Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Salut!

Ce ulei si benzina folosesti?

Cu petrom 95 si la mine suna aiurea, si mai ales cand foloseam mobil 3000 ca si ulei. Cu q8 este mult mai tacut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sdd, ai verificat racordul flexibil?

La el m-am gandit si eu , este schimbat de vechiul proprietar. O poza cu el mai jos

Salut!

Ce ulei si benzina folosesti?

Cu petrom 95 si la mine suna aiurea, si mai ales cand foloseam mobil 3000 ca si ulei. Cu q8 este mult mai tacut.

Bag numai de la OMV 95, 100 si Rompetrol la fel cu toate tipurile de benzina iar ulei Castrol Magnatec. Dar sigur e ceva de evacuare pentru ca la fix 2000 intra si un pic in rezonanta.

post-22767-0-14154000-1336547151_thumb.j

Modificat de sdd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sdd, ceva iti intra in rezonanta si probabil ca ceva nu mai sta teapan pe circuit. Daca zici ca ai schimbat tobele, nu are ce sa fie decat racordul.

Si catalizatorul iti poate face figuri, insa mi-e greu sa cred ca s-au desprins sitele din el, de obicei sunt destul de rezistente.

Din cate vad la tine, ai o dunga in partea din fata racordului ce imi arata ca a fost lovit. De obicei nu sudurile cedeaza, ci plasa respectiva si ce e inauntru racordului.

Ar fi bine sa vezi mai ales cand prinzi o zi mai rece sa verifici daca iti ies gaze pe la racord. Poti folosi niste fasii de hartie sa verifici lucrul asta.

Verifica si imbinarile de pe circuitul de esapament, e posibil sa piarda si pe acolo si astfel sa-ti faca zgmot.

De altceva momentan nu ma pot lega.

Eu cand am avut racordul original pleznit inauntru aveam aceleasi simptome ca si tine.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea!

am si eu o intrebarea sau poate doua :icon_cheesygrin:

in momentul cand nu mai functioneaza o bobina de inductie, apare ceva mesaj pe computerul de bord sau se aprinde ceva martor?

a avut cineva o astfel de problema, in sensul sa nu-i functioneze vreo bobina si sa-i apara ceva mesaj sau martor?

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa apara martorul galben ceck engine cu un mesaj pe computer si masina nu mai merge bine , nu are putere si tremura tare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut test-ul de compresit

Cilindru 1: 16

Cilindru 2: 16

Cilindru 3: 15.7

Cilindru 4: 15.9

Dar imi merge masina parca in 3 pistoane si odata la nus care surte de km imi da rateu cilindru 2

Bujiile sunt noi NGK

Bobine inductii inlocuite

Injectoare verificate curatate si inversate intre ele 2 cu 4 si tot imi daerroarea :|

De la ce ar mai putea fii?

chiulasa a fost aranjata pistoane cu segmenti si cuzineti schimbate ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai desfacut motorul, cum aratau axele cu came? Am mai auzit de defecte ale axelor cu came care nu mai actionau corect supapele si astfel nu intra destul aer ca amestecul sa arda. Bujia de pe cil 2 cum arata, nu e cumva murdara de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de raspuns aurelian08.

stiam simptomele functioarii motorului cu o bobina de inductie defecta, dar eram curios sa aflu daca electronica motorului indica aceasta defectiune.

numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

img0617sg.jpg

img0619ym.jpg

Am desfacut EGR-ul sa il curat, am observat ca are o supapa in capatul acelui furtun atasat de EGR, stie cineva ce rol are si daca acea supapa trebuia sa aibe in capat o sita?

Astazi am constatat ca am nevoie de alt EGR, momentan am rezolvat problema cu oscilatul relantiului prin scoaterea mufei de la EGR, masina nu mai oscileaza deloc la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca are vreo sita si a mea arata la fel, iar motorul functioneaza ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat EGR si clapeta de acceleratie la un Golf 4 din 2002, 1.6 16v AZD. Am fost la un coleg de-al nostru de pe forum sa-mi faca adaptarea. La EGR imi ramane eroarea: "Basic setting could not be performed" sau ceva de genul asta. Si martorul Check engine ramane aprins. Daca cineva stie care ar fi urmatoarea mutare ca sa pot rezolva problema cu EGR-ul v-as fi recunoscator. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur nu ai uitat sa pui mufa la loc la EGR? Mie mi s-a intamplat o data. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul era incalzit?(90grade)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva ce rol are aceasta conducta? Am observat urme de ulei pe langa ea si nu stiu daca e de la ea.

