Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Pai daca ai probleme si la vreo supapa(cand se aseaza pe scaun) sau la un scaun sau la un ghid,tot la desfacut chiulasa ajungi.In locul tau,eu as mai strange bani si as mai astepta iar cand m'as apuca de chiulasa as face si planeitatea(e musai) si verificat supapele si scaunele(si daca au probleme se pot inlocui,respectiv rectifica).Plus ca una e cand lucrezi cu piesa in mana si ai mobilitate si loc iar alta e cand te chinui pe deasupra motorului,cu mainile prin ulei,etc.Mai poate fi si scenariul in care scapi ceva in motor(pe langa supapa,in cilindru) si tot la dat chiulasa jos ajungi.Parerea mea :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare prieteni.Am si eu o problema cu Sonda Lambda 2 si anume :

16524/P0140/000320 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) faulty

Possible Causes

Wiring/Connectors from/to Oxygen (Lambda) Sensor Bank 1 Sensor 2 faulty

Oxygen (Lambda) Sensor Bank 1 Sensor 2 faulty

Possible Solutions

Check Wiring/Connectors from/to Oxygen (Lambda) Sensor Bank 1 Sensor 2

Check Oxygen (Lambda) Sensor Bank 1 Sensor 2

Acuma intrebarea mea este o mai duce sau trebuie neaparat schimbata.Eu de fel merge foarte sportiv (nu schimb vitezele sub 3000 rpm) doar ca bun benzina de 95 (Rompetrol sau OMV ).Ce ma sfatuiti sa ii pun benzina de 100 si sa o mai scot la niste turatii mari sau sa schimb sonda 2 ca nu am ce sa ii mai fac.Apropo sonda lambda 2 cu cate fire e 4 sau 5?

Si daca tot nu e cu deranj :) bujiile au cam 65.000 km si am pus NGK, nu mai stiu de care da stiu ca am dat vreo 280 lei setu(acu 3 ani parca) si as vrea sa le schimb.Ce bujii imi recomandati mai bune la pret daca se poate :) Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sonda2 e no activity, adica e dead :D cea dupa catalizator e cu 4 fire, si eu ar trebui sa o schimb, numai ca ultimele dati cand mi-ai facut diagnoza imi aparea numai incalzirea din sonda intermitenta...

iar bujii tot NGK, aceiasi serie recomandata pentru benzinarele VW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci cu 4 fire...si cat ajunge o sonda noua NKG? Stiu ca e mai ieftina sonda2 decat sonda1,pentru ca sonda 1 am schimbat-o acu 2 ani si am dat in jur de 6 milioane noua NGK.Bujii tot NGK am inteles,dar mai ieftine nu de alea la 60-70 lei bucata. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poate da cineva codurile la:

1. semeringuri supape (am inteles ca producatorul recomandat e Victor Reintz, daca stiti unul mai bun astept sugestii)

2. garnitura capac culbutori (am inteles ca nu este asa ceva si mi-a fost recomandat un tub de silicon Victor Reintz, este ok?)

evident pt AZD

si poate un manual care sa fie pt acest motor

Modificat de glide
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau Elring, putin mai bun! Te duci cu talonul la magazin si iti da ce trebuie! La culbutori e un adeziv, nu are garnitura! E bun Victor Reinz!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci cu 4 fire...si cat ajunge o sonda noua NKG? Stiu ca e mai ieftina sonda2 decat sonda1,pentru ca sonda 1 am schimbat-o acu 2 ani si am dat in jur de 6 milioane noua NGK.Bujii tot NGK am inteles,dar mai ieftine nu de alea la 60-70 lei bucata. :)

sonda S2 am gasit bosch la 350 lei, si NGK la 500 lei in vara cand m-am interesat eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti!

Am si eu o intrebare: de cand am masina (un an si jumatate) am facut 2 schimburi de ulei. La ambele am pus Castrol magnatec 10W-40. Masina merge bine, motorul e silentios, nu consuma ulei(sau, ma rog consuma f putin deoarece nu trebuie sa completez deloc de la un schimb la altul). Schimbul de ulei il fac la un an, deoarece nu fac decat aproximativ 6-7 k km pe an.

Intrebarea e: merita sa pun la urmatorul schimb un ulei LL gen Ravenol VSI 5W-40 si sa fac schimbul la 2 ani, avand in vedere nr de km pe care il fac? Astept pareri si impresii de la cei care au facut asa ceva despre cum s-a comportat masina.

