Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

nu te obliga nimeni sa raspunzi..de aia e forum mai intrebi unu,altuo parere nu ma interesa neaparat pretul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: hai sa ne limitam la subiectul topicului! ms mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut.am probleme cu consumul de ulei la AZD.fiind la cam al 4 lea schimb de cand am adus masina din germania.ultima oara am pus castrol 5w40 si consuma cam mult.am facut cam 35 mii cu ea de cand am aduso,la primul schimb nu am avut nici o pb,tiind sa cred ca este uleiul de vina,calitate proasta s.a.m.d. la celelate schimburi foloseam 10w40.ce ma sfatuiti sa pun? sa schimb marca? sau ce sa fac.multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

miroase putin a gaze la pornire in spate la tobe,iar pe gaturile tobei e putin negru,dar fumul de ulei e albastru stiu eu.ma intereseaza ce norme recomanda producatorul ptr tipul acesta de motor.tind sa cred ca uleiul este f prost,data viitoare o sa merf pe ceva nemtesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu pornim discutii paralele ai aici un topic exact pe acest subiect. Daca vei constata ca totusi consuma ulei trebuie sa faci un test de compresie pentru a vedea daca ai probleme cu simeringurile de supapa sau segmentii. Din ce am mai vazut pe forum, cei cu AZD care au probleme cu consumul de ulei au scapat doar cu schimbarea simeringurilor de supapa. Bafta!

Modificat de gabyte00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca o intrebare ,unde pot face acest test de compresie? in urma lui rezulta ce trebuie sa schimb,lamuriti-ma va rog,intreb ptr ca in cta sunt multe service-uri cam bomba,si nu cred ca sunt multi in masura sa ma ajute,mai mult sa ma incurce doar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta un service bun (aceia au si test de compresie). Un mecanic bun dupa rezultatele testului poate sa-ti spuna ce si cum .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

makia_velly

Salut am un vw bora 1.6 azd , de ceva timp din partea dreapta se aude un fluierat am dat cu spray pe la role curea dar sunetul nu dispare , e mai pronuntat dupa ce se incalzeste motorul poate fi ceva grav sau nu e cazul sa imi fac griji multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi cureaua de la alternator, la mine asta a fost. Nu e ingrijorator dar pe mine ma irita si am schimbat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariusjurcau

fratilor forumisti va tot aud cu probleme la motor AZD. Am masina din 2007 si am 300000km si e foarte silentioasa si acuma si merge foarte bine nu am avut nici o problema cu motorul, asta bineinteles cu toate consumabilele schimbate la timp. Singura problema mai fluctueaza in relanti dar ii curat clapeta de aceleratie si nu mai face.Sunt super multumit de el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. Am si eu urmatoarele probleme la masina. Nu mai porneste sau daca porneste dupa ce o opresc nu mai vrea.Dupa scanare am urmatoarele erorii:

16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal

P0321 - 35-00 - -

17953 - Throttle Valve Controller: Malfunction

P1545 - 35-10 - - - Intermittent

In bord imi raman aprinse martorul check engine si EPC. Am curata clapeta de acceleratie iar din ce am citit, senzorul de turatie (G28) nu ar fi dus asa ca am verificat conexiunile , contacti si sunt ok.

Daca a mai patit cineva asa cum a reusit sa scape de problema ?.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare poate,idioata :) ...Adaptare ai facut la clapeta dupa ce ai montat'o?

Chiar daca par curati,curata'le cu un pic de spray de contacte(sau orice alt echivalent).

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da adaptare a fost facuta. Dupa adaptare pus pe calculator stergere erori a pornit. Toate bune si frumoase pana am oprit ca sa o repornesc si surpriza nu a mai pornit si erorile au reaparut (logic ca doar nu se remediasera problemele oricare ar fi ele).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

makia_velly

Salut verifica sigurantele poate ai o siguranta arsa si asta poate fi cauza pentru care apar erorile ,astept un raspuns sigur asta e cauza bafta.

Modificat de makia_velly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am asistat personal acum 2 ani la un g4 16..16 v...nu-i dadeau de cap,acceasi treaba acceasi problema.Asunat unu din mecanici la un baiat destept de la vw.Unu din pinii mufei de la troter nu mai facea contact cu mufa mama.Au pus o sarmulita adaos in mufa mama si au rezolvato pe problema.Sau chinuit 4 ore pana atunci,cu telefoane cu 4 mecanici,clientul a spus ca pana la urma cumpara troter nou si cu asta basta.A fost un caz foarte hilar dar pana la urma sa rezolvat cu bine.Eu stiu multi care curata clapeta cu motorul pornit cu sprituri etc,personal si eu fac treaba asta si am facutoo de multe ori..nu am fost nevoit sa pun interfata pe masina si nu am vazut pe nimeni sa faca chestia asta curatand troterul cu motorul pornit cu spray ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok Ce este Troterul ? aici m-am pierdut. sigurantele nu sunt arse. o sa incerc sa verfic circuitul de la senzor la ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unitatea de injectie...carburatorul port clapeta,unde cureti tu clapeta :lol: E vorba de mufa care iti comanda unitatea de injectie..troterul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal am si eu o problema la masina daca merg cu ea fara clima motoru merge rotund daca dau drumu la clima la relanti oscileaza, de racit raceste,dar e enervant sa stai pe loc si sa oscileze acceleratia,a mai patit cineva asa ceva? merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa cureti si sa adaptezi clapeta de accelereatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E curatata si adaptata, la fel si EGR-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da is curatate amandoua si adaptate de didus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa curatarea si adaptarea clapetei de acceleratie la fel am patit si eu, se tura pe liber pana la 2000 rot/min singura, chiar EPC aprins uneori - mai ales cand foloseam clima. Dupa un drum mai lung de 100 km s-a linistit relantiul.

acum insa nu mai sta la 650 rot/min (fara clima) si 900 rot/min (cu clima)ci sta toa timpul (cu apa la 90) la cca 780 rot/min.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si nu stii care ar fi cauza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Recomandati-mi si mie niste bujii cu 3 electrozi pt motorul asta care sa coste pana in 100 de lei. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!