Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Da, dar ai verificat diferenta de temperatura dintre G2 si G62?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te uiti in dreapta motorului si trebuie sa vezi pe la mijloc un furtun gros si negru care pleaca din motor catre radiator. Termostatul este chiar la iesirea din motor bagat in flansa de plastic de care ziceam mai devreme si care e prinsa in 2 suruburi de corpul motorului. Parerea mea e sa nu o faci de unul singur, desi nu e o operatiune complicata, insa un mecanic nu cred ca ti-ar lua prea multi bani. Trebuie pusa o tava dedesubt si recuperat antigelul ca o sa curga tot. Asa ca masina trebuie sa fie rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

As putea sa imi zica careva furtunul nr 13 din imagine ce rol are. Este legat de regulator in rampa si de galeria de admisie.

Precizez ca la mine este cam ros, si se misca destul de usor si eu zic ca ar putea sa traga aer pe acolo.

ms.

post-48630-0-31407800-1322331434_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde gasesc si eu un site cu diverse scheme ale masini,(cu poze si cu piese originale).

La bmw de exemplu e real.oem.La vw nu e nimic asemanator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti.Sper ca ma veti putea ajuta si pe mine in legatura cu problema pe care o am.Am un vw bora 1.6 16v 77kw.Scotea mult fum si m-am decis sa ii fac motorul. Am schimbat cuzinetii de biela ,segmentii,tachetii,semeringurile de supape.la cilindrul nr 2 am gasit toate cele 4 supape polizate in coada,de ce nu stiu,cert este ca le-am schimabat si pe acestea.Toate bune pana am pornit prima data motorul si am observat ca cilindrul nr 2 nu functioneaza la ralanti,la turatie merge.am facut apoi toate demersurile sa dau de problema dar degeaba.Am verificat bujiile,fisele ,bobina,injectoarele,tot nimic.m-am gandit ca poate e de la supapele alea ,deci i-am facut un test de compresie si degeaba.Spuneti si voi,poate am omis ceva..kiar nu stiu ce ar putea avea ,sa fie o problema electronica? e posibil,?mentionez ca am pus-o pe un tester universal si nu a dat nimic.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca erau polizate, nu puteau fi asa decat de la axele cu came, dar de ce amandoua pe cilindrul 2? Ma gandesc ca poate ai mers fara ungere candva si din cauza asta axele cu came sa fi frecat de valve. Axele cu came cum aratau un zona aia, nu erau si ele pollzate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal am si eu o problema de cand e mai rece nu porneste la sfert de cheie ci invarte mai mult totul e schimbat (buji etc) de ce oare ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ah...se vede ca incep problemele specifice sezonului friguros :( .

In primul rand verifica bateria(inainte sa pornesti masina sa vezi ce voltaj are).Daca la pornire iti clipeste ABS+bateria,e slaba bateria.Apoi unul din vinovati mai poate fi g2/62.Verifica diferenta de temperatura pe Engine si instruments(cu un VCDS,la un coleg din brasov).Mai poate fi luat in calcul filtrul de benzina.Anul trecut facea la fel?Sau de anul asta au inceput problemele?Pune si un filmulet ca nu strica ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea. Posed un vw golf IV 1.6 16 valve azd, am o porblema cu masina in momentul decelerarii ( scade sub turele normale de relanti si incepe sa oscileze), mentionez faptul ca, clapeta de acceleratie este curatata.Am puso pe tester si mi s-a spus ca functioneaza cu un consum bogat de combustibil, am schimbat sonda lambda (cea inainte de catalizator) apoi a aparut un consum sarac de combustibil.Daca poate cineva sa ma ajute cu vreun sfat......

Buna, am si eu un golf tot azd si am aceleasi probleme, chiar nush ce sa ii mai fac. Tu ai rezolvato pana la urma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr'ul e curat/adaptat?

Aer fals trage pe undeva?Furtune coapte?Garnitura de sub clapeta mai e ?Fasaie cand calci frana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am si eu o problema cu martorul de Check Engine care clipeste de Vineri incoace.

Vineri am pornit masina sa plec de la serviciu catre casa si pe la jumatatea drumului am simtit ca masina nu mai trage bine si ca martorul a inceput sa clipeasca.

Sambata am facut o diagnoza si a reiesit ca am probleme la cilindrul 2 dupa cum se vede si in poza din atasament. La masurarea bobinelor, VCDS-ul arata valori intre 0.260 si 0.310 pe toti cei patru cilindri.