Multumesc, o zi buna tuturor!

Modificat de sebax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa am vrut si eu sa fac, si dupa ce am iesit din iarna adica la 1 an jumatate de la ultimul schimb de ulei.. motorul a inceput sa scoata un zgomot ciudat.. un fel de mieunat la relanti... am inceput sa ma gandesc la role, la curele.. mai ales ca se auzea din mijlocul motorului... din dreptul distributiei

imediat ce am schimbat uleiul si filtrul de ulei.. a disparut complet acel sunet... am ramas cu gura cascata

si de atunci mi-am zis ca fie ce-o fi, la 12 luni eu schimb uleiul.. ca am 1000km sau 10000km

colegii cu care am fost pe la intalniri prin martie anul asta, pot confirma ce zgomot ciudat aveam :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut spuneti-mi si mie va rog cum se masoara bobinele de inductie intre pini. nu mai stiu exact ordinea si ce valori trebuie sa aiba. gasisem la un momentdat undeva cand nu ma inreresa f mult dar acum nu mai gasesc. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema, imi arata temperatura antigelului doar cand vrea ea ( masina ) de la ce sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diagnoza.Ori g2/62 ori probleme in ceasuri sau in alt caz,termostat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandesc sa exclud termostatu ca imi arata ori 0 grade ori 90 cand s-a incalzit deja .. senzoru de temperatura unde se afla sa il scot si sa il bag la loc poate nu mai face contact calumea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai avut problema asta la un golf mai vechi dar acolo indica temperatura cat de cat si l-am rezolvat prin scoaterea mufei si bagarea ei la loc. la asta se intampla sa merg si o ora si sa imi indice 0 grade.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare ,

am o nelamurire, legata de epuratorul cu surprize,avand in vedere ca este prima iarna care (sper) am sa o prind cu aceasta masina.

voi, posesorii de motor AZD, ati intampinat problemele descrise la motoarele tot 16V dar cu motorizare 1,4, a.k.a. pierderea uleiului pe la joja in diminetile de iarna cauzate de formarea dopurilor de gheatza atat in epurator cat si pe furtunul acestuia?

tin sa precizez ca eu nu am rezistenta incalzita pe furtunul de duce in filtrul de aer, dar de ce am in tabloul de sigurante prezenta siguranta de 10A nr. 34 ?

sper sa ma fi facut inteles. masina avea ulei MOTUL 5w40, eu l-am inlocuit cu mobil super2000 cu 10w40-urmatorul schimb am sa ii pun 5w40 (nu stiam de vascozitatea corecta) .

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De patit am patit eu, si mi-a aruncat tot uleiul pe la joia. Cauza sunt drumurile scurte din oras si uleiul de proasta calitate si neschimbat la timp. Pentru prevenire eu mereu schimb uleiul inainte de iarna si efectuez curatarea epuratorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare...ma poate ajuta cineva daca are o galerie de evacuare golita/fara ceramica de 1.6 16v. O cumpar sau o iau doar de proba. Platesc eu taxele de curier dus/intors. Ms.

post-22767-0-74167400-1351254453_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci de raspuns!

imi poti spune ce ulei folosesti? ca si vascozitate....eu am 10w40 si asi vrea sa il schimb la anul, cu 5w40 ca nu are nici 2000km.

cum il cureti? agitat cu benzina si atat? se poate desface cumva in mai multe piese?

10x again

Modificat de johnox
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ziua buna,

Zilele trecute cand am pornit de la un semafor am simtit ca pedala de acceleratie nu accelereaza destul. De la inceputul cursei cam pana pe la 40% pedala a accelerat foarte putin. Cam in 30 de secunde a revenit dar nu complet.

In momentul de fata trebuie sa apas pedala mai mult ca de obicei sa pornesc de pe loc. In orice viteza se simte acel gol, mai ales in a 2-a la 1000 de ture si apas pedala se simte un gol in acceleratie.

Pe langa toate astea cu pedala apasata maxim parca nu mai are asa putere masina.

S-a dereglat pedala de acceleratie sau problema este in alta parte? Urmeaza sa ma duc saptamana ce vine sa o pun pe tester.

Astept ideei si sugestii. Multumesc frumos.

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi se pare exagerat de subturat 1000 rpm, din cate stiu eu masina trebuie tinuta in cuplu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!