valix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa fie intr-un ceas bun :)) si sa ne plimbi cat mai des cu el.

dupa mine, alegerea cea mai buna :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!