Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

tot nimic...nu stiam de egr...o sa il decuplez si incerc asa....mai am un pic si scot toate mufele :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce-am instalat dezinstalat si instalat driverele de la lupo_bv (caruia ii multumesc pentru tutorial si drivere) m-am dus la masina si am pus iar cablu. Am incercat din prima sa ma conectez pe modulul [Motor] dar iar mi-a dat eroare dupa ce a ajuns la a 13-a incercare. Dupa care am citit modulul [instrumente] care l-a citit repede si am dat sa vad ce erori are si am gasit o eroare de comunicare cu motorul am sters eroare dupa care am dat sa citesc iar modulul motor si l-am citit de data asta si pt ca asa tre sa ma manance in dos. Si am dat sa ma conectez pe grupul 60 totul ok am dat go dupa care am dat [switch to basic settings] iar de data asta a mers doar ca in ultima casuta in loc sa-mi apara [ADP RUN] mi-a aparut ERROR dupa care l-am lasat asa aproape 1min cu gandul ca incearca sa faca ceva dupa care am dat [switch to Meas. Blocks] iar de data asta treaba nu prea era buna si aveam asa:

[6.6%] [96%] [1.0] [ERROR] deci ultimile doua casute s-au modificat si anume in loc de 1.0 aveam 12.0 si in loc de eroare aveam ADP O.K.

Am facut o tura de vreo 20 de min cu masina dupa care am parcat-o, apa avea 90 de grade iar relantiul statea pe la 750 fara sa aiba oscilatii.

S-o las asa? sau sa deconectez plusul de la baterie dupa care sa-l reconectez pt a putea face o noua adaptare ?

edit: On VAG tool software prior to version 4.0, this will automatically run the throttle adaption control. If you are running a newer version of the software, please continue.

Deci e cam clar ca 3.11 are nevoie doar de GO ca sa faca adaptarea. Mai jos atasez un tutorial cum trebuie pt adaptare:

http://www.htms.org/adaptation.html

Modificat de glide
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi că pentru o adaptare corectă trebuie ca motorul să fie cu apa la 90, eventual mai citeşte prin topicul ăsta

http://vwforum.promo...ta-acceleratie/

Dacă merge bine nu cred că ar trebui să fii îngrijorat.

Dacă tot ai interfaţa 409.1 atunci eu zic să încerci cu versiunea 409.1, eu pe asta o folosesc.

Uite şi aici procedura de pe site-ul rosstech

http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/throttlebody.html

este a doua procedură, cred.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lupo_bv din ce-am gasit eu chiar si pe Ross-Tech spune urmatoarele:

1. No DTC's in the Engine Controller

2. Battery voltage at least 11.5 V

3. Throttle must be at idling position (keep your foot off the gas pedal)

4. Throttle body part must not be dirty (carbonized).

5. Coolant temperature must be between 5 and 95C

Deci apa poate fi intre 5 si 95 de grade. Nu am verificat bateria sa vad daca are 11.5V cel putin dar urmeaza sa fac asta si sa incerc 409.1.

Modificat de glide
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da aşa este, după aia am citit şi am completat postul cu link-ul de pe rosstech.

N-aş crede să nu ai tensiunea corespunzătoare, ai avea probleme cu pornirea pe căldura asta.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

Am patit un mare necaz in seara asta: :(((

Mergem cu masina si dintr-o data mi s-a aprins becul rosu de la motor ala cu uleiul si mi-a apaurut un mesaj cu stop engine.

Am oprit imediat masina am tras pe dreapta si cand ma uit sub masina o mare balta de ulei.

Am reusit sa duc masina acasa n-am mai pornit-o deloc am tractat-o.Si m-am uitat la ea la urmatoarele chestii :

- baia de ulei e intreaga

- busonul de la ulei e la locul lui si nu am ulei deloc pe langa el

- filtru de ulei si pe langa el e complet uscat.

- nivelul de antigel are culoarea lui rosie normala si nu a scazut deloc

- am ulei prin stanga masini (cum ma uit din fata la ea) , banuiesc ca l-a scuipat pe la joja.

- sunete ciudata sau avertismente sonore nu a dat.

