Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Multumesc RZF

Ma gandesc sa nu afectez mai tare motorul mergand cu el in canditiile astea?!

"conditiile"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-l afectezi, Mihai. In cel mai rau caz daca e de la segmenti, or sa se uzeze pana incepe sa faca asa cum zicea RZF. Mai multe pareri sunt mai bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca-l exlpoatezi corect,revizii la timp,ulei adecvat.mai mergi o vreme asa si apoi mai vezi ce si cum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa ii pun 10w 40?In momentul asta merg cu mobil 5w 40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

. http://www.valvoline...bricant_advisor

merge si 10w40 daca ai peste 100kkm.depinde si cat iti consuma.eu pe 10w40 merg acum(am 165kkm) si consuma omeneste.inainte aveam 5w40 si consuma si 2 l intre schimburi.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mihail Petru, ai PM. :icon_thumleft:

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi am zis ca ma abtin, deja vazand niste cifre clare iti mai dau o data sfatul sa te gandesti foarte bine.

1900 roni piese - 450 Euro

Manopera aprox - 200 Euro (e un minim decent pentru un mecanic cu experienta sa cresti sansa reusitei)

Distributia - 200 Euro (doar nu faci motorul nou la cheie cu distributia veche !)

Ne apropiem de 1000 Euro reparatia unui motor la o masina cu valoare in piata de 3-3500 euro/2002. Sigur au uitat de antigel, garnituri, suruburi, care ti se vor adauga in "nota de intristare" Cam mult.

Toata gandirea mea se bazeaza pe ceea ce se intampla acum in service-uri: jumuleala. De asta as alege solutia mai simpla/ieftina/sigura.

Imi mentin in continuare parerea. Pui sub capota un motor care sa fie ok cu 3-400 si iti vezi de treaba mai departe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce inseamna ok? sau cum stii ca e ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin verificarile care se fac unui motor si prin garantia de unde in cumpar. Motorul nu se cumpara "in brate"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am sa va tin la curent, ideea e ca eu sper sa nu fie nevoie sa umblu in chiulasa dupa cum mi s-a si spus, dar adevarul gol-golut va iesi la iveala in momentul desfacerii motorului.Pana una-alta, trebuie sa strang banii ..in jur de 700-800 de euro...

@tcsib E corect si real caculul tau ca intr-o masina de 3000-4000 de euro se baga aproape 1.000 pentru reparatie...dar la revanzare, cand cineva vede in CIV ca motorul a fost schimbat deja intra la ape...astfel o reparatie sanatoasa o exploatare buna si o eventuala revanzare fara dubii si prea multe explicatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tcsib,doar daca cel de la care-l cumperi accepta sa-l verifici cum vrei tu.legat de garantie,iti ofera o perioada ca va functiona ok,nu ca va avea compresie nu stiu cat.varianta care o propui nu e rea dar e viabila doar in situatii extreme,motor gripat,scapat la cald,merge cu amestec(consum f mare de ulei).altfel e loterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@RZF da, corect. cauti pana gasesti varianta optima. asa cum am zis, nu se face in graba. doar nu ii crapa motorul azi !

@Mohicanu - fara suparare, te contrazic. Intreaba in jur ce parere ar avea eventualii cumparatori cand aud "s-a umblat la motor?" si vezi ce ar prefera. Cumva suna "s-a schimbat motor complet" si cumva suna "era motorul uzat si s-a reparat in RO". Fa un sondaj printre prieteni.

iar daca vorbim de revanzare, tocmai mi-am dat ca sa zic asa Golf 4 AZD 2001 Full si am vazut si pretul, si ce conteaza. Pretul de vanzare nu e cel de lista de pe site-uri de vanzari auto. Este suma reala pe care o poti obtine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut testul de compresie! 15 pe pistoanele 1,2,3 si 13,96 pe pistonul 4! Inca nu am elucidat de ce gasesc mereu ulei pe surubul de la galeria de evacuare din dreptul pistonului 4! O sa schimb saptamana ce vine uleiul, o sa pun din nou 5w40 si sa vad ce valori imi da!

post-77500-0-95313200-1342350034_thumb.j

Modificat de flaviusmaff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un vw bora 2001,1598 cm,benzina,motor azd,la aceasta masina arata undeva in bord cati km mai am de parcurs cu benzina care o mai am in rezervor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un vw bora 2001,1598 cm,benzina,motor azd,la aceasta masina arata undeva in bord cati km mai am de parcurs cu benzina care o mai am in rezervor?

Ar trebui sa arate pe BC, dar nu toate computerele au optiunea asta, sa arate range!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@flaviusmaff,acum ce ulei ai in motor?nu are legatura cu tipul de ulei,o fi garnitura imbatranita sau acel surub slab.

@simall,doar daca ai functia range activata,vezi ca e topic deschis despre sau ia legatura cu user-ul @F l o r i n.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am ulei aral 10w40! Masina a mers numai cu castrol 5w40. E prima data cand ii aral si 10w! Surubul e strans ff bine. Nu am putut sa-l clintesc! Sa fie imbtranita garnitura de la galerie sau cum? Probabil de asta scoate si fum, mie sa nu ajunga ulei pe la pistonul 4 in evacuare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e garnitura de vina atunci.fum scoate ca ajunge ulei in capul pistonului nu ca ajunge ulei pe evacuare,cauzele fiind altele nu tipul uleiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

garnitura dintre chiulasa si galeria de evacuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oare cei de la reprezentanta tess brasov pot sa imi activeze aceata functie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa-ti activeze si la Tess, dar iti cer mai mult decat face la reprezentanta. Pana una-alta, era bine sa pui o poza cu bordul tau, partea cu ceasurile si sa vedem ce fel de bord e. Ai butoane pentru navigat in meniul computer-ului de bord pe maneta de la stergatoare? Daca nu, inseamna ca n-ai computer de bord. Nici eu nu am pe Leon 1M benzinar, deci nu e imposibil sa n-ai asa ceva. Incearca sa dai de vreun coleg de forum care stie cu Vag-com-ul la tine in oras si mergi la el sa-ti activeze tot ce vrei ca iesi mai ieftin ca bani si ca timp.

Daca ai inchidere centralizata din fabrica, poti sa-ti activeze si sa se incuie singure usile cand pleci de pe loc. Gata cu off-topic-ul!

Flavius, la tine mai mult ca sigur e garnitura aia vinovata, desi eu cred ca vinovata e garnitura de chiulasa. Nu cred ca are cum sa ajunga ulei pe evacuare altfel decat sa treaca intai prin camera pe ardere, nu pot sa gandesc foarte mult la ora asta ca sa-mi dau seama cum vin piesele acolo.

Probabil ca de-aici si compresia putin mai slaba pe pistonul ala.

Modificat de alexanderdj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

Am fost la un service sa-mi schimbe compresorul si de atunci cand vreau sa spal parbrizul lichidul respectiv imi curge pe jos pe sub motor.

Cred ca baietii din service au omis cate ceva.

Pot sa rezolv eu problema sau sa ma duc inapoi in service, ma gandesc ca poate e ceva minor si rezolv singur.

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cum se schimba simeringul de la planetara, cea lunga ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!