Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Epuratorul il ai in postul meu anterior,si rezistenta(incercuita cu rosu) iti vine pe furtunul din poza.Le gasesti in partea dreapta a motorului ..spre spate.

post-64586-0-76080200-1330178026_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabyte00,exact aia e piesa. :) Se poate un cod,ca eu m'am uitat pe el si nu are nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai uita-te in lista din dreapta schemei. E o lista de coduri pentru pozitia 11, separate pentru stanga/dreapta si 2 usi/4usi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GABIVVX mersi de poza o sa ma uit dimineata

O seara placuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Undan ceva noutati? S-au confirmat spusele mele in privinta relantiului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat la motor azi, nu am alte scurgeri de ulei decat acolo pe unde e joja. Sper ca nu e nimic grav... mai pot merge inca vreo luna pana fac din nou schimbul de ulei si o sa rezolv atunci. Daca credeti ce e ceva grav o sa rezolv mai repede problema. Oricum mersi de raspunsuri tuturor.

O seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ai grija cu uleiul din zona respectiva,are tendinta de a intra in mufele de legatura de la senzorul MAP si senzorul cititor de pe semeringul de palier.In zona respectiva,protectia cablajului(furtunul randalenat)are tendinta sa dezizoleze firele la iesirea lor din el.Asta se intampla din cauza trepidatiilor.Se dezizoleaza 2 fire..uleiul intra in contact cu ele si fac masa,sau incerci sa cureti firele cu spray sacu ceva..asemeni iti ramane acolo si iti da cu masa la fire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut !

sunt proaspat posesor al unui AZD din 2002 .dupa ce l-am luat , am circulat vreo 3000 km cu nr rosii , mergea uns.s-au gatat nr rosii , am tras pe dreapta , pina sa strang bani de taxa....i-am mai dat peste timp ( vreo luna ) vreo 3-4 chei , lasind-o la ralanti....azi , fericita zi , am inmatriculat-o si s-o iau din loc...

pornire la sfert de cheie , oprire dupa 5-8 secunde..repornire lunga ( 5-6 sec la cheie ) ..dupa ce pornea , tot pomul de craciun la bord....am la ralanti , se oprea....am dus-o la un mecanic , care mi-a scanat-o ( cred cu vag , avea un program pe lap ) ,sters defecte , probabil , ceva legat de senzor de turatie zicea el....am plecat din c entrul brasovului , atza intins pina la fagaras..deal / vale / paliere...mergea frumos , doar sa n-o las la ralanti...nu intreuruperi , consum 5.9 , demaraje , reprize...la inceput , pe bord tot pomul ( presiune ulei , exhaust sistem , etc ) ....dupa drum , doar check engine....knd am ajund aks , surpriza...pina sa deschid poarta...nu a mai murit motorul.....!...deci.....dincolo de cum o porni sau nu dimineata.....ce sa visez la noapte...?? :icon_redface:

am citit pe aici cateva pareri , dar la mine parca e altceva..?...sau doar de curatat senzorul MAP ?...ca deja ma ia cu calduri knd aud k tre' sa umblu cu piese la mine....

multumesc mult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe scurt, ai AZD te-ai scos, ceva bobine de rezerva pe-acolo.

P.S. Nu stiu daca doar mie mi se pare sau motoarele in 16v de la vw is foarte sensibile. Cu diesel cand pica ceva macar stii o treaba, s-a dus, platesti, nu mai bagi bani ceva 'jde de mii de km.

Cu un AZD ar fi indicat sa-ti iei de rezerva piese ..si nu numai..poate si o alta masina pe platforma dupa tine daca ai drumuri lungi.

Modificat de JuiCe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu singura problema care am avut-o au fost 3 bobine,dar se ardeau din cauza ca erau bujiile originale la 115 mii.am schimbat bujiile si bobinele si de 2 ani nu am treaba cu masina.salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si un raspuns la cele spuse de mine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ce eroare ti-a ramas pana la urma in bord ? Ai posibilitatea de scanare acum sa vedem daca ai ceva erori stocate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut !

minune mare....dimineatza a pornit la sfert de cheie , fara oscilatii sau sa nu stea la ralanti...doar un mesaj scurt de " exhaust workshop " , dupa care a ramas doar becul de diagnoza aprins ...am mers la o tura prin oras , AM SPALAT-O (exterior ) , si...minune mare..knd am scos-o de la spalat niciun martor aprins , niciun mesaj , nicio prblm......am ramas prost , sincer......sa dea Domnul sa nu mai vad niciun mesaj de alerta..dar tot nu-mi explic......de la tot pomul ala de craciun pe bord , ne[pornit , instabila la ralanti , mesaje , alea-alea.....sa mearga bine asa..din senin...sau chiar trb sa ma pregatesc de ceva ?....sau sa fac preventiv acele curatari de senzori ?....multumesc pt un raspuns si o explicatie.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este linistea dinaintea furtunii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curata prima data cutia de sub stergatorul soferului.Accesul se face dand jos grilajul de la baza parbrizului.Se intampla frecvent sa intre apa si sa faca bordul,pom de craciun.Mai mult ca sigur ai strat de plivit pe langa cutia alba.Daca tot desfaci aia sa vezi si mufele de la ECU.E deasupra motorasului de la stergatoare.Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta pe cineva cu un tester din Pascani(este lista pe forum cu membri detinatori de interfete) iti identifica exact problema(mai mult ca sigur e pasionat,deci face treaba de placere,din inima astfel incat sa te lamureasca) dai comanda de bobina(Beru~110ron) iei 2 surubelnite late,extragi bobina drept in sus,declipsezi mufa pe dedesubt,o inlocuiesti,stergi codul de eroare si gata .Daca nu gasesti pe nimeni ii zici "mecanicului" sa intre pe canlele mai sus mentionate.

pe 14 ai counterul general de missfire.

