Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

daca segmentii nu-s rupti sau cocsati se scot de pe piston si se introduc in cilindru si in functie de fanta care ramane se vede uzura lor.un piston daca nu are vreo buza rupta sau zgarieturi se verifica tot in interiorul cilindrului prin culisare si nu trebuie sa aiba intreruperi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici sunt cateva poze cu pistoanele. Vor fi schimbate cu Kolbenschmidt. O lista in mare cu ce va mai fi schimbat: supape simering, segmenti(care vin cu pistoanele), rectificat chiulasa, eventual rectificat scaunele, planeitate si daca se vor depista probleme la supape, de inlocuit ghiduri si distributie.

post-107674-0-72055700-1344529085_thumb.

post-107674-0-22468600-1344529086_thumb.

post-107674-0-76122600-1344529086_thumb.

post-107674-0-26502200-1344529087_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mohicanu,ce probleme aveai la masina de ai ajuns la concluzia ca trebuie schimbate pistoanele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau poate reuseste sa puna niste poze clare,in cele puse nu se vad eventuale defecte,lucesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Vin si eu cum problema: vw-ul meu consuma ulei foarte mult...cand spun foarte mult ma refer la 300ml/400 km...cam asa am aproximat. Asta se intampla demult dar pentru ca aveam o mica scurgere la epurator...am crezut ca este de acolo. Am remediat scurgerea de la epurator si tot consuma...alte scurgeri nu am. Fum albastru nu scoate. Erori nu am. Ghiduri supapa inlocuite...si totusi papa mult ulei. Concluzia mea este ca ar trebui sa ii fac o segmentare....voi ce parere aveti ? Poate fi de la arcurile supapelor ? Ma gandesc sa ii fac si o rectificare a supapelor ...posibil cine a schimbat ghidurile de supapa nu a mai tinut cont de ordinea lor. Motorul merge bine si nu am probleme...doar consumul asta de ulei ma omoara :D.

M-am uitat pe internet de set segmenti si vad ca unii sunt cu cote marite ( este de inteles de ce ) dar nu stiu exact ce anume sa iau...am vazut si cu 0.25, 0.5 si cu 1mm...masina are pana acum 250 000 de km. Cam ce dimensiune ar trebui sa iau...are cineva idee ? Daca iau segmenti de 1mm si sunt prea mari...ii pot poliza un pic in capat pentru a-i aduce la dimensiunea corecta ?

Schimbarea segmentilor ma incumet sa o fac singur fara probleme ...doar ca intreb: este nevoie sa desfac si chiulasa sau doar baia de ulei, biele si ce mai e in blocul motor ?...intreb pentru ca vreau sa stiu daca o sa fie necesar sa comand si garnitura de chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai mai intai se demonteaza(evident ca se demonteaza si chiulasa!) se vede uzura camasilor,pistoanelor si apoi vezi la ce cota iei segmenti sau daca e nevoie doar de segmenti si nu e nevoie si alezaj sau si pistoane.esti sigur ca te incumeti,ai mai facut pana acum asa ceva,ai SDV-uri,stii cotele de strangere a prezoanelor,ordinea lor de strangere,stii cum se orienteaza segmentii pe piston?

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ma incumet. Am SDV-uri si daca nu am, am de unde imprumuta aproape orice. Am mai facut odata la o Dacie. Stiu ca exista o ordine de desfacere si ordine de montaj a suruburilor si stiu ca exista si un moment de strangere. Am documentatia necesara si curaj.

Ideea este ca segmentii vreau sa ii cumpar din Ro si sa ii montez in alta parte ( acolo unde am conditiile schimbarii segmentilor )...tocmai de asta intreb, pentru ca nu am cum sa desfac motorul pana nu ajung la atelier. Si daca desfac motorul si pana ajung segmentii cam dureaza si nu prea pot astepta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prezentau uzura accentuata si mi-a fost recomandat sa-i schimb pe toti 4. Astazi au fost montate pistoanele cu segmenti si cuzineti noi, simerignuri supape. Urmeaza planeitate chiulasa, montat la loc, schimbat distributie, ulei, filtre si go. Pistoanele sunt Koblenschmidt(au venit impreuna cu sgmenti), simeringuri supape Victor Reinz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uzura accentuata in ce consta,erau zgariate sau ovalizate?din poze ne se cunoaste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ovalizate nu ..zgariate, da. Blocul motor insa nu prezinta zgarieturi sau alte probleme. Plus unul dintre ele avea buza lovita...Astfel, am zis sa fac treaba pana la capat, de acum sper sa merg cu ea multi km cel putin din punctul asta de vedere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