Ce poate sa fie? filtru epurator imbacsit? pompa de ulei sa nu mai mearga? belele la motor nu lucreaza un piston?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ce am ajuns la facultate dupa un drum de25 km si cand am oprit motorul au pornit ventilatoarele.. Am patit si ieri acelasi lucru de dimineata cand am pus contactul dar dupa cateva porniri/opriri nu au mai pornit.. A mai patit cineva asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm....ventilatoarele de la radiator ? daca ai mers turat si motorul s-a incins, e normal sa porneasca.eu asa stiu.si mie de n ori cand am oprit masina, se auzea ventilatorul,dar nu am avut probleme si stiu ca e normal ca atunci cand e motorul cald sa porneasca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu conduc de un an de zile AZD si singura chestie este ca incepe sa faca zgomot toba, se aude mai sportiv, in rest foarte multumit cum merge, cum trage!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si dimineata cand motorul era rece.. inainte sa pornesc masina.. am pus contactul, l-am luat si au pornit ventilatoarele. daca pornesc motorul se opresc amandoua. dar nu face mereu asa, cred ca e de la vreun senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca idee ventilatoarele alea sunt controlate de senzorul de temperatura G62 (impropriu spus ca el controleaza ventilatorul, ci senzorul e legat la ecu, ecu citeste datele de la acest senzor dupa care atunci cand ajunge la 90 de grade comanda un releu care porneste ventilatoarele)

Deci tu ar trebui ori in bord sa nu-ti indice bine temperatura lichidului de racire ori daca pui vagcom-ul sa-ti dea o eraore legata de G62.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica sigurantele de pe baterie si masa de sub caroserie(sub lonjeronul de la baterie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat siguratele, par in regula. Acum am vazut ca nu mai merg continuu ventilatoarele.. se declaseaza si se opresc la cateva secunde si se aude un ticait undeva sub baterie.. de obicei daca pornesc motorul se opresc ventilatoarele..doar o data am vazut ca mergeau asa intrerupt si cu motorul pornit.. mentionez ca se intampla asta atat cand temperatura ajunge la 90 cat si cand motorul e rece..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sub baterie se afla modulul ce comanda ventilatoarele. E posibil sa ai vre-un fir intrerupt sau in cel mai rau caz sa fie defect acest modul.

Da jos bateria, suportul ei si verifica firele sa fie in regula.

Fa o scanare cu vagcomu-ul si verifica ce valoare de temperatura da senzorul G62.

Daca acesta e cu pbme si da valori anormale precum ca ar fi motorul firbinte, e normal sa-ti porneasca ventilatoarele.

Daca ai climatronic, exista un canal unde iti arata temepratura exterioara.

Este un topic pe forum "Ce secrete ascunde climatronicul" unde iti spune exact ce anume arata fiecare canal al climatronicului.

Asta daca nu ai la indemana un vagcom.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am la inedmana un vagcom, dar am climatronic. o sa citesc acum "secretele climatronicului" si ma duc sa citesc temperatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai tin minte pe de rost procedurile, le am si eu la randu-mi scrise pe o hartie in torpedou.

Daca nu te descurci,. spune-mi si cand ajung acasa iti spun exact canalul cu pricina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am printat documentatia si am verificat toate canalele.. acolo scria ca trebuie sa fie 75 dar am decat 60.. valorile sunt in regula cu exceptia canalului 45 care indica temperatura motorului si arata -99, cred ca asta e eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa arata si la mine. la canalul 45 am -99 grade. am fost la tester pt alta problema, si nu a gasit nici o eroare in legatura cu temperatura motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca acum nu mai pornesc ventilatoarele cand opresc masina..dar asa am patit si acum 2 zile cand am intampinat prima data problema.. as crede totusi ca e vreun scurt pe undeva sau vreun releu ce nu functioneaza corect din moment ce isi revine uneori..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca mi-am rezolvat beleua cu uleiul.

am scos separatorul de ulei, l-am curatat am pus ulei si filtru de ulei nou.Nu mi s-a mai aprins in bord nici un senzor si nici urme de ulei n-am mai avut.Sper sa se fi rezolvat problema ,

