Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Stiu unde sunt facute, eu lucrez la un distribuitor de piese si noi aducem filtre de la fabrica asta, sunt chiar bune, clientii nu s-au plans de ele.

Acum stiu ca faptul ca sunt din plastic poate fi un dezavantaj. Are umerii aia, dar sunt la exterior, ca sa zic asa...ca in poza atasata...

702.jpg

Modificat de negrufabian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 nu se pune niciodata un filtru de plastic pe o masina cu sistem de injectie care are pompa electrica si lucreaza de la 2 bari in sus.

2 umerii de care am pomenit eu sunt umerii care iti tine mufa de la racordul de alimentare si care actioneaza ca o siguranta si nu dau voie racodrului sa iasa de pe filtru.

Din punctul meu de vedere poti arunca filtrul respectiv...pt ca nu este compatibil la masina ta.

Despre mufa din imagine vorbeam.

post-64586-0-48467400-1356012912_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de ajutor :) Apropo de Mahle, stii ca se face si la Timisoara, am prins filtre de aer si polen Made in Romania...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se fac,dar pentru o gama restransa de masini.Am vazut si eu Mahle facut in ro si ne uitam la el k la filme.

Mahle al tau de benzina e facut in Mexic. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mahle de ro am vazut pe un filtru de VV Touareg. Nenorocitii, putine repere mai fac in Austria...

Modificat de negrufabian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Start engine and increase speed slowly. At 0.3...0.7 bar the LED must light up; otherwise renew oil pressure switch -F1-.

Increase engine speed further. At 2000 rpm and an oil temperature of 80 °C the oil pressure should be at least 2.0 bar.

At higher engine speed, oil pressure must not exceed 7.0 bar

E ok!

Revin cu detalii. Eu luasem presiunea fara sa masor temperatura la ulei.

Am luat din nou cu temp ulei >80 grade si am urmatoarele rezultate:

relanti : 0.7 bari

la 2000 ture - 1.5 bari

turata la 5000 ture creste pana la 2.2 bari.

Eu zic ca nu este ok deloc mai ales ca la masina am urmatoarele simptome:

- cand se incalzeste motorul numai are pic de vlaga in el

- am un zgomot din interioriul motorului care creste odata cu turatia

- dimineata la pornire zgomotos tare aproxmativ 5 minute dupa care se mai calmeaza

- o urc in ture dar inainteaza foarte greu parca am o remorcuta dupa mine

Care ziceti ca ar fi cauzele unei presiuni scazute la ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aprinde martorul de ulei in bord?

Daca ai facut diagnoza, ai cod de eroare?

Cand a fost schimbt uleiul? S-a schimbat si filtrul?

Ce tip de ulei folosesti?

Poate si-a pierdut uleiul din vascozitate, poate sa fie filtrul infundat, sonda de presiune nu mai lucreaza (in cazul asta ar trebui sa arda becul din bord), in cel mai rau caz e pompa de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca e pompa de ulei. Presiunea la 5000 de ture mi se pare f mica. Din punctul meu de vedere ar trebui sa fie in jur de 5 bari.

Insa e bine sa se stie starea filtrului si ce ulei folosesti, respectiv cand a fost schimbat ultima data. Asta pt le elimina din ecuatie.

Oricum, din ce stiu eu, filtrul are in el o supapa de bypass care se deschide in cazul in care exista o diferenta de presiune intre iesirea si intrarea filtrului mai mare de 2.5 bari daca nu ma insel. Astfel, uleiul tot va trece spre motor, chiar si cu un filtru infundat, insa nu va mai fi filtrat. Astfel eu tot pompa o cred vinovata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, ce chei imi trebuie pentru a da jos bara fata si farul dreapta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aprinde martorul de ulei in bord?

Daca ai facut diagnoza, ai cod de eroare?

Cand a fost schimbt uleiul? S-a schimbat si filtrul?

Ce tip de ulei folosesti?

Poate si-a pierdut uleiul din vascozitate, poate sa fie filtrul infundat, sonda de presiune nu mai lucreaza (in cazul asta ar trebui sa arda becul din bord), in cel mai rau caz e pompa de ulei.

Nu se aprinde martorul in bord.

Pe diagnoza nu am erori.

Filtrul si uleiul a fost schimbat acum 6000 mii km la reprezentanta Castrol Magnatec si filtru man.

Masina a facut asa de cand am cumparat-o si i-am tot cautat buba pana acum cand am zis sa masor si pres la ulei.

Poate sa piarda presiune prin alta parte daca nu ar fi de vina pompa sau sorbul? Are vreo legatura presiunea scazuta cu faptul ca nu am putere in turatii?

Modificat de bgy23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica la sorb (poz.21) si la senzorul de presiune (poz.23) sa nu aiba scapari.

post-57196-0-29893100-1356087316_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, apropo de becuri Philips x-treme vision sunt f multumit, le am de 2 ani lumineaza f bine.....le recomand.

