Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

buna seara.

am o problema la masina mea .imi apare emission workshop in bord si mi s-a aprins becul din dreapta, cel de gaze?am umblat azi la un senzor l-am curatat cu spray de contacte .am vrut sa il curat sensorul map si cred ca am scos mufa de la alt sensor si am dat cu spray de contacte in mufa.cred ca am facut o belea mare.:(.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina merge normal sau are ceva simptome de cand s-a aprins martorul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata am rezolvato am coborat acum la ea am scos mufa am curatato bine am infipto la loc , i-am dat o cheie si nu s-a mai aprins martorul.ma mancat pe mine undeva sa umblu acolo, ca nu aveam probleme si nu cred ca am bagat mufa bine la loc.dar pana la urma ce martor e asta?e in spatele jojei pe partea dreapta.sensorul map unde e pana la urma ca pe asta vroiam sa il scot sa il curat sa ma uit la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg care e ordinea. Ti s-a aprins martorul dupa care ai incercat sa cureti senzorul, sau invers? Ce eroare ai?

Ala e senzorul, probabil nu ai pus mufa bine la loc.

Modificat de gabyte00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu o intrebare, ce diferenta este intre motorul 1.6 16v AZD si 1.6 16v AUS ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferentele intre motoarele astea AZD, BCB, AUS sunt destul de mici. Mi se pare ca ordinea de iesire din fabrica a fost AUS, AZD, BCB. Ca si diferenta ce stiu eu AUS are bobina centrala cu fise, pe cand AZD are bobine independente pe fiecare cilindru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In plus, nu stiu daca la AZD sunt probleme cu inghetarea epuratorului cum este la AXP/AUS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deoarece nu pot face alt topic o sa postez aici , am un golf 4 1.6 16v 105 cai aus. Am o problema la el adica imi accelereaza intarziat , apas pedala si accelereaza dupa 1 secunda. Am pus testerul pe ea si mi-a dat urmatoarea eroare.

1 Fault Found

17972 - Throttle Actuator (J338) Under-Voltage during Basic Setting

P1564 - 35 - 10 - - - Intermitent.

Daca s-a mai lovit cineva de aceasta problema rog sa posteze. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17972/P1564/005476 - Throttle Actuator (J338): Under-Voltage during Basic Setting

Possible Symptoms

Possible Causes

  • Battery Voltage too Low

Possible Solutions

Din ce scrie mai sus e doar o problema de baterie descarcata, Nu cred ca se refera la problema pe care o spui tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns , da mi s-a mai zis asta ca ar fi bateria dar nu prea am crezut pentru ca bateria mi se pare ca merge bine .... o sa verific. Multumesc pentru raspunsul asa rapid. De unde ai gasit asta ce mi-ai postat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat baterina , dar nush ce sa cred ca masina de ex dupa ce o pornesc pot sa rulez si fara baterie.... am verificat voltaju are 14.5 cu motoru pornit. Este foarte ok deci e altceva , acceleratia mea nu este pe cablu este electrica. Probabil e ceva acolo.... dar nush tre sa=-mi raspunda cineva care a avut problema asta sa stiu exact... ca asa sa dau cu presupusu sunt multe , ar fi alternatoru.. desi nu cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cum ai verificat-o? Daca ai 14.5V cu motorul pornit nu inseamna ca e buna, inseamna ca alternatorul e bun. Bateria o verifici masurand-o dupa un drum cu motorul oprit (ar trebui sa aiba in jur de 12.7V), dupa care o masori dimineata dupa ce sta o noapte, inainte de pornire. (ar trebui sa nu scada sub 11.5V).

Dar nu e neaparat sa fie bateria dusa. E posibil ca la un moment dat sa fi avut bateria descarcata, sa fi dat eroarea, dupa care sa se fi incarcat la loc. Deci, sterge eroarea si vezi daca mai apare. Fa si o adaptare de clapeta daca tot te-ai apucat. Ai curatat vreodata clapeta?

