Jump to content

Dealeri Auto De Evitat Din Germania Si Nu Numai


ANdi B.
 Share

Postare recomandată

E un dealer turc, nu stiu ce sa zic dar pretul e singurul semn de intrebare...e prea bun! Incearca sa-l suni intro zi pana la ora 15:00 si sa-l intrebi daca masina a avut sau nu vre-un accident, altfel nu pot sa-mi justific pretul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Dealerul acesta nu este serios. Patronul este de nationalitate turca, iar saptmana trecuta am rezervat o masina din parcul sau. Am plecat spre Germania iar pe drum l-am sunat, sa-l anunt ca ajung si atunci mi-a spus ca masina o vandu-se in dimineata aceea. A incercat sa se scuze, mintind ca a sunat, dar telefonul a fost inchis.

autoparkhotzyw6.jpgwww.autoparkhotz.de

Salutare ,

Pana acum nu am citit topicul acesta dar cand a venit vorba de Autopark HOTZ , Trossingen , nu am putut sa nu scriu ceva . Gyuri unul dintre patroni imi este prieten el si cu fratele lui sunt din Zalau , chiar una dintre masinile mele (Touran-ul) este cumparat de acolo . Ei vand la romani masini de pe vremea cand se aduceau numai euro 2 . Este un parc pe care il recomand si unde gasesti masini , bune si curate (pt ca ei la cosmetizeaza)

Toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am vazut tot felul de pareri, parcuri si orase de evitat...Si pun si eu o intrebare: cum imi dau seama ce fel de patron e???(daca e neamt sau altceva)

Nu am mai fost in Germania niciodata..am pus mai mult intrebarea asta pentru un prieten care vrea sa'si cumpere o masina in curand(din Germania bineinteles)...poate pot sa'i dau niste sfaturi...

Modificat de sochaux_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din scurta mea experienta de Germania pot sa-ti zic ca in primul rand dupa nume si acentul cu care iti vorbeste la telefon.Oricum in zona Dresda unde am fost ca si la Berlin am intalnit rusi sau turci cu care s-au putut face tranzactii ok,atat ca pret cat si calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dealerul acesta nu este serios. Patronul este de nationalitate turca, iar saptmana trecuta am rezervat o masina din parcul sau. Am plecat spre Germania iar pe drum l-am sunat, sa-l anunt ca ajung si atunci mi-a spus ca masina o vandu-se in dimineata aceea. A incercat sa se scuze, mintind ca a sunat, dar telefonul a fost inchis.

autoparkhotzyw6.jpgwww.autoparkhotz.de

Ai avut rezervare stampilata si semnata la masina de care vorbesti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dealerul acesta nu este serios. Patronul este de nationalitate turca, iar saptmana trecuta am rezervat o masina din parcul sau. Am plecat spre Germania iar pe drum l-am sunat, sa-l anunt ca ajung si atunci mi-a spus ca masina o vandu-se in dimineata aceea. A incercat sa se scuze, mintind ca a sunat, dar telefonul a fost inchis.

autoparkhotzyw6.jpgwww.autoparkhotz.de

cred ca esti primul caz care se plange de acest parc auto. Am fost de nenumerate ori la el am si dormit la el. Subscriu si eu celor scrise de <r4av4n>, este un patron roman pe numele de Gyuri, si chiar au masini cu garantie. Preturile sunt un pic mai mari decat la altii (totodata pentru ca masinile sunt in stare ok), dar pretul se poate negocia cu el.

consider ca acest parc trebuie scoasa de pe "lista neagra" - nu de alta dar esti singurul care se plange de "Gyuri" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce usor e sa faci reclama negativa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei cand se fac afirmatii grave sau mai putin grave trebuie avut in vedere si faptul daca ai stiut sau nu cum sa vb cu dealerul. Asa daca te duci si la masina de 5000 de euro tu ii oferi 4000 normal ca te-a dat afara din parc instant sau la telefon te apuci si rupi cate 500-1000 euro cand tu nici n-ai vazut masina.