15-cilindrii 1 2 3

16-cilindrul 4

ar trebui sa fie toate pe 0.

Unde iti apar cifre mari,acolo ai bobina belita.Ar mai fi o situatie mai "ieftina" sa ai un fir intrerupt.

Salut, am acelasi motor ca al tau, cu acealeasi probleme. E bobina de inductie sau bibinele in caz ca sunt mai multe. Eu am schimbat 2 acum 1 an si ceva si azi de dimineata motorul meu ier facea ca un tractor.Cred ca s-au dus celelalte 2 bobine mai vechi, inca n-am pus un VAG pe ea.Verifica exact cum spuneau colegii mai sus, vezi fiecare bobina in parte. Bafta si spor la treaba.

Am uitat sa-ti mentionez ceva, vezi pe fiecare bobina daca e umflata partea de sus, ia-le pe rand.Alea umflate sunt duse.

Modificat de Roger_CV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea!

Am o mare curiozitate referitor la fiabilitatea si km parcursi de acest motor adica AZD.

As vrea sa posteze, daca se poate acei detinatori ai acestui motor care se apropie de 300.000 de km sau cei care au depasit cel putin 250.000 de Km si sa ne spuna cati Km au in momentul de fata si daca au avut probleme mari pana acum.

Mie mi s-ar parea interesant sa vedem cati "veteranii" au ajuns la un numar destul de maricel, zic eu, cu acest motor.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea!

Am o mare curiozitate referitor la fiabilitatea si km parcursi de acest motor adica AZD.

As vrea sa posteze, daca se poate acei detinatori ai acestui motor care se apropie de 300.000 de km sau cei care au depasit cel putin 250.000 de Km si sa ne spuna cati Km au in momentul de fata si daca au avut probleme mari pana acum.

Mie mi s-ar parea interesant sa vedem cati "veteranii" au ajuns la un numar destul de maricel, zic eu, cu acest motor.

Multumesc!

am vreo 270.000 si in afara de bobinele de inductie, bujii si niste ulei de calitate, nu prea am avut treaba cu motorasul :D si sper nici voi sa nu aveti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Roger_CV imi place ce vad:)

si eu sunt extrem de multumit de acest motoras.

altcineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare mi-a fost onoarea sa vad un AZD cu : 580.000 km!!!!!!!!!!!!!!!!

Proprietarul e neamt , insa masina mergea f bine.

Imi pare rau ca nu prea am apucat sa vorbesc prea mult cu proprietarul, s-a intamplat pur si simplu sa vina in vizita in ro si sa aduca un pachet unui vecin.

Din spusele lui, in afara de consumabile, pe la 300 si ceva de mii i-a schimbat ambreiajul, 2-3 tacheti, semeringurile de la supape si spunea ca sigur in curand trebuie sa schimbe si restul tachetilor, faceau zgomot la prima pornire dupa o noapte de stat rece. Insa motorul din ce l-am auzit, la cald ce-i drept, torcea ca nou.

Segmentii erau cei originali. Ii papa ulei, insa nu exagerat, completa intre schimburile de ulei din spusele lui cam cu 1 litru.

Oricum era ponderat, nu vitezoman, mi-a spus ca nu stie sa fii pornit cu scartiat de roti sau sa fi carat mult cu masina.

Si alt element care cred ca e ff important, nu obisnuia sa faca drumuri scurte. In medie, mergea cca 150-200 km zilnic.

Pacat ca nu am stat de vba decat cateva minute.

Insa mi-a crescut inima in mine vazand kilometrajul si cum se prezenta masina.

Drumuri bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

580.000 km este chiar ceva impresionant pentru un astfel de motor!! daca ii dai la masina ce ii trebuie la momentul cand ea o cere si uleiuri si filtre de calitate si mers omeneste, pe toti cred ca ne-ar tine la fel de mult motoarele! :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Muraru Dan, wow pt ca ai avut aceasta onoare, sa vezi un azd cu atatia km.

Cu siguranta ca a avut grija de motor, si dupa cum ai spus nu si-a batut joc de el de a ajuns sa adune atatia km.

Si mai e ceva care a contat enorm de mult, masina a fost rulata in Germania, cu asta am zis tot.

Mai postati va rog, ca devine interesanta discutia:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu uitam totusi ca proprietarul masinii mai sus mentionate este neamt, adica masina rulata in Deutschland, cred ca si tara este un factor important in ceea ce priveste durata de viata a unei masini sau in cazul asta, a motorului.

L.E: mi-ai luat vorba din gura GeForce90 :)

Modificat de undan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema:

- pe tester imi arata ca am probleme cu sensorul map si in bord mi s-a aprins martorul cu emission workshop.am schimbat azi sensorul si eroare tot persista.:(. ce alta cauza mai poate da emission workshop?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!