Astazi mi-a schimbat mecanicul bujiile si 2 dintre bobine, dar martorul tot clipeste si masina trepideaza la relanti si in mers nu are deloc putere.

Ca history, am schimbat toba intermediara acum 2 saptamani maxim si toate filtrele + distributia au fost schimbate acum 1 saptamana. Benzina bag de la OMV Max Motion de 95.

Maine ma duc sa repet diagnoza, dar pina atunci aveti idee ce are?

Merci,

post-38516-0-69411100-1322507699_thumb.j

Modificat de Mich@el
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau, la mine cam de o saptamana dupa ce merg cu masina si se incalzeste motorul, daca o opresc si dupa cateva min o pornesc (motorul inca este cald) se tureaza pana pe la 2400 rpm pentru cam 2 secunde. Cand ii rece porneste fara probleme si nu se tureaza (cam 1400 rpm). Am scanat si nu am nici o eroare. Ce pot verifica? Sa fie oare clapeta de acceleratie din nou de vina pentru ca am mai avut probleme cam acum un an jumate cu ea pentru ca avea fluctuatii si am curatat-o, problema rezolvandu-se apoi?

cristi_xtr, aceeasi problema si la mine, se tureaza singura la pornire pana in 2500, dar nu mereu, doar uneori; la relanti acul nu are fluctuatii. Am fost in tg-mures sapt trecuta unde mi s-au aprins si doi martori: EPC si Check engine doar la o pornire, dupa care s-au stins. Dupa o scanare cu vag-com (nu mai stiu codul) a iesit ca e clapeta de acceleratie, care trebuie curatata. N-am avut inca timp de asta dar va trebui sa o curat.

Exact aceeasi problema o am si eu de vreo 2 luni, la inceput facea din cand in cand, acu face de fiecare data cand pornesc motorul cald - se tureaza pana la 2000 de ture dupa care revine la normal. Ralantiul nu fluctueaza si motorul trage bine. La rece porneste normal. Am gasit o eroare la senzorul G2 (cel care trimite informatia in bord, nu G62 care trimite la ECU si care ar fi de banuit in cazul asta) si l-am schimbat zilele trecute, dar nu s-au modificat datele problemei. Rog colegii care au avut aceeasi problema sa-mi spuna daca au rezolvat si mai ales cum. Sau poate mai are vreun alt coleg un sfat sau o idee. Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum am scris si mai sus si pe pm clapeta de acceleratie trebuie curatata. Sper sa rezolv problema cat mai curand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

AM curatat si eu clapeta si Map-ul, in weekendul care a trecut. La clapeta munca usoara daca urmezi pasii de pe forum(pt un novice ca mine mi s-a parut usor de tot). La Map insa din cauza pozitiei, demontarea lui necesita mare rabdare si atentie la suruburile torx la care se duce usor capul.

Spor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mich@el - urmatorul pas e un test de compresie, daca e ok atunci investigheaza injectorul de pe cilndrul ala, eventual o curatare cu ultrasunete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc si curatarea clapetei de acceleratie, cu toate ca la mine ralanti-ul este stabil, iar la rece porneste corect. O sa curat de asemenea si MAP-ul ca sa mai elimin o posibila cauza. Alte idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit undeva pe forum, dar nu mai gasesc unde. Cica si senzorul asta se imbacseste si poate determina fluctuatii ale ralantiului. Se scoate din locasul lui si se curata cu spray .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mich@el - urmatorul pas e un test de compresie, daca e ok atunci investigheaza injectorul de pe cilndrul ala, eventual o curatare cu ultrasunete.

Gabyte00 merci pentru sugestii, dar dupa ce am repetat diagnoza am gasit probleme la cilindrul 4 (inainte era la cilindrul 2) iar mecanicul mi-a schimbat bobinele la cilindrii 1 si 2, asa ca asta seara am inlocuit si bobinele de la cilindrii 3 si 4 si acum motorul merge din nou rotund. Sper sa tina cat mai mult.

La ce perioada sau numar de km se inlocuiesc aceste bobine?

Merci de suport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se inlocuiesc cand se duc. Nu au un numar de kilometri. Eu le-am schimbat la 160.000km, dar mai mergeau, defectul era de fapt altul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu merg cu o bobina de rezerva in torpedou :P , este problema cunoscuta la tipul nostru de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!