Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

ngk bkur6et-10

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Eu sunt multumit de masina / motor .Bora 1.6 16V 2002 AZD

La cumparare ( Germania ) 90000 KM

Acum 135000 Km.

Piese schimbate :

4 bujii - 120 lei

rulment fata - 100 ron , manopera 60 ron

2 bobine inductie ( cred ca-i o problema specifica pt acest motor ) . 1 bobina 125 lei

kit macara electrica fata 180 lei

kit distributie 650 lei , manopera 450( fara curea , intinzator si rola alternator )

Consum urban 10-12 l

Consum extraurban 6-8 l

Ulei + filtre schimbat ca la carte.

Parerea mea este ca-i o masina reusita !

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, sm si eu o problema cu golful meu 1.4 AHW, uneori cand o turez mai tare, imi scoate fum negru pe teava de esapament cu miros de cauciuc ars. Am schimbat uleiul dar problema nu a disparut. Mentionez ca are momente can se intampla asta, de obicei la viteza mica cand o turez mai tare. Ce sfaturi imi puteti da? De unde se fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa curatarea si adaptarea clapetei de acceleratie la fel am patit si eu, se tura pe liber pana la 2000 rot/min singura, chiar EPC aprins uneori - mai ales cand foloseam clima. Dupa un drum mai lung de 100 km s-a linistit relantiul.

acum insa nu mai sta la 650 rot/min (fara clima) si 900 rot/min (cu clima)ci sta toa timpul (cu apa la 90) la cca 780 rot/min.

dupa inca 800 de Km relantiul meu sa hotarit sa nu mai coboare sub cca 850 rot/min (cu apa la 90 grd). in mers nu ma deranjeaza, dar oprirea motorului e un pic cam zgomotoasa. aveti idee cum se face reglarea relantiului, sau un topic cu aceasta problema.

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

relantiul il regleaza ECU,nu se poate interveni asupra lui.La tine problema cu relantiul sa nu fie de la g2/62,aer fals,canistra de carbon,etc.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci, ramane in picioare doar varianta cu aer fals ca la G2/62 si canistra nu sa umblat cand am curatat clapeta de acceleratie, dar nu se stie niciodata. o sa verific intr-un fel pe unde trage aer fals. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, am si eu o Bora 1.6 16V , an 2001 motor azd si am urmatoarea problema:

-merg cu masina pe strada si mi se blocheaza servo dar motorul merge, trebuie sa opresc si sa repornesc motorul sau cand parchez cu spatele ambreaju calcat in podea si moare motoru....ma poate ajuta si pe mine cu ceva informatii? Este prima mea masina si nu am informatii prea bogate despre masini :D. Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal a schimbat cineva rulmentii pe spate? vin cu tot cu butuc sau pot fi cumparati separat,ca un mecanic a zis ca vin numai cu totu,merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zebrocksky esti sigur ca ngk bkur6et-10 merg montate pe motoarele AZD ??

Modificat de smok3r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Autodata zice ca DA. Iar Bosch F7HPP 222 care sunt originale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

smoker,de alea am pe masina din semnatura,a pus si alecsandru19,etc,etc.Acestea sunt doar un model din cele acceptate.Mai sunt si altele,de la diferiti producatori.De la NGK se mai potriveste un model,cel PZF,cu un singur electrod dar un pic mai scumpe.Ia bkur6et cu incredere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajuta cineva si pe mine va rog cu problema de mai sus ? Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza si poate vedem niste erori la niste senzori sau la pompa de servo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la 2 persoane la tester pe calculator licentiat...si nu o gasit nici o eroare

Modificat de flock
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat bujii noi si vreau sa le schimb. Presupune o operatie complicata? Pot intampina anumite probleme ? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu.Scoti bateria,scoti capacul de la motor,bobinele(se declipseaza dupa ce le scoti din locas),apoi cheie de 16 cu prelungitor si atentie la strans inapoi.Nu "la muschi"!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa ai probleme: daca cheia de bujii este proasta, se rupe. Se poate rupe si ciotul sa se intepeneasca pe bujie si sa nu mai poti scoate restul de cheie. Eu am patit asa si am mers o perioada in 3 cilindrii scotand si alimentarea de la injectorul respectiv. (a mers bine si asa)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valei! :blink:

Am patit ce ai zis mai sus dar cu o cheie de 8lei,la strangere.Acum folosesc ceva asemanator pozei:

post-71704-0-32671000-1309853757_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,la masina din semnatura am aceeasi problema ca mai toata lumea,relantiul instabil si desi am fost la doua testere au iesit aceleasi erori.Una e cu prima sonda Lambda la care mecanicul mi-a zis ca arata valori oscilante sau prea mari,la relanti arata 3-4% si deodata 25% ,valorile erau in procente.A doua eroare,desi a tot sters-o,e 16555-system too lean,deci daca stie cineva si poate sa ma ajute cu un sfat astept, mai ales ca sonda sa o schimb e destul de costisitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am si eu o problema la masina din semnatura,mai nou la prima pornire(cu motorul rece)porneste la sfert dar sare turatia la 1200/1500 uneori 2000 dupa care coboara treptat la 750 cand motorul se incalzeste.benzina folosesc numai omv 100.oare de la ce poate sa fie?multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dat jos clapeta de curand si nu ai adaptat'o?Ai facut vreo scanare,cumva senzor g2/62?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul G2/62 a fost schimbat anul asta in februarie.clapeta de acceleratie am dat-o eu jos si am curatat-o acum 2 luni si am adaptato prin metoda cu borna de la baterie,presupun ca sa adaptat deoarece nu facea nici o figura atunci.problema a aparut de o saptamana.oare sa fie de la clapeta de acceleratie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca o adaptare cu vagu pt ca am patit ceva de genul:

2 clapete la curatat,de pe aceeasi motorizare(o bora si un golf 1.6 16v).La una a mers din baterie iar la cealalta doar cu vagu,pana atunci facand tot felul de figuri:ba pornire turata,ba subturata,ba balbaia in relanti...Am pus cablu si am scapat.M-am mirat si eu pe urma pt ca initial am crezut ca am bulit ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zebrocksky poti sa ma ajuti cu adaptarea clapetei de acceleratie cu vagu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!