Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

va multumesc amandurora,si imi cer scz pt postare,n-am apucat sa curat senzorul resp poate sapt asta am sa o fac,dar mi-e greu sa cred k asta ar putea fi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-l curat cam la 3 luni. Imi ia 10 minute. Nu poti afla ce are decat luand la mana ce iti recomandam sa faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa am sa si fac imi iau un spray si il rezolv,ai idee imi trebuie vreo cheie speciala sau cum poate fi skos

scz am gasit,am sa fac si asta si vdm ce-o mai fi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am rezolvat si eu problema. Cine zicea mai sus ca daca ai probleme(nu arsa de tot) cu bobinele apare eroare in bord, gresea.

Eu am avut o bobina arsa de tot si o bobina care dadea scantei dar vai de mama ei, odata la cateva secunde rateuri.

Mai intai avand eroarea pt bobina arsa(daca e arsa de tot sigur va aparea eroare), am scanat cu vag si mi-a aparut cinlindru 3 mort; bun bobina noua.

Nu dupa mult timp, observ ca dupa ce se incalzea(la rece precizez ca mergea brici) , din 10 in 10 secunde parca dadea in nas, trepida dadea sa moara, bubuia pe toba usor, chestii de genul asta.

Eroare in bord deloc.

Asa ca am pornit motorul si am scos bobinele in mers tinandu-le in mana astfel incat sa vad orificiul pe unde da scanteia.

S-a vazut ca bobina noua cumparata arunca scanteie cum trebuie, iar la una dintre ele se vedea ceva scanteie pe fund asa slaba de tot.

Luat si a doua bobina noua si merge brici. Pe bujii scrie NKG si semnele vw si audi, nu mi-am dat seama daca-s originalele sau nu, dar se pare ca ele au fost in regula.

Cand is murdare clapeta de acceleratie sau EGR nu cred ca incepe sa se manifeste asa dintr-o data a doua zi. La mine asa a fost, inainte cu o zi totul ok, a doua zi dintr-o data probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

legat de probleme cu scanteia...in speta MISSFIRE..pe canalele 15 16 in engine->measuring blocks,vedeti pe ce cilindru apare problema

Canalul 14 este contorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si e posibil sa nu apara deloc vreo eroare in bord? si sa poata fi descoperita doar cu vcds ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru JuiCe -e posibil ca o bobina sa nu dea scanteie din cand in cand,nu zic nu.La mine toate s-au comportat la fel( 3 la numar):in momentul cand motorul a inceput sa mearga in trei s-a aprins si check-ul.Schimbat bobina s-a stins si martorul.(martorul nu se stinge imediat).Ca o curiozitate le-am schimbat in ordinea urmatoare: 1-2-3.Urmeaza a-4-a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erorile "misfire" nu sunt semnalate prin aprinderea unui martor pe bord. Se pot vizualiza doar pe VagCom. Daca la fiecare "rateu" s-ar aprinde un martor la bord, mai ales la calitatea benzinei, ar fi jale.

Modificat de tcsib
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca rateurile depasesc un anumit nr per cilindru ( din experienta proprie in jur de 30) atunci clipeste check engine si ramane aprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, la o functionare defectoasa este posibil sa primesti Check-ul aprins, dar atunci este clar ca se ajunge la diagnoza unde se vede clar functionarea aiurea a unei fise. Dar din ce am inteles eu lui ii face aleator, cate 10 secunde. Deci doar cateva misfire`s

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salurare baietii!!!

Am o problema destul de mare zic eu cu motorul

Zilele trecute am bagat ceva benzina PROASTA de la cineva in masina si de atunci au inceput problemele.

Dimineata la rece pornea greu si dupa ce pornea scotea un fum albastru, motorul avea lispa de putere.

Azi verific uleiul si raman uimit, nivelul la ulei este aproape dublu.

Am gasit si spuma galbuie pe capacul de la ulei si picaturi de apa, iar in timp ce motorul functioneaza daca capacul la ulei este luat se aude ca un pufait.

erori nu am in bord pana acuma dar mi-e frica sa mai umblu asa cu ea

sa fie benzina nearsa ajunsa in baia de ulei?

voi ce ziceti? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine la fel face daca scot busonul,si la fel are spuma galbena si picaturi de apa dar doar iarna.si motorul merge destul de ok nu am probleme cu el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o belea,

de vreo 2 zile incoace mi sa aprins becul de benzina.(ala cu pompa).am n masina juma de rezervor.acul imi indica bine, dar ramane aprins martorul asta ca nu mai am benzina.de la ce poate fi?multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fericire pe mine iarasi :) dupa ce am schimbat 2 bobine de inductie recent, azi sa dau cheie , pur si simplu a pornit din prima dar a inceput sa trepideze rau, scoate fum + bec aprins in bord , e clar inca o bobina dusa. Pare ca motoarele astea is cam de rahat 1.6 AZD cu multe probleme. Mai are rost sa o tin oare?:) ma gandesc sa ma scap de ea si sa ma duc pe un diesel.

