Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Posteaza exact codul de eroare. Pot fi foarte multe cauze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la azd-ul cu 580k km.

Intradevar, indiscutabil mersul in regim relativ constant si cu f putine drumuri scurte ( in oras foarte rar folosea golf-ul, are un smart pt deplasarea in oras) si mai ales calitatea drumurilor si tuturor lichidelor ce se folosesc pentru functionarea respectivului motor au dus la respectiva performanta.

Si inca ceva: sonda lambda, desi se recomanda din cate stiu sa se schimbe la 160.000 de km, el a schimbat-o dupa 300.000, ba chiar spre 400k din spusele lui, nu mai tinea f bine minte. Asta a fost si una dintre intrebarile mele, al meu golf trecand de 160.000km si standu-mi oarecum pe suflet aceasta sonda, desi pe tester imi da valori f bune.

Uleiul ce-l avea in motor, chiar si la acesti nr impresionant de km era 5w40, insa mi-a spus ca a mers si cu 10w40, dar a revenit la 5, pt ca, din spusele lui nu ii papa exagerat de mult ulei intre schimburi. Cu 0w30 a mers cel putin pana in 150k.!!!. Uleiuri a folosit mobil1, era fan al acestei marci, nerecomandandu-mi altceva. Insa dincolo orice ulei de firma e de la mama lui, nu se compara cu ce gasesti in magazinele noastre.

Si toate reviziile, le-a facut la un service autorizat ce tine de reprezentanta vw de pe langa orasul unde locuieste ( undeva spre nordul Germaniei pe langa Hanovra ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am avut eu un schimb cu RS10w60. Am pus tipul asta pentru ca in perioada aia obisnuiam sa turez foarte tare motorul, era si traficul mai lejer. Acum am revenit la 5w40 ca m-am mai calmat. Nu au fost probleme, nu am completat intre schimburi. Mi se parea ca suna diferit in turatie, parca mai silentios, probabil din cauza ca e mai gros. L-am avut atat vara cat si iarna, masina pornea bine, deci nu am avut probleme, dar nici imbunatatiri in performanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal vreau sa schimb amortizoarele la azd-ul meu,ceva pareri care ar fi mai bune ,merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic:

Amortizoarele pe gaz nu sunt adecvate pentru drumurile patriei noastre, cele mai potrivite sunt cele pe presiune de ulei, acestea se gasesc mai greu. Eventual poti pune unele pe original din dezmembrari care sa nu fie curse.

Modificat de Kicker
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

skiro,

La Golf, pe fata amortizoarele sunt pe ulei, iar pe spate pe gaz.

Orice fabricant de marca, are in oferta echivalente oem. Insa are si variante mai sport, care sunt pe gaz.

Recomand Kayaba, Sachs, Monroe insa sunt si multi altii f buni.

Apoi sa ceri vanzatorului sa-ti dea cele echivalente oem.

Poti cere o oferta si celor de la volskparts, sunt f buni si de incredere.

La kayaba, pe fata cele echivalente oem sunt cele Premium.

Insa Sachs, sunt mai ieftine si nu cred ca mai prejos fata de Kayaba. Aici vei avea modelele super touring.

Iar amortizoare pe ulei pt puntea fata, se gasesc fara probleme eu punandu-mi acum jumatate de an Kayaba Premium si se comporta f bine.

Pt puntea spate sunt doar pe gaz ( nu stiu sa faca cineva pe ulei), deoarece si pe original tot pe gaz sunt. In oferte vei gasi mai multe modele, cu un comportament diferit, de aceea iti recomand sa iti alegi cele echivalente oem.

Primavara asta va trebui sa le schibm si eu pe spate si voi alege mai mult ca sigur Sachs Super touring, sunt ceva mai ieftine decat Kayaba

La schimbul amortizoarelor, se recomanda si schimbul flanselor si a protectiilor amortizorului mai ales daca acestea din urma sunt crapate sau rupte. Pe fata pa langa flansele din cauziuc mai e si rulmentul ce vine in capul amortizorului pe flansa.

Bafta

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema cu suspensia.trebuie sa schimb amortizoarele e si flansele .masina are arcuri si amortizoare sport.

Daca tot trebuie sa schimb amortizoarele vreau sa o fac pentri drumuri grele.ce amortizoare imi trebuie ?pt drumuri grele sau

normale si inaltatoare?arcurile sunt de mai multe fe

luri?.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Drumuri grele = scut metalic + inaltatoare

Normal ca inaltatoarele se pun pe amortizoare normale si arcuri normale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am vazut ca unele magazine comercializeaza amortizoare drumuri grele separat fata de cele normala si fata de cele sport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus pachetul de drumuri grele de curand si distanta fata de sol s-a marit considerabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce anume ti-ai pus in pachetul drumuri grele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, apropo de telescoape. am un scartait pe partea dreapta spate,ce ar putea fi? parca freaca plastic pe plastic.... o fi de la telescop? Mentionez ca se aude in masina....cand merg pe drum cu denivelari. Multani fain! :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi protectia de la amortizor sa nu faca galagie...totusi...verifica si roata de rezerva :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare...vin si eu cu o intrebare sa nu mai deschid alt topic. Am observat ca multe golfuri pe benzina au acel capitonaj la capota motor. Stiu ca la diesel au toate, dar care e rolul la benzinar. Al meu nu are si as vrea sa pun una. Ce - i drept la mine am un zgomot cam mare de la motor in interior pana la 2000 de ture, apoi e mai silentios. Ciudat pentru ca atunci cand urca in ture ar trebui sa fie mai galagios. Merita sa cumpar asa ceva pentru 1.6 16 V?post-22767-0-07405600-1331794065_thumb.j

Modificat de sdd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mea are.... :icon_cheesygrin: , capitonajul are rolul de a amortiza zgomotul motorului.....iti recomand sa-ti pui, ai sa vezi diferenta. o zi faina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Este cineva care detine un Vag-com in zona Pascani si e dispus sa faca o diagnoza contra cost?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amortizoarele si arcurile sunt pentru drumuri grele,nu am pus inaltatoare pentru ca oricum s-a inaltat semnificativ,inainte aveam aproape 3 degete distanta intre roata si aripa iar acum intra toata palma.Pachetul l-am pus de la Kayaba si m-a costat 1630 lei cu tot cu flanse si rulmenti de presiune,protectiile din cauciuc si niste protectii din plastic si 200 lei a fost manopera,singurul dezavantaj e ca acum e mai rigida dar nu-mi mai fac griji pentru baia de ulei.Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mea are.... :icon_cheesygrin: , capitonajul are rolul de a amortiza zgomotul motorului.....iti recomand sa-ti pui, ai sa vezi diferenta. o zi faina!

zgomotul motorului in exterior sau in habitaclu?...in habitaclu mi se pare deranjant

Modificat de sdd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu ai probleme la traseul de evacuare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e vorba de zgomotul din habitaclu....oricum in relati nici nu se aude motorul in interior....cam la 2500 rpm se aude daca ai capitonajul pus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

capitonajul nu izoleaza sunetul de habitaclu 100%.In interior zgomotul se propaga prin panoul ignifug nu prin capota.Eu am dat jos capitonajul sa il curat si nu am observat absolut nici o diferenta cu sau fara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi spunea un coleg pe forum de acel panou reflectorizant ce se pune in spatele caloriferului, odata pus sub capota iarna motorul se incalzeste mai repede, deoarece caldura emanata de motor e trimisa inapoi, spre motor....oare ar avea vreun rol si asupra zgomotului, in sensul ca l-ar diminua ?

post-90737-0-89302900-1331828714_thumb.j

Modificat de undan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!