Cine ma poate sfatui in legatura cu un scut motor din metal....am gasit pe http://www.scutmotor.co/ Pentru golf IV sunt bune de ceva....si-a pus careva ???

numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! este cineva interesat de un scut(plastic)

golf IV ?

scut de plastic daca te intereseaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca e pompa de ulei. Presiunea la 5000 de ture mi se pare f mica. Din punctul meu de vedere ar trebui sa fie in jur de 5 bari.

Insa e bine sa se stie starea filtrului si ce ulei folosesti, respectiv cand a fost schimbat ultima data. Asta pt le elimina din ecuatie.

Oricum, din ce stiu eu, filtrul are in el o supapa de bypass care se deschide in cazul in care exista o diferenta de presiune intre iesirea si intrarea filtrului mai mare de 2.5 bari daca nu ma insel. Astfel, uleiul tot va trece spre motor, chiar si cu un filtru infundat, insa nu va mai fi filtrat. Astfel eu tot pompa o cred vinovata.

Am vorbit cu un mecanic si am inteles ca si pompa ar avea o supapa in ea si care nu lasa presiunea sa urce prea mult. Atlfel zis mi-a spus ca ar fi ok presiunea luata mine. Sunt confuz total, exista un manual de service golf 4 in care sa se explice cum sta treaba cu presiunea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca are si pompa o protectie in ea, insa cred ca e vorba de presiunea maxima de 7 bari.

Insa nu stiu daca e asa de mica diferenta intre presiunea la ralanti si la 5000 de ture. Logica imi spune ca ar trebui sa fie mai mare.

Nu am din pacate nimic care sa-ti dovedeasca asta, eu iti spun doar din memorie.

Poate cineva are exact presiunea care trebuie sa fie la diferite turatii a motorului.

Faptul ca nu are putere, ma duce cu gandul in primul rand la: filtru de benzina neschimbat la timp, bujii, bobine obosite.

Apoi la clapeta, respectiv egr necuratate si adaptate.

Va trebui sa le faci pe rand, sa verifici fiecare element in parte, deoarece in lipsa unor erori e destul de greu de das cu presupusul.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iuliancio scutu e foarte bun numai ca la fiecare schimb de ulei tre sa il dai jos ca orificiul ala facut de ei nu se potriveste la toate cu busonul de golire dar io sunt foarte multumit de el si toto de acolo lam luat si eu

Modificat de skiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu o mica problema! Azi cand mergeam cu masina mi-a aparut pentru o secunda martorul de la baterie si ALTERNATOR WORKSHOP si dupa s-a stins! Ce ar putea fi? Carbunii de la alternator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regulatorul de tensiune pe duca sau alta chestie ,,minora'' care a dus la aparitia semnului in bord.Verifica la bornele bateriei cat incarca alternatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ca am o mica vancanta am facut si eu un drum mai lung ai am aflat de fapt cat de prost sta treaba cu uleiul la mine. Problema e urmatoarea, la un drum de 260 de km cu o oprire undeva la jumate am pus la plecare 300ml ulei dupa vreo 120 de km am oprit am lasat-o vreo 20 de min sa se scurga uleiul in baie dupa care am verificat nivelul pe joja si era cam pe unde era la pornire inainte sa pun cei 300 de ml asa ca am mai pus 300 si am plecat mai departe.

Deci pt 260 de km 600 ml de ulei. Compresia e 11.5 media (12 clindru 1/ 11.5 cilindru 3/ 11.5 cilindru 3/ 11 clindru 4) iar semeringurile de la supape le-am schimbat acum 450-500 de km.

Imi poate spune cineva ca idee cel putin pe unde pierd asa de mult ulei ? Masina nu lasa nici o picatura de ulei pe unde o parchez, deci nu il scapa in exterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Secmentii de ungere.Daca compresia e buna,secmentii de ungere sunt blocati si nu mai ,,trag''uleiul la intoarcere.Practic ramane un surplus de ulei care participa la ardere...deci se consuma fara sa dea fum mult masina.O sa vezi k la scoaterea bujiilor,ele sunt negre si afumate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GABIVVX asa este, bujiile le-am schimbat recent dar si astea sunt foarte afumate deja. Dar un consum asa de mare poate fi facut doar prin ce ramane pe peretele camerei de ardere? O a doua problema ar fi ca intr-o depasire pe la 150 de km/h mi-a facut un beep computerul iar mesajul era "Emissions Workshop" am tras pe dreapta iar masina nu prea statea la relantiu ci oscila. M-am dat jos din masina si se simtea asta si la toba pt ca scoatea un sunet neregulat ci in bufinturi mici. Dupa vreo 1-2 min masina a ramas in 700 rpm iar la toba se auzea normal. De atunci de fiecare data cand o pornesc imi apare "Emissions Workshop".

Totusi daca arde asa mult uleiul de ce nu da fum mult ? Pentru ca asa e masina la relanti dupa vreo 30 de secunde nu scoate fum ci doar la turatii mari incepe sa scoata fum.

Intrebarea ar fi daca mai fac cei 260 de km inapoi acasa cu aceasta eroare?

Modificat de glide
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!