post-61192-0-84358600-1337370153_thumb.j

Modificat de vladmury
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e de la servodirectie conducta! din cauza presiunii apar acele urme de ulei pe ea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot citit acest topic si am cautat rezolvarea la problema cu oscilatul relantiului, nu am gasit nimic concret, momentan am rezolvat partial problema prin scoaterea mufei de la EGR si ''blindarea'' cu o tablita in partea cu admisia, dar uneori mai oscileaza ( intre 800 si 900 rpm, inainte facea intre 700 si 1000rpm) , presupun ca e si de la benzina, am alimentat ultima oara de la Rompetrol.

Am avut si plinul facut acum cateva zile cu OMV 100 dar dupa cateva ture in afara orasului si un mers sportiv tot oscileaza relantiul, la diagnoza aparea doar eroarea aceasta: 16786/P0402/001026 - Exhaust Gas Recirculation (EGR): Excessive Flow

Ma gandeam sa iau EGR nou dar nu vreau sa risc sa dau 700 lei ( si sa faca la fel si cu cel nou) si nici nu stiu daca merita investia la o masina asa veche.

Oare exista vreo rezolvare?

Modificat de Kicker
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

makia_velly

Parerea mea e sa mergi mai turat sa depus calamina e imbaxit catalizatorul,schimba in 4000- 4500, aceeasi problema am avut-o acum ceva timp dupa ce am alimentat cu benzina 95 petrom ziceai ca sare motorul din suporti cat de tare oscila relantiul,apoi am pus benzina mai buna 98 am mers turat si mia scazut consumul plus ca relantiul sta batut in cuie acum .Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba e ca dupa ce merg mai turat se intampla fenomenul, daca mers batraneste nu oscileaza, nu stiu ce sa mai cred si sa ii mai fac...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu tot asa am patit cu azd-ul meu oscila de ziceai ca e tractor si la nush cati km se aprindea si chec teste si iar teste o simpla eroare mergea un timp si iar o luam de la capat, un mecanic mia spus sa bag benzina buna cateva plinuri sa vad cum se comporta am mai facut un timp si incet incet oscilatiile au sczut in intensitate si au disparut si nici chec nu sa mai aprins am bagat numai rompetrol alto 101 ma cam ustura buzunarul da cam astai benzina ce le prieste azd-urilor,io asa am scapat de oscilatii ca o fi benzina ca o fi alceva nush,numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am o problema la masina mea si nu ii dau de capat. Porneste fara nici o problema dar in momentul in care bag sa dau cu spatele si incep sa accelerez imi opreste motorul. Mentinez ca daca baga in prima treapta si dau sa plec de pe loc merge fara nici o problema. Inainte cu o zi am pelcat din parcare si dupa 500 de metri mi sa oprit motorul. Am reusit sa il pornesc putin mai greu , am pelcat de pe loc si am observat ca tot incerca sa se opreasca dar fiind in mers nu l-am lasat, orpindu direct in parcare cu ea. A doua zi am mers cu ea vreo 10 km si nu mai avea nimika doar ca nu am dat cu spatele. Nu am nici o eroare stocata.

Am verificat becuri si alte chesti, iar la relanti sta la fel ca acum 4 ani. Va rog sfaturi sau ideii. Mai mentionez ca problema aceasta am mai avut-o in iarna unde cu motorul cald indiferent in ce directie incercam sa o misc i-mi oprea motorul. La service nu au gasit nici o eroare. Problema disparand singura fara nici o interventie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa scap de relantiul instabil,am schimbat sonda lambda,cea inainte de catalizator si EGR-ul,pe langa asta acum se accelereaza mai usor,motorul nu mai e asa de zgomotos si e mai vioi,sigur mi-a scazut si consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat te-a costat sonda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni nu are nici o idee?

Ca idee merg de doua zile cu masina si tot nu stiu ce are sau cand va fi urmatoarea data cand va reveni problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni nu are nici o idee?

Ca idee merg de doua zile cu masina si tot nu stiu ce are sau cand va fi urmatoarea data cand va reveni problema.

Parerea mea e sa te adresezi unui service serios, altul decat cel care nu a stiut sa rezolve problema. Ei trebuie sa stie ce e de facut. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!