Multumesc forumului si al userilor.Am intrat pe unu pe altu (nu de pe forum, cica oameni cu experienta in ale masini si numai raspunsuri aberante am primit).Banuiam si eu epuratorul ca ar fi fost de vina.Doua ore am stat sa curat la el, tot iesea mizerie din el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ma poate ajuta cineva cu o lamurire mai detaliata la erorile aparute la golful meu ::VAG-COM Version: Release 409.1-S

Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4

Scan: 01,02,03,08,16,15,17,19,22,35,46,56

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine

Controller: 036 906 034 BH

Component: MARELLI 4MV 3773

Coding: 00031

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1

P0171 - 35-00 - -

Readiness: 1010 0001

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes

Controller: 1C0 907 379 E

Component: ESP FRONT MK60 0104

Coding: 0011266

Shop #: WSC 01317

2 Faults Found:

01314 - Engine Control Module

004 - No Signal/Communication - Intermittent

01130 - ABS Operation

008 - Implausible Signal - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC

Controller: 3B1 907 044 C

Component: CLIMATRONIC C 1.0.0

Coding: 01000

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85)

37-10 - Faulty - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Skipping Address 15-Airbags

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments

Controller: 1J0 920 825 A

Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V12

Coding: 01123

Shop #: WSC 00000

Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0A3367000

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 01317

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv.

Controller: 1J0 959 799 AH

Component: 4Q Zentral-SG Komf. 0001

Coding: 04097

Shop #: WSC 01317

3 Faults Found:

01389 - Tailgate Open Switch (F124)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

00953 - Interior Light Time limit

25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent

01135 - Interior Monitoring Sensors

36-10 - Open Circuit - Intermittent

End --------------------------------------------------------------------------------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost azi la service si am facut o diagnoza pentru problema mea cu pornitul ventilatoarelor aiurea.. nu am nicio eroare stocata, iar acum functioneaza corect racirea: la 95 de grade ecu da comanda de pornire a ventilatoarelor, iar la 87 le opreste.. electricianul mi-a spus ca e posibil sa porneasca ventilatoarele din cauza senzorului de temperatura antigel(g62, de care am si dat comanda), dar eu cred totusi ca e de la la modulul de comanda al ventilatoarelor deoarece acum cateva zile am observat ca nu functionau continuu(se opreau si porneau la 1-2 secunde) si mi-e greu sa cred ca acel senzor trimite informatii atat de gresite la intervale atat de mici catre ecu care comanda pornirea/oprirea ventilatoarelor.. deci ma gandesc ca modulul(releul) actioneaza singur uneori(fara comanda de la ecu) si le porneste chiar si cand motorul e rece si oprit..

Modificat de bogdan_16v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot suspectezi modulul ala, il poti da jos si desface ca sa vezi daca e ceva in neregula. Gasesti acolo 2 bobine mari cu 2 intrerupatoare gen starter, nu stiu cum se numesc exact. Sunt lamele care la trecerea curentului sunt excitate si se lipesc inchizand circuitul. Ai verificat termocupla de pe radiatorul de apa? Mufa acesteia?

Schimba senzorul ala daca tot l-ai comandat si daca nu mai face probleme lasa masina in pace. Nu te apuca inca sa desfaci releul ala. Daca iti porneste si ventilatorul de A/c, atunci mai mult ca sigur e in regula releul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.In urma cu ceva timp aveam o vibratie sub capota din cauza unei carcase de pe traseul filtrului de aer.Am desfacut accea cutiuta pentru a o prinde mai bine si am constatat k in ea exista tot un fel de clapeta pentru deviatia aerului.Problema a fost k aceasta avea in jurul ei o garnitura si fiind foarte veche la miscarea ei aceasta s-a rupt de tot. De atunci masina parca nu mai trage la fel k inainte parca are mici ezitari pe turatii mai ridicate .Ma gandesc k poate fi din acea clapeta sa scape aer pe langa nemaiavand acea garnitura de etansare ? SI va rog daca stie cineva si cum se numeste si ce rol are...!! Va Multumesc ! imi cer scuze k am mai postat odata la sectiunea diesel din greseala

fclapeta furtun 1 jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!