Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Sal spuneti mi si mie va rog cate curele are acest tip de motor azd eu credeam ca are doar una si daca are 2 pe langa cea principala unde se afla cealalta ms,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are 2 curele..una mica intre axele cu came si una mare care angreneaza arbore,pompa de apa si implicit axele cu came.Mai ai si cureaua de accesorii(pt ac,alternator,servo) care vine separat de chitul de distributie.Curele de la distributie(cele 2) sunt ascunse in patrea stanga a motorului(cum te uiti la el) sub capace de plastic.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum va pornesc masinutele acum ca a venit anotimpul rece? la mine superb desi bateria intra acum in al 5 lea an

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cateodata invarte de cateva ori si porneste.dar nu mereu.baterie e noua are 1 an.de la ce oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal am si eu o intrebare am un vw golf 4 benzina 1.6 16 v si am o problema nu are putere cand bag in vit a 5 si mi se aprinde martorul de gaze cei de la tester mi-au spus ca s-ar putea sa fie sonda lambda de vina (k nu are putere)dar nu prea cred.ce parere aveti .ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am probleme cu sonda lambda la 1.6 16v AZD( doar se aprinde martorul in bord) din cand in cand, dar nu am aceste sintome...merge normal, nu consuma. Cand am inmatriculat-o cei de la RAR nu voiau sa-mi dea Euro 4 ca nu ieseau gazele. Acum se apropie ITP-ul si trebuie sa o schimb ca sa nu ma mai frece astia la cap cu gazele. eu am fost cu a mea la mai multi prieteni cu vag com (diferite versiuni de soft) si aceeasi eroare o am sonda lambda. Cei drept sonda lambda are tot felu de sintome...bafta!

cine ma poate ajuta sa descifrez cazul....de un timp cand merg pe un drum cu denivelari se aude un scartait pe partea dreapta spate. mentionez ca bucsele de la punte sunt schimbate de vreo 6 luni, deoarece bateau. se aude parca ar fi plastic pe plastic...A mai intalnit cineva problema asta?? Astept raspunsurile voastre. mc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema.

Am un lag in acceleratie apas acceleratie si nu se intampla nimic.Cam dupa vreo 1 secuda merge.

Si am consum foarte mare in bucuresti!:(.

In bord nu mi se aprinde nici un martor.Cu ce sa incep?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+....sa nu fie ceva de la senzorul din pedala de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- Am schimbat filtru de aer.

- Am cumparat si filtru de benzina dar nu mam apucat sa il schimb.Din cate am citit am inteles ca sunt ceva probleme la niste conducte care intra in el.

- Nu imi fluctueaza relantiul.Mai are rost sa curat clapeta de acceleratie?

- Unde se afla sensorul de acceleratie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau, la mine cam de o saptamana dupa ce merg cu masina si se incalzeste motorul, daca o opresc si dupa cateva min o pornesc (motorul inca este cald) se tureaza pana pe la 2400 rpm pentru cam 2 secunde. Cand ii rece porneste fara probleme si nu se tureaza (cam 1400 rpm). Am scanat si nu am nici o eroare. Ce pot verifica? Sa fie oare clapeta de acceleratie din nou de vina pentru ca am mai avut probleme cam acum un an jumate cu ea pentru ca avea fluctuatii si am curatat-o, problema rezolvandu-se apoi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mikemaniack - senzorul despre care vorbea zebrocksky se afla in pedala de acceleratie. E un corp comun.

cristi_xtr - posibil senzorul G2/G62. Uneori si a mea se tureaza singura la pornire pana la 1500rpm tot cam 2 secunde. Eu o sa-l schimb zilele astea din cauza ca imi porneste greu la rece. Daca se rezolva si problema cu turatul iti zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi_xtr, aceeasi problema si la mine, se tureaza singura la pornire pana in 2500, dar nu mereu, doar uneori; la relanti acul nu are fluctuatii. Am fost in tg-mures sapt trecuta unde mi s-au aprins si doi martori: EPC si Check engine doar la o pornire, dupa care s-au stins. Dupa o scanare cu vag-com (nu mai stiu codul) a iesit ca e clapeta de acceleratie, care trebuie curatata. N-am avut inca timp de asta dar va trebui sa o curat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum pot verifica daca senzorul G2/G62 ii ok in conditiile in care nu imi apare eroare? Exista vreun camp anume pe vag-com pentru el cand faci scanarea?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da trebuie verificat in measuring blocks la engine si la instruments si trebuie vazuta diferenta de temperatura, daca e mai mai mare de cateva grade atunci e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o problema cu AZD-ul am si eu, in sensul ca se tureaza pana la 1500-1700 RPM daca pornesc cu piciorul pe frana, motorul fiind cald. Daca apas pedala de frana de doua ori si dau cheie se duce turometrul la 1500-1700 RPM. Este normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie careva in ce camp de la instruments se vede senzorul? Ce numar are campul respectiv?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand a venit frigul am observat ca acul de la apa nu mai sta pe 90 de grade in mers , mai ales ia afara orasului . Din cate imi aduc aminte iarna trecuta indiferent de temperatura de afara acul nu clintea de pe 90 de grade . La voi cum e ? Ar trebui sa schimb termostatul ? Cei care ati schimbat termostatul de care ati luat ?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai poate fi sonda de temperatura, la mine ea a fost. nu mai retin brand - ul insa era o chestie verde care a a venit cu un oring, de schimbat e usor, se scoate o siguranta si se scoate afara sonda. sa fie motorul rece sa nu te frigi. eu am pierdut si ceva antigel la schimbare. bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G62 -ul nu ? Nu ar trebui sa am eroare stocata ? Daca e asta stiu cum se schimba , am facut-o la un prieten cu un passat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine vara asta oscila acul de la temperatura apei, era senzorul ala problema, l-am schimbat si de atunci nu mai am probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian08 - Termostatul e de vina. E blocat pe deschis. am avut si eu problema asta. Am luat termostat OEM de la reprezentanta, dar sigur si cele aftermarket sunt ok. Eu dupa ce am luat un Behr si am suspectat ca nu inchide am comandat unul OEM, iar la schimbare am observat ca flansa de plastic in care se monteaza el era sparta si degeaba inchidea termostatul ca antigelul curgea pe langa. Deci recomandarea mea este sa verifici si flansa respectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic totusi sa faci diagnoza sa verifici G62 si daca e ok atunci poti schimba termostatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!