Marea problema e cu romanii ca se duc pe la parcuri si dau pe masini exact pretul de pe afis. Astia au stricat piata si de asta nu prea se mai negociaza masinile.

In rest Germania este si va ramane sursa nr1 de masini second pe toata Europa.

Eu personal prefer masini de reprezentanta in Germania. Cel putin acolo stai linistit cu km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Salut m-am gandit sa deschid acest topic in vederea ajutarii celor care doresc sa cumpere o masina de la un dealer neamt. Pana acum am dat de doi dealeri extrem de neseriosi. Cel din urma dorind sa comita si inselaciune la vanzarea unui autoturism:

http://www.autohaus-akdeniz.de/

http://www.autohausnord.com/

Cum aflu si alte date compromitatoare despre alti dealeri le voi posta aici.

Va multumesc si astept contributia dumneavoastra,

ANdi

AKDENIZ insemna MAREA MEDITERANA in limba turca. Ei sunt foarte atasati de mari si le folosesc ca nume de firme in Turcia, restul fiind EGE DENIZ (Marea Egee), KARA DENIZ (Marea Neagra) si MARMARA DENIZ (Marea Marmara). Deci tind sa cred ca baietii aia erau cam turci :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

http://home.mobile.de/home/showDetails.htm...hicleType=false

Am vrut sa cumpar aceasta masina de la Autohaus Reichert din Dresda acum vreo luna. La vremea respectiva pretul ei era de 6000 de euro si cica era EURO 4. Masina mi-a placut foarte mult, am facut si drive test cu ea, si eram deja cu banii numarati. Asta pana m-am uitat in talon. Am ramas stupefiat, era EURO 3. Am inghitit in sec, i-am multumit neamtului si am plecat suparat. Mi s-a parut destul de neserios asta pentru ca l-am intrebat inainte sa ma urc in ea daca e euro 4 si el a zis ca e.

De obicei dealerii din estul Germaniei sunt mai neseriosi de felul lor.

Pana la urma m-am ales cu golfuletul din semnatura si sincer nu imi pare rau, chiar daca plang si acum dupa sunroof-ul acela de la Peugeot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Grija in Nurnberg la Auto Zitzmann, e cel mai mare parc din oras, desi in toamna mai bate vantul odata cu programul "Rabla" pe la ei... Oricum, in incinta parcului, in garaj, erau 2 tipi africani (si de-astia o sa vedeti la greu prin 'Alemagnia') de la care am vrut sa iau un Corsa pt cineva, si cand m-am uitat la acte si la seria de pe motor, era o litera gresita.

Am zis hahaha hahaha, pe urma am revenit (nu pentru ca le sunt client fidel ci pentru ca e parcul mare, si ajungand si pe la ei) vad un Opel Astra combi frumos ingrijit, etc, voiam sa-l cumpar ca era Euro4, m-a convins de asta in repetate randuri si vanzatorul, dupa care aduce brieful peste X ore si vad ca e D4.

Ce sa zic ca faza asta cu Euro 4 - D4, peste tot e intalnita la ei, si o 'confunda' la greu pentru ca la ei nu stiu exact cum, dar se echivaleaza altfel normele de poluare.

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Era s-o patesc in STUTTGART ,ca am vrut sa iau o masina care avea D4,ei sustineau sus si tare ca este euro4,noroc ca am avut pe =cineva la RARin tara si i-am dat seria si mi-a comfirmat ca era EURO2.Ce-au facut?intre timp ei au schimbat catalizatorul si in acte era euro4,dar din fabrica era euro3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru ca la nemti se plateste impozit in functie de norma de poluare... D3, D4

iar norma nu se stabileste ca la noi la RAR, adica nu se uita pe seria motorului..

ci iti pune masinarie de masurat gaze, si dupa ce da aia.. iti da stickerul cu norma de poluare...

si multi nemti si-au modificat masinile, si-au pus catalizatoare ce scot gaze cat pentru D4...

pentru grupul VAG eu stiu ca trebuie sa contina E4 ca sa iasa euro4 la RAR.

eu un singur lucru am observat la plimbarile mele prin autohaus-urile din germania...

nemtii nemti nu prea negociaza, ei stiu ce cer pe masini, si sunt destui de reci... am vazut multi care nici macar nu zambeau cand vorbeau cu tine.

iar mare parte din ei nici nu vorbesc engleza, ci germana... si ii recunosti dupa accent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai avut o experienta neplacuta cu un anume parc, nu inseamna neaparat ca asa e regula. La cate tranzactii fac ei mai dau si gres.