Modificat de gabyte00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca adaptarea clapetei se face cu motorul oprit. doar contactul trebuie pus! Daca bateria e obosita, nu vei avea tensiune suficienta sa faci adaptarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.....si sper ca am inteles eu gresit...nu mai scoate bateria in timp ce fctioneaza motorul !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, dar sunt altele. :))

La Azd cum s-a rezolvat problema inghetului sunt curios?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am scos niciodata bateria in timp ce functioneaza motoru, era asa ca idee ca nu cred ca are treaba bateria cu acceleratia in cazul meu ea functioneaza foarte bine are 5-6 luni , masina porneste la sfert de cheie si nu cred ca am nici o problema cu alternatoru. Clapeta nu am curatat'o niciodata , nush daca fostu propietar a curatat'o... dar mi-ati dat niste raspunsuri interesante.

Nu nu i-am facut adaptare , sunt la inceput nush cum se face o sa ma interesez... chiar acum dau un search sa vad cum se face.

Mi-a ramas sa curat clapeta si sa o adaptez.

Multumesc pentru raspunsuri.

L.E: da am vazut un topic despre cum se curata clapeta si cum se adapteaza cu VAG-COM sau fara. Adica fara o sa-i scot minusu sau plusu ?? ceva de genu :)) , descarc de tot masina pun bateria la loc si in pun contactu si o las putin asa. O sa ma ocup de asta zilele astea.

Modificat de spzHades
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un semn ca bateria este pe duca este aprinderea martorului de abs si esp cateva secunde dupa ce porneste masina.

mie cu bateria slaba mi a dat eroare si pe egr.

cati km aveti cu azd-urile voastre?

200 100 km and counting fara interventii la el si sper sa nu fie cazul

Modificat de possst
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-am curatat clapeta.... am adaptat.... nimic tot la fel. La rece e putin mai mic delayu... cand e calda se mareste putin. de ex daca o apas pana la fund repede si ii dau drumu imediat nici nu se misca acu. Am vz ca sunt multi care plang pe tema asta... dar niciunu nu a dat o solutie.Nush daca un update de soft ar rezolva problema... e destul de costisitoare. Ma macina asa tare... in panta nici nu pot sa plec calumea tre sa plec ca la scoala cu frana de mana....daca vreau sa urc un damb cat de mic tre sa o accelerez de o ia mama dq ca sa-l urc ca daca o accelerez prea putin si vad ca nu urca daca ii dau mai tare pana mi se accelereaza mai tare se duce in spate.. in fine e chinuitoare chestia asta.DIn fericire masina in rest e foarte ok , dar problema asta ma dispera la culmea mai ales ca ma plimb cu ea mai mult prin oras... la drum lung nu prea simt delayu.. adica nu ma deranjeaza , mai ales ca la turatii mai mari >2500 nu se mai simte delayu... raspunde mai repede .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curata si senzorul din pedala.Poate insist aiurea,dar a fost un caz rezolvat banal(probleme la pornirea motorului=>schimbat bujii,fise,filtre fara rezultate).Rezolvarea:curatate contactele mufelor de la cutia de sub grilajul stergatorelor.Foarte multa umezeala se aduna acolo.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma ma tot gandesc daca nu mai ok era dieselul :icon_rambo:

Astazi sa pornesc si eu masinuta, dau prima cheie pana la jumate, nu am tinut prea mult, porneste si se opreste repede, dupa care imi apare in bord martorul baterie.

Pornesc a doua oara, masina porneste, se aprinde check engine(inainte cu o zi am mers cu ea un drum de vreo 15 km si nu avuse nimic), iar motorul merge foarte trepidat.

Merge ce merge cateva secunde apoi se opreste. Ideea e ca si pe toba, si sub capota se vede ca motorul merge cam zguduit si tremura tot.

Am citit pe net mai multe posibilitati de defectiune, mi-e si groaza sa o iau spre service pe un tester ca m-a lasa in drum. Am vreo posibilitate sa-mi dau seama ce ar putea fi? sau ar fi neaparat nevoie de drumul in service ?

Daca o las putin mai mult sa mearga, sta constant la 1000 ture, nu oscileaza deloc, dar merge foarte tremurat. Masina are 91.000 km, la 88.000 i-am facut schimbul de ulei, dar mi se pare ca e cam jos nivelul, ar avea legatura?

Modificat de JuiCe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa simptomele descrise suspectez o bobina de inductie . Se schimba in 5 minute dar trebuie sa depistezi care este cea defecta . O poti face tu cu ajutorul unui tester sau o duci la service unde te va costa testerul + manopera + piesa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!