Cu motoru asta mereu am emotii cand dau cheie ca iar trepideaza si ceva nu merge, foarte sensibile, nu cred a l-as mai alege a doua oara, avand in vedere ca mai cunosc persoane cu motorul asta, si problemele sunt cam la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai ajuns sa le schimbi o tura pe toate ? Eu dupa ce le-am schimbat pe toate nu am mai avut probleme de genu asta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fericire pe mine iarasi :) dupa ce am schimbat 2 bobine de inductie recent, azi sa dau cheie , pur si simplu a pornit din prima dar a inceput sa trepideze rau, scoate fum + bec aprins in bord , e clar inca o bobina dusa. Pare ca motoarele astea is cam de rahat 1.6 AZD cu multe probleme. Mai are rost sa o tin oare? :) ma gandesc sa ma scap de ea si sa ma duc pe un diesel.

Cu motoru asta mereu am emotii cand dau cheie ca iar trepideaza si ceva nu merge, foarte sensibile, nu cred a l-as mai alege a doua oara, avand in vedere ca mai cunosc persoane cu motorul asta, si problemele sunt cam la fel.

Schimba toate bobinele odata, asa am patit si eu la Passat deci nu este o regula..!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu stiu daca mai merita sa tot bag bani, inca nu stiu ce bobina s-a dus, doua le-am schimbat, mai ramane sa le vad celelalte doua care erau originale. Mi-e ca bag bani in bobine, si apoi iar apar surprize surprize. Am inteles oricum ca benzinarele la vw is sensibile la schimbarile de temperatura, cu o astfel de masina nu te poti increde sa mergi la un drum de 1000 km. Cum zice Aurelian mai sus :D bobinele = consumabile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mai intampinat cineva problema asta:

martorul de benzina mi-a ramas aprins, litrometrul functioneaza dar imi tot apare please refuel.Si culmea am jumate de rezervor benzina si tot imi apare eroare asta.Cum scap de becul ala sa nu mai stea aprins?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mikemaniack , am mai vazut mi se pare discutia asta si ar fi de la 'plutitorul' ala de benzina posibil sa fie blocat pe pozitia in care indica gol.

P.S : tocmai am schimbat o a 3a bobina =)) Deja apare umorul negru despre motoarele astea, parca nu mai is asa trist ci imi vine sa rad. Cred ca cu motoarele astea nu te poti risca sa mergi la un drum de 1000km, eventual te poti duce daca mai iei cu tine de rezerva pe trailer o alta masina, sau un motor pe platforma. :lol: :lol:

Modificat de JuiCe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plutitorul daca ramanea blocat deschis nu ii mai arata jumate de rezervor pe bord. Pune un VagCom si vezi ce erori ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare si eu in legatura cu problema cu bobinele. Stiu acum deja ca e o boala a lor chestia ca se cam ard, dar asa 3 bobine in nici o luna?

Se poate sa fie vreo defectiune undeva? Zic si eu, alternator sau nu stiu sigur, nu am idee, dar eram curios daca am eu o problema sau exista vreo solutie de izolare anti-condens(din cate am citit asta ar fi un motiv pentru care se tot ard). Am luat o baterie noua de 55Ah, merge ok cu ea, nu e nu stiu ce brand, ar putea cauza asta asa ceva? Am mers la electrician si mi-a masurat in mers incarcarea si a iesit ca e in regula. Sa fie o coincidenta cu bobinele astea? sau pana la urma chiar n-am de ales si tre sa ma scap de benzinara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pregateste-te sa o schimbi si pe a 4 a :) . Eu am schimbat prima bobina , pe a doua la distanta de aproximativ 6 luni , a treia dupa cateva luni , iar a patra dupa doua zile , deci cand le apuca nu te lasa :)) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ceva problema generala? S-a dat ceva peste cap in electronica/curent ? Are legatura ca bateria e mai slaba ? Mi se pare ca eu aveam nevoie de 62Ah si am numa de 55.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil le-a sosit timpul sa le schimbi . Nu cred ca are a face bateria , eu am avut pe masina bateria originala de 55 si am pus una de 60 si nu s-a intamplat nimic . Este o problema generala cu aceste bobine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!