Am fost in Saarlouis la Hamoudi de mai multe ori... uneori degeaba, uneori cu folos. Doar vinde maisni SH.

Oricum, preferata mea ramane zona 8. In medie, masinile sunt mai ingrijite si oamenii mai seriosi.

Cel mai mult ma feresc de Berlin si zona 9 - Nurnberg, Erfurt (cu toate ca multi fac afaceri bune si acolo)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
cred ca esti primul caz care se plange de acest parc auto. Am fost de nenumerate ori la el am si dormit la el. Subscriu si eu celor scrise de <r4av4n>, este un patron roman pe numele de Gyuri, si chiar au masini cu garantie. Preturile sunt un pic mai mari decat la altii (totodata pentru ca masinile sunt in stare ok), dar pretul se poate negocia cu el.

consider ca acest parc trebuie scoasa de pe "lista neagra" - nu de alta dar esti singurul care se plange de "Gyuri" :P

Perfect de acord cu tine. Si eu mi-am cumparat 3 masini de la el. Mi-a rezervat masinile fara niciunfel de avans, doar dupa o convorbire telefonica. De fiecare data cand am fost la ei, am dormit in "camera oaspetilor". 2 dintre masini le mai am si acum, nu ma pot plange deloc, nu am cumparat masiniile cu probleme ascunse, chiar mai mult, am negociat si preturile. Zicea mai sus cineva ca patronul este turc, dar nu e adevarat. Ehsan Sarabi este doar un angajat al lui, si e originar din Iran.

Modificat de Tomi N.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jeunderscore

Masina mea cu un an jumate in germania scotea noxele 169 g/km si cand am dus-o eu la rar scotea 149 g/km. Deci isi mai revenise motorul sau sunt romanii mai destepti? Noxele cred ca le trec cum sunt din vin, numai ca se isi bat joc de masina ta ca sa justifice si ei banii. Un motor ca sa il turezi in halul ala pe loc ar trebui sa ii pui ventilator ca la dyno. Am vazut caz cand s-a dus omul cu un opel la rar si a luat-o pe platforma pt ca i-au calat motorul.

Regards

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cumparat masina de la Thomas Eiben,din Nurenberg.Pot spune ca acest dealer este destul de ok :icon_thumright: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am fost luna trecuta cu un prieten in Germania sa cumparam cate o masinuta, ceva ieftin....Eu am gasit un golf 3 si el un mercedes 190 dar amandoi am fost pacaliti datorita increderii prea mari pe care am avuto in dealerii de la parcurile auto de acolo . Mie mi-a spus ca golful are motor 1.4 si avea 1.8, iar prietenului meu i-au spus ca mercedeseul este din 1991 si era din 1988 :blah:

Masinile le-am luat din parcuri auto si orase diferite si amandoi am verificat actele abea dupa ce am platit masinilele si ne-au adus numerele provizorii :blink:

Asa ca invatati din greselile altora, e mai ieftin....

Modificat de 1.9 TDI fan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si voi sunteti culmea... trebuia sa va uitati pe acte inainte sa dati banii. Acuma la taxa o sa te cam usture probabil motorul de 1.8 pe Golf. Sper ca l-ai nimerit sa fie Euro 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost luna trecuta cu un prieten in Germania sa cumparam cate o masinuta, ceva ieftin....Eu am gasit un golf 3 si el un mercedes 190 dar amandoi am fost pacaliti datorita increderii prea mari pe care am avuto in dealerii de la parcurile auto de acolo . Mie mi-a spus ca golful are motor 1.4 si avea 1.8, iar prietenului meu i-au spus ca mercedeseul este din 1991 si era din 1988 :D

Masinile le-am luat din parcuri auto si orase diferite si amandoi am verificat actele abea dupa ce am platit masinilele si ne-au adus numerele provizorii :)

Asa ca invatati din greselile altora, e mai ieftin....

