Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

La fel am si eu una in portbagaj . Am schimbat una in mjlocul campului :)) . Eu am un tester de mana si aflu repede care e defecta .

Modificat de aurelian08
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta voiam sa aud...si eu am cablul in torpedo,iar fara laptop..nu plec din Iasi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si cum iti dai seama care nu fctioneaza?

nu sunt decat 4 variante :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e varianta "old school" :)

Ma gandeam sa nu cumva sa incepi sa le scoti pe rand,in timp ce fctioneaza motorul,pt ca le vei arde pe toate.Asa daca schimbi una,pornesti motorul,opresti...iar schimbi alta,in final depistezi problema .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact - prefer varianta asta decat sa merg in 3 pistoane mai departe pana la cel mai apropiat service sau vag (asta in cazul in care nu ai cablu si laptop la tine)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am scanner-ul din poza tot timpul in masina si chiar l-am folosit , de 3 ori doar la bobinele de inductie . Mergand mult in afara orasului normal ca 3 din ele m-au lasat tocmai intre localitati .

post-27958-0-34311600-1322658354_thumb.j

Modificat de aurelian08
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat clapeta de acceleratie si MAP-ul. Clapeta era destul de curata , MAP-ul mai murdar - atasez si o poza. Din pacate nu s-a rezolvat problema cu pornirea turata la cald. Alte idei?

post-12951-0-52836800-1322768037_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o mare problema si am nevoie de ajutor, poate cineva s-a mai întâlnit cu problema asta. Am un golf 4, 1.6, AZD din 2002. Efectiv s-a oprit din mers si nu a mai pornit. Cand s-a oprit avea martorul check engine aprins (care cand se aprindea cand se stingea de mai mult timp) iar pe tester s-a observat ca era sonda lambda, prima (bank 1). Am tractat-o pana la mecanic, a verificat-o, mi-a zis ca sonda lambda e problema. Am facut comanda de o sonda originala NGK (m-a costat 600 ron), a montat-o, a disparut eroare dar masina nu mai porneste. A curatat EGR, clapeta, a verificat bobine, bujii, injectoare, senzori, etc (mecanicul a avut la dispozitie si o masina identica pe care a testat tot ce se putea). NO ERRORS DETECTED, dar masina nu porneste. Practic benzina nu trece din injectoare in motor, dai la automat pana se duce bateria dar degeaba. Mecanicul a pulverizat putina benzina la clapeta cand dadeam la automat si masina imediat a dat imediat sa porneasca. A montat puntea cu cele 4 injectoare pe cealalta masina si merge perfect. Mecanicul crede ca e o problema la comanda electronica a calculatorului la injectoare, nu le deschide. Zice ca ar trebui schimbat computerul, care probabil are o defectiune din moment ce nu semnaleaza nici o eroare dar nu da drumul la benzina in motor.. Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca s-ar putea sa fie o siguranta de la pompa de benzina.....am patit si eu ceva asemanator si nu-i dadea nimeni de cap (mecanici si electricieni interesati de meseria lor si foarte buni)....verifica sigurantele......

Modificat de slasher
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de benzina functioneaza, benzina e sub presiune la injectoare, chiar a verificat si mecanicul asta, si el tot asa a gandit initial. A scos furtunul tur de langa puntea injectoarelor, am pus contactul si imediat benzina a iesit cu presiune. Maine o duc intru-un service care cica au scule de diagnoza mai bune, poate isi dau seama de problema din parametrii, desi mi-am cam pierdut speranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.Am facut o scanare cu vag comul si imi da eroarea asta :Manifold pressure sensor g71 p1155 35 10 short to plus intermittent.un sfat va rog.multumrsc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana in 3000 de ture e cam puturoasa, si imi consuma cam mult.13%.:((.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca pe pagina anterioara la postul 1158 ai o poza cu acest senzor . Vad ca ai eroare cu intermitent asa ca pentru inceput scoate mufa , da cu un spray si vezi daca mai apare eroarea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o mare problema si am nevoie de ajutor, poate cineva s-a mai întâlnit cu problema asta. Am un golf 4, 1.6, AZD din 2002. Efectiv s-a oprit din mers si nu a mai pornit. Cand s-a oprit avea martorul check engine aprins (care cand se aprindea cand se stingea de mai mult timp) iar pe tester s-a observat ca era sonda lambda, prima (bank 1). Am tractat-o pana la mecanic, a verificat-o, mi-a zis ca sonda lambda e problema. Am facut comanda de o sonda originala NGK (m-a costat 600 ron), a montat-o, a disparut eroare dar masina nu mai porneste. A curatat EGR, clapeta, a verificat bobine, bujii, injectoare, senzori, etc (mecanicul a avut la dispozitie si o masina identica pe care a testat tot ce se putea). NO ERRORS DETECTED, dar masina nu porneste. Practic benzina nu trece din injectoare in motor, dai la automat pana se duce bateria dar degeaba. Mecanicul a pulverizat putina benzina la clapeta cand dadeam la automat si masina imediat a dat imediat sa porneasca. A montat puntea cu cele 4 injectoare pe cealalta masina si merge perfect. Mecanicul crede ca e o problema la comanda electronica a calculatorului la injectoare, nu le deschide. Zice ca ar trebui schimbat computerul, care probabil are o defectiune din moment ce nu semnaleaza nici o eroare dar nu da drumul la benzina in motor.. Ce parere aveti?