Ventilatorul de racire (masina din semnatura) nu porneste in prima treapta ...doar in a doua, odata cu cel de aer conditionat(CLIMA). Mentionez ca masina nu are erori stocate si niciodata nu a depasit acul de temperatura 90. Ce cauze ar putea fi? Ce anume se poate face in conditiile acestea? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca nu iti trece apa de 90 de grade nush dc te agiti....si oricum daca turezi masina si iti sta apa la 90 inseamna ca iti porneste unul din ventilatoare si nu sesizezi tu, ca altfel nu are cine sa raceasca apa din radiator !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat masina astazi. Segmentare motor: segmenti, simeringuri supape, cuzineti, ulei, filtre, garnitura, silicon s-a ridicat in jur de 2.500 lei. Eu am schimbat si pistoanele ceea ce m-a dus undeva in jur de 3.500 lei. Masina se comporta exemplar, nici nu o simti ca e pornita; e o diferenta totala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi. Vin si eu cu o problema.La al meu AZD fulia de la vilbrochen se misca haotic, zici ca e descentrata. Am verficat este strans foarte bine acel surub din capul ei. Care ar putea fi explicatia?Sa fie ceva probleme la vilbrochen?

Mentionez ca la relanti simt trepidatii in volan fara sa varieze turometrul iar cand dau drumul la AC deja motorul topaie si volanul la fel. Suportii i-am schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba fulia respectiva.Acea fulie iti angreneaza compresorul de AC,alternatoru,pompa de servodirectie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...la mine mi se mai aprinde cateodata martorul "check engine" ...nu sta mult aprins dar uneori se mai aprinde...care sa fie problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

benzina e foarte proasta in romania !!!!!!!!!!!!!!!! ar trebui sa ne sesizam, ne fura si la buzunare, ne strica si masinile !!!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pepssi,nu'i asa ca nu ai folosit benzina gen 99+,ci doar de 95?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba benzina de 95. Nu are voie o benzina curata de 95 sa cauzeze probleme la motoarele noastre.

Eu folosesc de ani buni asa ceva si nu am nici o vibratie, nici o eroare, nici un rateu la motor.

Desigur e mai lenesa decat cu 98+, insa doar atat.

Eu personal numai de la Rompetrol alimentez si cu mana pe inima pot spune ca sunt multumit de calitatea combustibilului.

Pepsi, incearca sa pui benzina de 100 sa vezi cum se comporta sa scoti din ecuatie benzina proasta, eventual schimba si firma de unde alimentezi, desi nu e o regula generala daca 95-ul face probleme tot de la acelasi peco 98+ nu poate cauza probleme.

Daca nu au filtrele in regula, tancurile de benzina sunt murdare si iti baga apa si gunoaie in rezervor, poti pune si mama 100-ei ca nu rezolvi nimic.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine,daca alimentez cu efix spre exemplu,in nici 100 de kilometri imi da CHECK iar eroarea e system too lean.Am facut experimentul asta de vreo 2 ori.M'am lecuit.Alimentez doar cu cifra octanica mare.Aici conteaza foarte mult uzura motorului si modul de exploatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema in dimineata asta mi-a aparut.Mi-a aparut in bord martorul (robinet) si imi zice emission workshop si masina trage foarte greu, si la relantiu se balbaie.Am schimbat in iarna sensorul map, am curatat clapeta acceleratie.La ce sa ma mai uit la egr? Martorul nu ramane aprins , e intermitent.

Modificat de mikemaniack
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca palpaie cel mai probabil e eroare de misfire (rateuri). Pune-o pe tester si vezi daca ai eroare de misfire si pe ce cilindru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!