Neseriosi ei, neglijenti grav voi. Daca actele masinilor nu corespundeau su datele de identificare fizice de pa masini?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Ma gandesc sa cumpar un Audi A6 si inca sunt putin indecis daca sa il achizitionez din RO sau DE ?

Ma intereseaza un Audi A6 din 2008 pana in prezent.

Poate puteti sa imi dati niste sfaturi in leagtura cu dealeri din germania de care ar trebui sa ma feresc ( am citit toate posturile pana acum :biggrin:.

Nu am mai achizitionat pana acum o masina din Germania.

Si in legatura cu actele si pretul la momentul cand se achizitioneaza masina, pentru ca o scot din Germania ma refer la pretul care mereu se afiseaza la oferta cu "VAT Reclaimable" , pana la urma cat platesti pretul masini ? Pt ca pretul "gross" este cu 4000 si cv mai mult decat pretul net. Avand in vedere ca plec cu masina din Germania technic ar trebui sa platesc numai pretul net al masini sau se plateste pretul gross si dupa aia se cere revendicarea VAT-ului in alta parte ????

Cam cat dureaza formalitatile pt actele masinii ?

Orice informatie e f bine venita.

Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Mersi Razvan am sa le citesc si nu am sa mai complic forum cu topicul aici.

Numai Bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

BEST AUTOMOBILE 4 YOU

Str. Calea Ploiesti, Nr.1, 130145 Targoviste,

Telefon: +4 0725859708 +4 0766611875

 

Evitati acest parc auto,este neserios,minte,modifica km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...
In acest reply nu-i neaparat vorba despre un dealership din germania, ci o persoana care care aduce masini din germ, m-am gandit sa-l postez si aici, sa invete lumea despre.

As vrea sa impartasesc cum am patit cu un dealer, si la ce sa va asteptati de la persoane de genul.

 

Dupa ce m-am uitat la masina si totul parea in regula, m-am inteles cu omul deasupra pretului.

Intelegerea a fost in asa fel: ii dau 100 euro avans, el ridica numere rosii, mergem la mecanic si daca totul e in ordine, cumpar masina la pretul negociat. Daca cumva mecanicul gaseste erori grave, imi restituie avansul de 100 euro, asa zicea omul.

 

A doua zi dimineata cand ne duceam la mecanic, deja se aprindea martorul la bord pt lichid de racire. Ajungand, am constatat ca, surpriza, s-a pierdut jumatate din lichidul de racire in timpul noptii.

Mecanicul a gasit urmatoarele probleme la masina:

- termostat la lichid de racire defect, scapa lichid, necesitand schimb

- bara transversala din amortizor spate lipsa, amortizorul din spate era numai un plastic vid, ceea ce ar putea avea urmari grave in cazul unei lovituri din spate

- scut motor lipsa

- mizerie sub motor, adunata de soareci

- roti spate amandoua blocate partial, necesitand schimbare placute si cablu frana de mana

- electromotor de la starter trebuie inlocuit

- senzor abs spate stanga defect

- motoras servodirectie trebuie inlocuit

- plina de rugina sub masina

 

In urma acestor constatari (necesita cca 700 euro pt reparatii) m-am decis sa nu mai cumpar masina si-i ceream inapoi banni de avans, pe care dupa o cearta mai indelungata savarsita la nivelul unor copii de 6 ani a refuzat sa mi-le dea si s-a dus acasa.

Probabil stia omu' de toate defectiunile, dar mi le-a ascuns, si nici macar atat bun simt n-a avut, sa-mi dea inapoi jumatate din avans, ca vazand n-am cu cine vorbi, i-am propus acest lucru.

 

Aveti grija cu omul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!