Jump to content

Masina Mea....golf Tdi Arl 150 Cp

calin_rs

Postare recomandată

Salutare

Ma bucur sa fac parte din comunitatea vwforum.ro si doresc sa va prezint masinuta mea ..ce-i drept o am deja 8 luni dar din motive subiective nu am putut posta pe site.

Mentionez ca sunt incepator al utilizarii forumului dar promit ca voi invata repede.

Numerele sunt sterse deoarece fotografiile au fost facute cu nr de inmatriculare al fostului proprietar si nu vreau sa dau informatii eronate.

Tin sa precizez ca golful este masina mea de suflet si am facut mari eforturi sa o iau.http://vwforum.ro/style_emoticons/default/Driver.gif

http://vwforum.ro/style_emoticons/default/Driver.gif

Cu alte cuvinte masina a fost adusa din germania si tinuta de fostul proprietar 6 luni dupa care am luat-o eu.

Este un golf 4 tdi cu cod motor arl si 110kw adica150 cp.

Masina are urmatoarele dotari(sper sa nu uit ceva si acum voi mentiona si ce dotari suplimentare i-au fost aduse deoarece asa am luat-o):

-km bord cand am luat-o 130.000 si acum 141.000

-xenon

-suspensii sport

-scaune sport incalzite

-6+1 trepte

-pedale si footrest R32

-triple Hella Magic Colour

-climatronic

-pilot automat

-jante 16`;

-lucrez la o grila sport dar acum este la vopsit ultimul elelent

M-am gandit si la chip asa cum multi au sfatuit pe ceilalti, dar deocamdata ma declar multumit de cei 150 cp. E drept ca am fost informat ca ulterior chip-ului vin si cheltuielile aferente....si cum nu am nevoie sa bag bani in masina degeaba...ma mai gandesc (mi s-a zis ca incet incet datorita chip-ului se duc diferiti senzori si lucruri costisitoare).

in schimb o mare dorinta de-a mea a fost de a avea un bord "sport" dar masina fiind highline...asa am luat-o.

m-am dus pe la dezmembrari dar in sfarsit am gasit un bord doar ca trebuie "prelucrat" cu vagcom-ul la km si eventual la immobiliser (pentru a putea fi compatibil cu cheile).Initial am vrut sa schimb foliile dar ..planuri planuri