Am aflat astazi care erau problemele:

1. O siguranta arsa cu semnul motorasului pe ea - din cauza asta nu pornea

2. Catalizator infundat aproape complet (cu nitrodiluant din prostia mecanicului care a vrut sa-l curete inutil cu cateva zile in urma). Masina pornea dar se zgaltaia la greu, lipsa putere, fluctuatii de turatie la relanti, zgomot mare la esapament. Am chemat un baiat mai priceput cu un tester. Nici o problema la motor, nici un senzor ars. Mi-a zis ca problema e la evacuare. A detectat o crestere anormala (prea rapida) de caldura la catalizator. Mi-a zis ca e infundat (fara sa stie ca mecanicul bagase un litru de nitrodiluant in evacuare). Cand i-am zis chestia asta s-a minunat de prostia mecanicului. Mi-a zis sa dau jos catalizatorul in zilele urmatoare si sa fac o proba de motor sa vedem daca se misca normal. Si sa schimb mecanicul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Vreau sa curat si eu clapeta de acceleratie si MAP-ul...am fluctuatii la relanti...dar nu stiu unde este pozitionat MAP-ul.Imi puteti spune va rog unde este pozitionat si daca pot sa il curat fara probleme cu WD40?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Am dus masina saptamana trecuta la porsche pentru ca pe mine ma depasea problema pistonului nr2 care nu functiona.Acolo au sustinut ca o bobina este defecta,am fost de acord sa o schimbe chiar daca le-am spus inainte ca am schimbat bobinele intre ele si defectul nu s-a mutat pe celalat piston ,asa cum era normal sa se intample daca intr-adevar acea bobina era defecta.Au pus si tester-ul pe ea si a dat ''Missfire detected'',fapt pt care au ''calibrat bobinele'',asa au spus.Cand am fost sa o iau am constatat ca merge binisor,nu se mai oprea,am dat o tura cu ea,desi motorul tot mai avea ceva trepidatii.Am vrut sa scot bobina buclucasa de fata cu omul de la porsche,dar nu m-a lasat ,spunandu-mi ca ''ii dam erori calculatorului''.Nici nu am ajuns bine acasa ca s-a si aprins martorul de motor si m-am decis sa scot acea bobina sa vad daca se strica mersul motorului....si nimic...motorul mergea la fel si cu bobina de pe 2 pusa si scoasa,semn ca au schimbat-o degeaba.Acum probabil o sa ma intorc la ei ,macar sa imi iau inapoi banii pe acea bobina,daca de reparat nu au fost in stare.Voi ce parere aveti,care ar putea fi cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat si eu clapeta de acceleratie.Sensorul map unde este pozitionat?As vrea sa il curat si pe asta.

daca am probleme cu clapeta de acceleratie poate sa influenteze consumul?

am un consum cam ridicat. (12.3 %), si nu merg chiar prin aglomeratii bara la bara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul este in stanga motorului ( cum te uiti la el, pe langa traseul jojei). Este putin mai greu accesibil, dar daca ai degete de pianist...se rezolva :D. Ca sa poti sa-l scoti fara sa indoi suportul de la joja, trebuie mai intai sa-i scoti mufa. Am facut recent operatiunea si l-am curatat doar cu ajutorul spray-ului (asa cum am mai citit pe un topic - in capul senzorului are ca un fel de rezistenta care nu stiu cum actioneaza si am preferat sa nu o deranjez f tare )

post-12951-0-11270600-1323108446_thumb.j

post-12951-0-26281400-1323108462_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam greu cu degetele de pianist, mai degrama niste carnaciori :(. dar le arhivez eu si vad cum fac :).

Ce rol are sensorul asta MAP?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Senzorul de presiune absolută Manifold (senzorul MAP ) este unul dintre senzorii utilizati într-un motor cu combustie internă a sistemului de control electronic. Motoare care utilizează un senzor MAP sunt, de obicei cu combustibil injectat Colectorul de presiune absolută a senzorului prevede instantaneu presiunea din colector de admisie a motorului la unitatea de control electronic (ECU). Datele sunt utilizate pentru a calcula densitatea aerului şi de a determina debitul masic de aer , care la rândul său este determinat de combustibil necesar pentru arderea optimă de măsurare (a se vedea stoichiometric ). Un motor cu injectie de combustibil alternativ ar putea folosi un MAP (debitul masic de aer) pentru a detecta fluxul de aer din colectorul de admisie."

preluat de pe net

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul, daca are depuneri pe el, se curata doar cu spray de curatat frane, nu cu wd40 sau mai stiu eu ce, si nu incercati sa bagati in el surubelnite sau altceva, doar pulverizat spray pe e lsi lasat vreo cateva minjute sa actioneze si se repeta operatiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut operatia cu spray de clapeta si a iesit boboc.Aveti grija la motorizarile euro 2 senzorul nu e prins cu clema siguranta,e prins in 2 suruburi pe care te apuca spasmoasele si pandaliileee alea mari pana le desfaci.Unul din surubele il desfaci si strangi la loc prin pipaite. In consecinta nu e asa usor ca la motorizarea euro 4 care are senzorul mai vizibil si se tine doar de o siguranta-clips.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti. am si eu o problema la golfuletul meu. in momentul cand bag benzina imi sare clapeta la pompa si nu sta apasata si trebuie sa o tin intrun anumit punct ca sa pot alimenta. intrebarea este daca stie cineva cum pot sa aerisesc instalatia ca mi-au zis oamenii ca e infundata. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!